Olenkos ensimmäinen tänään, jolla on valittamisen aihetta. Päästänkin sitten oikein iiiiison vali-valin. Minullahan oli tänään se hammaslääkäri. Olen tähän asti sanonut, kuinka nykyään käy kaikki niin helposti ja kivuttomasti. Puuduttaminenkaan ei tunnu miltään. Tätä mieltä olen ollut tähän päivään asti, vaan enpä ole enää.
Hammaslääkäri oli nuori mies, mutta tuntui, että hänellä oli ihan aatamin aikuiset työtavat. Puudutuspiikin hän lykkäsi oikein niin että tuntui. Puudutusainetta tuntui menevän sellaisella paineella, että ihan sattui. Edellisellä kerralla se ei tosiaankaan tuntunut miltään. Sitä myöskin ruiskui ympäriinsä.
Ennen puudutusta hän "sorkki" ja paineli sen piikkinsä kanssa niin, että teki tosi kipeää. Hän tuli siihen tulokseen, että ei voi paikata. Otetaan pois.
Minulla hakkasi siinä vaiheessa sydän niin, että luulin saavani jonkun kohtauksen pian. Sanoinkin hänelle, että sydän hakkaa kamalasti. Hän naurahti ja sanoi, että on sinulta ennenkin hampaita pois otettu. Itse poisto kävi äkkiä. Mitään itsestään liukenevaa tuppoa ei laitettu siihen reikään, kuten laitettiin edellisellä kerralla, jolloin sain myös burana 600. Nyt ei mitään. No, kysyi hän tarvitsenko sairaslomaa. En tarvinnut. Kysyi myös, että millainen olo minulla on. Sanoin, että ihan hyvä, pahin on ohi. Niin luulin. Kun pääsin autoon, ja lähdettiin ajelemaan kotia kohti, huomasin, että en kunnolla pysty nielemään. En tiedä, oliko kurkku niin puuduksissa, vai mikä sen teki. Se on muuten vieläkin samanlainen, vaikka hampaan poisto tapahtui heti siinä kymmenen jälkeen. Puuduksissa on vielä melkein toinen puoli päätä. Ohimosta leukaan. -Korvakin
, ja kieli. Jomotusta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, mutta mitään lääkettä en uskalla ottaa ennen kuin pystyn nielemään.
Älkää nyt silti pelästykö, eivät kaikki hammaslääkärit ole samanlaisia. Minä kyllä laitoin itselleni muistiin hammaslääkärin nimen, että tiedän sanoa, kun tilailen aikaa, että tuolle en mene enää toiste.
Ihme ja kumma silti, että en saanut mitään hammaslääkärikammoa tästä, koska tiedän, että ei se yleensä tällaista ole. Älkääkä tekään saako tämän kirjoituksen perusteella.
Menen vielä ensi yöksi töihin, enkä ole yhtään nukkunut. -Pitäisi varmaan mennä unille...