Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95926 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #300 : 17.04.08 - klo:18:21 »

Jatta, onko teillä toimiva työterveyshuolto?  [;-)]

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #301 : 17.04.08 - klo:18:23 »

On kyllä, otan sinne  yhteyttä viimeistään ensi viikolla.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #302 : 18.04.08 - klo:13:07 »

Olenkos ensimmäinen tänään, jolla on valittamisen aihetta. Päästänkin sitten oikein iiiiison vali-valin. Minullahan oli tänään se hammaslääkäri. Olen tähän asti sanonut, kuinka nykyään käy kaikki niin helposti ja kivuttomasti. Puuduttaminenkaan ei tunnu miltään. Tätä mieltä olen ollut tähän päivään asti, vaan enpä ole enää.
Hammaslääkäri oli nuori mies, mutta tuntui, että hänellä oli ihan aatamin aikuiset työtavat. Puudutuspiikin hän lykkäsi oikein niin että tuntui. Puudutusainetta tuntui menevän sellaisella paineella, että ihan sattui. Edellisellä kerralla se ei tosiaankaan tuntunut miltään. Sitä myöskin ruiskui ympäriinsä.
Ennen puudutusta hän "sorkki" ja paineli sen piikkinsä kanssa niin, että teki tosi kipeää. Hän tuli siihen tulokseen, että ei voi paikata. Otetaan pois.
Minulla hakkasi siinä vaiheessa sydän niin, että luulin saavani jonkun kohtauksen pian. Sanoinkin hänelle, että sydän hakkaa kamalasti. Hän naurahti ja sanoi, että on sinulta ennenkin hampaita pois otettu. Itse poisto kävi äkkiä. Mitään itsestään liukenevaa tuppoa ei laitettu siihen reikään, kuten laitettiin edellisellä kerralla, jolloin sain myös burana 600. Nyt ei mitään. No, kysyi hän tarvitsenko sairaslomaa. En tarvinnut. Kysyi myös, että millainen olo minulla on. Sanoin, että ihan hyvä, pahin on ohi. Niin luulin. Kun pääsin autoon, ja lähdettiin ajelemaan kotia kohti, huomasin, että en kunnolla pysty nielemään. En tiedä, oliko kurkku niin puuduksissa, vai mikä sen teki. Se on muuten vieläkin samanlainen, vaikka hampaan poisto tapahtui heti siinä kymmenen jälkeen. Puuduksissa on vielä melkein toinen puoli päätä. Ohimosta leukaan. -Korvakin  :-)), ja kieli. Jomotusta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, mutta mitään lääkettä en uskalla ottaa ennen kuin pystyn nielemään.
Älkää nyt silti pelästykö, eivät kaikki hammaslääkärit ole samanlaisia. Minä kyllä laitoin itselleni muistiin hammaslääkärin nimen, että tiedän sanoa, kun tilailen aikaa, että tuolle en mene enää toiste.
Ihme ja kumma silti, että en saanut mitään hammaslääkärikammoa tästä, koska tiedän, että ei se yleensä tällaista ole. Älkääkä tekään saako tämän kirjoituksen perusteella.
Menen vielä ensi yöksi töihin, enkä ole yhtään nukkunut. -Pitäisi varmaan mennä unille...
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #303 : 18.04.08 - klo:13:27 »

vali-vali...nysse iski, kurkku on kipijä! Pahus...kielikin niin ettei taivu.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #304 : 18.04.08 - klo:13:28 »

Oho, melkoinen kokemus Mesiangervolla. :-O

Siellä hammaslääkärissä missä minä kävin, on sellainen tietokoneohjattu puudutussysteemi. Sillä kuulemma osataan antaa just sopiva annos puudutetta.
Mullakin oli kahdesta hampaasta tosi isot paikat lohjenneet, mutta kyllä hammaslääkäri niihinkin molempiin laittoi uudenpaikan, sellaisen muotin kanssa kyllä kun omaa hammasta ei ollut edes reunojen vertaa jäljellä. Sanoi kyllä että ei voi taata kuinka kauan paikat kestää, mutta minä varjelen niitä nyt niin hyvin kun voin eli en syö toffeeta, pähkinöitä tai muuta kovaa.
« Viimeksi muokattu: 21.04.08 - klo:09:40 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #305 : 18.04.08 - klo:18:59 »

Mesis: Onneksi saamme valita lääkärimme !  [:-)]
Mulla on ollut kerran samanmoinen nuori mies, valitsin toisen ja nykyinen on ollut jo 16 v. eikä valittamista, paitsi että on turkasen kallis, mutta hyvästä kannattaa maksaa. Siis hammaslääkäristä, ettei tulisi väärinymmärrystä ja varmasti tulee, ainakin tällä foorumilla !  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #306 : 18.04.08 - klo:19:01 »

Mulla on ollut kerran samanmoinen nuori mies, valitsin toisen ja nykyinen on ollut jo 16 v. eikä valittamista, paitsi että on turkasen kallis, mutta hyvästä kannattaa maksaa. Siis hammaslääkäristä, ettei tulisi väärinymmärrystä ja varmasti tulee, ainakin tällä foorumilla !  [:-DD]

