Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95990 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #225 : 06.04.08 - klo:21:11 »

Vaikka kamaa vielä päästä tuleekin ulos niin varmaan alan tervehtymään: Maistui Dumlen suklaalevy [:-)]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #226 : 06.04.08 - klo:22:47 »

Laskeskelin tässä, että mulla se tauti kesti kaikkineen semmoset 4 viikkoa, että sillee...Nyt oli eka saunassakäynti, ettei palellut, kuvitelkaa !  :-O Alilämpöä kesti pitkään, antibioottikuuri vei poskiontelotulehduksen kyllä, mutta senkin jälkeen meni viikko-kaksi, että olo parani. Kummallista tautia !  :-O
Pitäskö ottaa rokotus ensi syksynä, vai auttaako sekään viruksia vastaan ? Kysyy nimimerkki "Epätietoinen".  :-O

Minulla kesti miltei viisi viikkoa heikotus ja lötö olo.
Pari viikkoa sitä ennen olin kovassa kuumeessa.
Ja minulla ON syksyllä otettu rokote.
Lääkäri "lohdutti" että se ei nyt ollenkaan auttanut kun virus oli muuntautunut  [:-//]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #227 : 07.04.08 - klo:08:06 »

Jep, ne virukset muuntuu moneen kertaan rokotuksien jälkeen, sehän se  [:-(]  Mä olen kuitenkin nyt duunissa ja kohta kahville menossa. Toivottavasti ei tule jäläkitautei... [:-I]  Onneksi apu on kännykän päässä jos siltä tuntuu [:-)]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #228 : 07.04.08 - klo:08:29 »

Laskeskelin tässä, että mulla se tauti kesti kaikkineen semmoset 4 viikkoa, että sillee...Nyt oli eka saunassakäynti, ettei palellut, kuvitelkaa !  :-O Alilämpöä kesti pitkään, antibioottikuuri vei poskiontelotulehduksen kyllä, mutta senkin jälkeen meni viikko-kaksi, että olo parani. Kummallista tautia !  :-O
Pitäskö ottaa rokotus ensi syksynä, vai auttaako sekään viruksia vastaan ? Kysyy nimimerkki "Epätietoinen".  :-O
Aikalailla saman aikaa kesti tauti myös täällä. Pitkään vei toipuminen kunnolla, haju- ja makuaisti palalivat vasta pitkän ajan päästä.
 Rokotusta olen yhtenä vuonna kokeillut ja seuraus oli että lähes koko talven podin jonkinlaista flunssaa ja tautia. Siis ei kiitos rokotuksille tällä pöntöllä.  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #229 : 10.04.08 - klo:10:03 »

On se sillee että sitkeessä on tää lenssu ja räkäkin, taas on hiukkasen kurggu gipee, taidan kävästä kotimatkalla apteekissa ostamassa Bafusinia jos vaikka siitä pikkuisen apua [:-I]  Ja luontaistuotteesta vaikkapa niitä propolistippoja kun ovat melkein loppu.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #230 : 10.04.08 - klo:10:10 »

Sitä auringonhattu-uutetta kandeis ehkä ottaa kanssa.

Mun valivali on, kun kivistää ristiselkää ja hartioita ja niskaa. Oon yrittänyt venyttää ja vanuttaa, mut kivistää vaan. Ei tää paha ole, kiusallinen lähinnä. [:-I]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #231 : 10.04.08 - klo:10:21 »

Hmmm...mulla vetää sellainen kumma laiskansuoni, oisko siihen lääkettä? [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #232 : 10.04.08 - klo:10:28 »

Onpa tullut muutama päivä seisoskeltua sairaalan pihassa, oottamassa sateessa taksia.
Liekkö siitä saanut kurkkuni kipeeksi.  Täytyy kohta vanatallinnalla se kurlata, jos vähän helepottais.

Kolomatta viikkoa ja ylikin, ovat täällä tuota flunssaa sairastelleet. 
Vatsatautiepidemiakin jyllää edelleen ja laitatuttaa vauvoja sairaalaan. [:-(]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #233 : 10.04.08 - klo:10:32 »

Mulla on vaa lääkälin määräämää. En yhtää uskalla kokeilla noit Tallinnan lääkkeit.
Eikähän mulla muuta oliskan, ku sitä Metsmaasikaa, mitä sillon kerran rahtasin sielt pönttömatkalt   :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #234 : 10.04.08 - klo:10:37 »

Ei mullakaan oo kuin helmi  pullonpohjassa.  Tarkoitus onkin ottaa vain yks pikkulusikallinen.  Sekin kummasti lämmittää kurkunpäätä. [:-)]  Ja maistuu hyvälle!!  :-)) [:-P]
Kirjattu

Ayla

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 516
Vs: VALIVALI
« Vastaus #235 : 10.04.08 - klo:10:42 »

(jatkoa toisesta ketjusta) ...Tänään täytyy mennä kävellen kauppaan, kun tuli niin paljon lunta eilen ja yöllä. (tiistaina minä jo innokkaana vaihdoin kesärenkaat alle, kun lunta ei pitänyt olla missään.)

Kun on tällainen hukkapätkä, niin on vaikeaa kantaa kauppakasseja 2 km matkaa, kun ne melkein raahaavat maassa. Ja lonkkakin on kipeenä tiistaisesta juoksulenkistä (jalat kun on eri mittaiset, niin tuo pidemmän lonkka ilmoittelee itsestään aika ajoin). Oikeaa lapaakin vihloo, ja niskakin on jumissa...
« Viimeksi muokattu: 10.04.08 - klo:10:45 kirjoittanut Ayla »
Kirjattu
... Kuvia

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #236 : 10.04.08 - klo:10:54 »

Missäspäin sie Ayla vaikutatkaan silloin kun et oo Puppun luona? :-))

Nimim. "Eeeerittäin hajamiel. profess."
Kirjattu

Ayla

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 516
Vs: VALIVALI
« Vastaus #237 : 10.04.08 - klo:11:06 »

Vaikutan pienessä Etelä-Pohojalaasessa kylässä nimeltä Jurva.
Kirjattu
... Kuvia

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #238 : 10.04.08 - klo:11:40 »

        Finrexiä ja muutama voiltti             eiköhän tokene   

Tää tepsi lopulta, viimeinen kurkun kivistely lähti. Parina yönä nukkumaan mennessä heitin fingerporillisen väkevää konjakkia kurkkuun, aikalailla korvensi.... mutta jonnekin tauti katosi  [:-I]

Hammaslääkäriltä kysäisin pitäiskös hampaat huuhtoa moisen lääkityksen jäljiltä. Tietty kehoitti, sokeria sanoi olevan paljon..... yritin vielä, jos pillillä imaisisi suoraan kipeään kurkkuun... sanoi sen olevan sama hampaille pillillä tai suoraan pullosta.... no asia voi olla omassa harkinnassa   [:-I] [:-)]
 
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #239 : 10.04.08 - klo:19:13 »

Vaikutan pienessä Etelä-Pohojalaasessa kylässä nimeltä Jurva.
Siellä onkin oppilaitos taiteellisille ja käsistään taitaville. [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.426 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.