Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95899 kertaa)

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #180 : 30.03.08 - klo:06:36 »

Mullakin on tuommonen läpyskä, sanotaan sitä miehenkorvikkeeksi  :-))

Mulla on maailman pienin valiaihe. Mulla on ollut oikean pikkurillin yksi nivel jo kohta 2 kuukautta kipeä, enkä kehtaa mennä lääkäriin valittamaan tuommoista vaivaa... Mutta ärsyttää...
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: VALIVALI
« Vastaus #181 : 30.03.08 - klo:07:13 »

Mulla taas on jotain vikaa oikean jalan pikkuvarpaan tykönä päkiässä, aristaa.  [:-/]
Vasen kankku taas on mustana perjantain ilmalentoharjoituksesta, mutta se ei tahtia haittaa, onneksi taas selvisin pienin vaurioin.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #182 : 30.03.08 - klo:07:29 »

Mulla on maailman pienin valiaihe. Mulla on ollut oikean pikkurillin yksi nivel jo kohta 2 kuukautta kipeä, enkä kehtaa mennä lääkäriin valittamaan tuommoista vaivaa... Mutta ärsyttää...

Sittenhän meitä on 2, zeener, mulla vaan vasemman pikkurillin...Minä kun luulin sillä ennustavani säätä, muttei se oikein toiminut huonon ajoituksen vuoksi. Jos mentäs yhdessä valittamaan, oisko helpompaa ?  :-O
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #183 : 30.03.08 - klo:07:43 »

 :-))
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: VALIVALI
« Vastaus #184 : 30.03.08 - klo:09:32 »

En tykkää kun kellon viisareita täytyy taas siirrellä, miksei voi olla kokovuoden samaa ....... eikä muuta valittamista, onhan siinä jo valittamista kerrakseen  [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #185 : 30.03.08 - klo:10:28 »

Mulla on ihmeellinen hetki, ei oo mitään valittamista, tautikin taisi helpottaa.

Tosin Airi on lähestynyt mua eilen muutamia kertoja. Oon huomannu sen patistelevan mua hommiin, sellaista pientä ilkeyttä esim. heitti munakellon munaseokseen, miten ihmeessa se voi onnistua  [NUT]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #186 : 30.03.08 - klo:10:59 »

Ei ole minullakaan mitään isompaa valittamisen aihetta. Juuri eilen illalla nukkumaan mennessäni mietin, että kun ihminen vanhenee, niin vaivat lisääntyy. Tunsin kiitollisuutta siitä, että vielä voin alkaa nukkumaan ilman särkyjä ja kipuja.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #187 : 02.04.08 - klo:18:41 »

No niin, nyt siis se flunssa sitten tuli, mutta en tiedä vielä kuinka inha siitä tulee. Eli kyllä se minussa tuloaan teki mutta mä olin sitä vahvempi, aina eiliseen iltaan asti [:-)]  Kyllä sitä huomenna duuniin kuitenkin yritetään ellei aamu ole ihan kamala [:-I]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #188 : 02.04.08 - klo:18:49 »

Marle, jos sulla on SE oikee, niin et kyllä mee huomenna töihin.
Mulla on vieläkin, runsaan kuukauden päästä, kummia tuntemuksia
hengityksessä ja vähän plumpsahduksia sydämessäkin  :-O
Ja AHISTAA .
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #189 : 02.04.08 - klo:19:14 »

Jospa malttaisit Marle, mikäli mahdollista, kuulostella taudin laatua. Muutama sairaspäivä voi kuitenkin olla parempi vaihtoehto kuin piiiiiitkään jatkuva. Hyvähän sitä on meikäläisen antaa ohjeita, joskus vain itse kantapään  kautta koin että maailma ei kaatunutkaan, vaikka niin luulin. Työelämässä tilanne on toinen, ihmiset kuitenkin kestävät saman kuin ennen. [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #190 : 02.04.08 - klo:19:18 »

No en siitä OIKEESTA tiedä mutta viime viikolla jo oli rinnassa sellaista ärsyä ja päässä flunssan tuntua mutta kun ei ollut nuhaa, ei kurkkukipua ei päänsärkyä, mutta uskon että jokin pöpö pyrki jo silloin esiin mutta mä itsestäni ajoin pois [NUT]

Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #191 : 02.04.08 - klo:19:21 »

Jäikö kuhmuja päähän  [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #192 : 02.04.08 - klo:19:23 »

Joo, kyllä mä maltan jos olo tuntuu oikein kamalalta pysyä kotona, mutta ajattelin että 2 pv, kyllä sen kestää, ja jos ei niin pomolle soitto ja kotiin [:-)]
Mulla on sellainen periaate että kipeenä ei töihin, JOS olo on ihan kamala.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #193 : 02.04.08 - klo:19:23 »

Jäikö kuhmuja päähän  [:-DD]

Ihan on pipipää [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #194 : 03.04.08 - klo:06:24 »

Ja sitten tännekin:

JUHUU!! tuli FLUU!!  Mä jo aloin huolestua että eikö ne flunssat enää koskaan minuun tuu  [:-I]  Kotiin jäin, pomo olikin lomalla, mutta duunikaveri ymmärsi mun yskän, melkein: Kaksi kertaa pisti puhelimen kiinni??? Kolmannellla vastasi, luuli että joku miesörveltäjä soitti :-))  noin niinku äänen perusteella, ja hää ku on vieraskielinen niin suomi ei aina korvissa taivu ymmärrettäväksi puheeksi, kuten nyt kävi [:-DD] No nyt flunssakahvit ja sitten lääkettä ja lepua [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.11 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.