Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95889 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #105 : 27.03.08 - klo:16:30 »

Maitohappoja käytössä päivittäin kun olen vaivani vanki [:-(] [:-)]  Kait se on pakko kunhan saa vetoa kehoon käydä tenttimässä Instrua lääkärin nimestä jolla kävin. Oli tosi taitava ja rehellinen. Sanoi että moni lääkäri ei edes määräisi prismoja kun ne on niin hankalat saada sopimaan, vaan ei olleet, eivät mulle. Tohtori löysi nappilinssit oitis [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #106 : 27.03.08 - klo:17:01 »

Löytyhän ne prillien tiedot  [:-)] harmillista vaan että siinä ei mainittu lääkärin nimeä  [:-(] oli vaan merkintä "määrittelemätön lääkäri"  Mitähän lie sekin..[:22]
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #107 : 27.03.08 - klo:20:46 »

Minulle taisi vatsatauti iskeä,pöntölle olen juossut koko illan. [:-(]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #108 : 27.03.08 - klo:20:48 »

ja mulla...hampaan paikka, irtikö? buranaata piti ottaa [:-(]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #109 : 27.03.08 - klo:20:56 »

Neilikkaöljy auttaa myöskin hammassärkyyn.

Sitä samaa käyttää hammaslääkärit.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #110 : 28.03.08 - klo:09:20 »

Löytyhän ne prillien tiedot  [:-)] harmillista vaan että siinä ei mainittu lääkärin nimeä  [:-(] oli vaan merkintä "määrittelemätön lääkäri"  Mitähän lie sekin..[:22]

Sun täytyy pyytää kaikki silmälääkärit tunnistusjonoon ja valita sieltä sitten se oikea. :-))

ja mulla...hampaan paikka, irtikö? buranaata piti ottaa [:-(]

Mulla irtosi iso paikka hampaasta pääsiäisenä ja vasta ensi keskiviikkona on hammaslääkäriaika. Onneksi hammas ei särje yhtään, mulla on ollut hammassärkyä vain yhden ainoan kerran elämässäni ja sekin oli lapsena.

Mutta sen sijaan oikean käden etusormi on ihan älyttömän kipeä, siinä on varmaan joku tulehdus kun punoittaa, tykyttää ja on turvoksissa, mitään vammaa ei kylläkään näy. Ja sitten kun sitä yrittää varoa ja pitää niin ettei osuisi mihinkään, niin silloinhan se tietysti koko ajan tökkii johonkin. [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #111 : 28.03.08 - klo:10:08 »

Kihti :-))  vai olisko jokin niveltulehdus [:-I]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #112 : 28.03.08 - klo:10:14 »

Ei kun sormi on kipeä pieneltä alueelta ihan sormenpäästä, ihan silleen kun olis joku metallipiikki tai tikku siinä, mutta suurennuslasillakaan ei mitään näy.  [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #113 : 28.03.08 - klo:14:52 »

No niin, nyt sitten istahdan tähän ja annan tulla niin pitkän pötkön ettei kukaan jaksa lukea  [:-DD]

Siis, mun sitä oletettua osteoporoosia alettiin  kartoittamaan. Sain terveyskeskuslääkäriltä
lähetteen luun tiheydenmittaukseen. Kun tää mun homma on siitä erikoinen että leikattu jalkaterä
on aivan sienimäisen "poroosinen" mutta terveen jalan luut ovat sitten normaalit  :-O
Niin ei kuulemma VOI olla  [;-)]
Tilasin mittauksen yksityiseltä röntgeniltä kun kuulemma Kotkassa ei sellaista ole sairaalassa eikä
terveyskeskuksissa.
Asia ok,. . . . . kunnes sieltä röntgenistä soitettiin ettei tutkimuksesta saa mitään kelalta ja kun ei
saa kelalta ei  myöskään sairauskassastani   [HOT] .  Saisi jos olisi lähete yksityislääkäriltä.
Sitten alkoi soittorumba. Lopuksi tilasin lähetteen entisen työterveyteni lääkäriltä.
Sitten röntgenistä soittivat jälleen että keskussairaalan murtumahoitaja voisi sen lähetteen kirjoittaa
koska "vaiva" on löydetty nimenomaan siellä. Johtuu ilmeisesti myös siitä leikkauksesta.
Silloin ei minun tarvitsisi maksaa mitään  :-))
Sinne soitin sitten useamman kerran kunnes sain henkilön langan päähän.
Ja se sitten onnistuikin niin  [:52] 
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Mutta kyllä on kummaa tää kelan homma. Luulisi että korvataan edes osa
terveyskeskuksen lähetteestä. Mutta näköjään haluavat työllistää yksityislääkäreitä. Einjummarra  [:-I]
Mulla nousi ihan paineet kun soitin ja etsin numeroita luettelosta kahden tunnin ajan.
Ja sit piti perua se yksityislääkäri ja. . . . [:21]
Nyt helpottaa  [:48]
Kirjoittaessa paineet purkautuu  [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #114 : 28.03.08 - klo:15:02 »