Ja varsinkin perjantaina  [:-DD]

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: VALIVALI
« Vastaus #307 : 18.04.08 - klo:20:28 »

Mesis: Onneksi saamme valita lääkärimme !  [:-)]
Mulla on ollut kerran samanmoinen nuori mies, valitsin toisen ja nykyinen on ollut jo 16 v. eikä valittamista, paitsi että on turkasen kallis, mutta hyvästä kannattaa maksaa. Siis hammaslääkäristä, ettei tulisi väärinymmärrystä ja varmasti tulee, ainakin tällä foorumilla !  [:-DD]

No olipas sitten hyvä että tähdensit...  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #308 : 18.04.08 - klo:20:57 »

Mesis: Onneksi saamme valita lääkärimme !  [:-)]
Mulla on ollut kerran samanmoinen nuori mies, valitsin toisen ja nykyinen on ollut jo 16 v. eikä valittamista, paitsi että on turkasen kallis, mutta hyvästä kannattaa maksaa. Siis hammaslääkäristä, ettei tulisi väärinymmärrystä ja varmasti tulee, ainakin tällä foorumilla !  [:-DD]

 [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #309 : 18.04.08 - klo:21:03 »

Oho, melkoinen kokemus Mesiangervolla. :-O

Siellä hammaslääkärissä missä minä kävin, on sellainen tietokoneohjattu puudutussysteemi. 

Minusta tuntuu, että tuolla käytettiin tietokonetta pelkästään laskun väsäämiseen  :-))
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #310 : 19.04.08 - klo:10:22 »

Vali-vali !!  [:-//] Tää vista on syvältä! Kaikki hyytyy...eihän tällä tee mitään.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Ayla

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 516
Vs: VALIVALI
« Vastaus #311 : 19.04.08 - klo:20:22 »

Vali vali taas. Tylsää on elämä...Tänään on tullut nähtyä:

- Gmailii
- Wordii
- InDesignii
- Photoshoppii

Myöhemmin illalla:

- 3D Max

Persiiseen sattuu tämä tietokoneella istuminen. Olen minä ikkunasta katsonut monta kertaa ulos, mutta pysynyt sisällä opinnäytteen kimpussa. Ei vaan huvia yhtään kirjoittaa... tekstiä on tullut minimaalisesti, ihan liian vähän.

Mun pitää pitää itelleni kuria, etten lähde tekemään mitään muita (paljon mielenkiintoisempia) juttuja. Tällä viikonlopulla pitäisi saada tekstiosuus valmiiksi ja sitä puuttuu vielä arviolta 10-15 sivua  [NUT]. 3D kuviakin pitäisi saada tehtyä vaikka millä mitalla... onneksi tekniset piirustukset ovat jo oikeastaan valmiina. Ens viikolla sitten lipasto valmiiksi (osat on jo melkein kaikki sahattuna) ja kuvien liittäminen raporttiin + tiivistelmät ja tapaaminen yhteistyöyrityksen kanssa. Perjantaihin mennessä pitäisi olla koko homma tulostettuna 4-5 kpl ja maanantaina palautus.

Kaiken huippu on se, että tänään kipeytyi kurkku ja tuntuu muutenkin flunssaiselta. Flunssan kun tähän vielä pukkaa, niin ei paljoa naurata... Ei nimittäin voi jäädä kotiin sairastamaan vaikka mikä kuolemantauti tulisi  [:-I].
Kirjattu
... Kuvia

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #312 : 19.04.08 - klo:20:42 »

Vali-vali !!  [:-//] Tää vista on syvältä! Kaikki hyytyy...eihän tällä tee mitään.

Hmm..outoa  [:-I]  Mulla Vista ei ole hyytynyt kertaakaan  [:-)] Helmikuussa tuli vuosi ostoksesta täyteen.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #313 : 22.04.08 - klo:09:50 »

PattiPattiPatti!!!  Tilasin sauniksen reviirin, VÄÄRÄN reviirin [:-//]  Nyt olen pari päivää pulputtanut normaalihintaisia puheluja tunti tolokulla enkä reviirin euro/pv   [:-//]  ja asuin alueelta/reviiri Sipoo/vantaa  [:-/]  Arg! No onneksi tirkistin Sauniksen sivuille uudellee ja löysin tarkemman kartan josta sitten selvisi tuo väärä valintakin. Iso kartta kun oli niin pienellä tekstillä painettua pränttiä että tulkitsin väärin. Peruttu on ja huomenna sitten tilataan se oikea reviiri. 

Kyllä tämä on valivali-asia  [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #314 : 22.04.08 - klo:10:18 »

Vali-vali !!  [:-//] Tää vista on syvältä! Kaikki hyytyy...eihän tällä tee mitään.

Hmm..outoa  [:-I]  Mulla Vista ei ole hyytynyt kertaakaan  [:-)] Helmikuussa tuli vuosi ostoksesta täyteen.
(ei vastaa) tulee turhan usein...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.089 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.