Muru ootpas ollut toooooooooosi sisukas  [:5] 
ton kelan kanssa saa tappuroida jos jonkinlaisista säädöksistä  [:-//]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #115 : 28.03.08 - klo:15:06 »

ton kelan kanssa saa tappuroida jos jonkinlaisista säädöksistä  [:-//]

Mä meinasin läkähtyä nauruun kun mun äiti sai Kelasta korvausta kahdesta taksimatkasta, taksimatkojen hinta oli yhteensä jotain 25€ ja korvausta tuli 1euro 40senttiä. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #116 : 28.03.08 - klo:15:46 »

ton kelan kanssa saa tappuroida jos jonkinlaisista säädöksistä  [:-//]
Mä meinasin läkähtyä nauruun kun mun äiti sai Kelasta korvausta kahdesta taksimatkasta, taksimatkojen hinta oli yhteensä jotain 25€ ja korvausta tuli 1euro 40senttiä. [:-DD]

Ja tieto siitä korvauksesta saapui varmaan kirjekuoressa paperille präntättynä, tämän lähetyksen hinta ehkä yhtä korkea, jollei korkeampi kuin itse korvaus !  :-O
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #117 : 28.03.08 - klo:15:49 »

ton kelan kanssa saa tappuroida jos jonkinlaisista säädöksistä  [:-//]
Mä meinasin läkähtyä nauruun kun mun äiti sai Kelasta korvausta kahdesta taksimatkasta, taksimatkojen hinta oli yhteensä jotain 25€ ja korvausta tuli 1euro 40senttiä. [:-DD]

Ja tieto siitä korvauksesta saapui varmaan kirjekuoressa paperille präntättynä, tämän lähetyksen hinta ehkä yhtä korkea, jollei korkeampi kuin itse korvaus !  :-O

Just näin Jaska. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #118 : 28.03.08 - klo:16:27 »

Ikäviä asioita ovat nämä lomajärjestelyt. Niinkuin Kelan kanssa käden vääntö.
Tsemppiä.

Ja nyt ottaa taas päähän  [:-//], työhuoneen vaihto on edessä ja nyt joudutaan 3 henkilöä istumaan ikkunattomassa "kopissa", kolme tietokonetta hurraa päivän + muut valot ja tulostimet. Ilmanvaihto on olematon.

Kas kun koko päivän on tuijotettava näyttöpäätettä niin välillä olisi silmät saatava näkemään ulos ja kauemmaksi... Ei nämä pomot taida ymmärtää.
Kovennettua koppia vangeille annnetaan ja siltä tämä nyt tuntuu minusta.
 [:-//]
On onni, ettei jouduttu kellariin, sielläkin on muutamien ihmisten työpisteet. Laitosmiehet, välinehuoltaja ja varaston hoitaja. Heillä on kylläkin liikkuva työ, joten eivät istua kökötä koko päivää näyttöpäätteen ääressä! Piru kun pistääkin vihaksi  [:-//]

Että tämä on päivän kuulumiset tänään, mitähän ensi viikolla?
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #119 : 28.03.08 - klo:16:49 »

Kela ei suostunut korvamaan mun matkakuluja kuntoutukseen kun en ollut sitä anonutkaan. Lähetti vaan kirjeen jossa sanoi että anomuksenne on hylätty kun en ollut täyttänyt sitä. Soitin että paljonkos 2 eurosta saisi? Työnantaja kun antaa 10 euroa matkakorttiin.  Joten toisesta keikasta ei sitten kyselyä tullutkaan.
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo:16:52 kirjoittanut Marle »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.103 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.