Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95998 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #315 : 22.04.08 - klo:10:20 »

Mulla päätä ja niskaa särkee   [:-I] miksi  [:-I]

Tuosta saunan reviiristä muistui taas mieleen elisan kauppiaan soittotarjous.....ei muuten esitellyt ittiään, ehdotti jotain vaihtoa  [NUT]  saisin sunnuntaisin puhua oliko se eurolla vai mitä ... kiivastuin niin etten kuullut koko tarjouksesta oikeastaan mitään  [NUT] miksi mun pitäisi puhua sunnuntaisin vaikka kuinka paljon, jotta saisin jotain edullisemmin  [NUT]   [:-/] että pisti vihaks  [:7]  kaveri taisi lyödä luurin kiinni...

jotain selitti vielä kun mulla on niin pieni lasku  :-O [:-DD] :-O  [NUT]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #316 : 22.04.08 - klo:10:54 »

Oookkonää päivittänyt sen, jos vaikka auttais [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #317 : 22.04.08 - klo:10:57 »

Mulla päätä ja niskaa särkee   [:-I] miksi  [:-I]

Tuosta saunan reviiristä muistui taas mieleen elisan kauppiaan soittotarjous.....ei muuten esitellyt ittiään, ehdotti jotain vaihtoa  [NUT]  saisin sunnuntaisin puhua oliko se eurolla vai mitä ... kiivastuin niin etten kuullut koko tarjouksesta oikeastaan mitään  [NUT] miksi mun pitäisi puhua sunnuntaisin vaikka kuinka paljon, jotta saisin jotain edullisemmin  [NUT]   [:-/] että pisti vihaks  [:7]  kaveri taisi lyödä luurin kiinni...

jotain selitti vielä kun mulla on niin pieni lasku  :-O [:-DD] :-O  [NUT]


Mulla on sonerassa se sunnuntaietu, eli eurolla koko sunnuntai. Ku o pienet tulot ni o (yrittää olla) pienet menot  [:-)] Sauniksella vaan omasta reviiristä halpaa mutta soneralla tuo sunnuntai mistä vaan.

Ps. eikse ole hyvä kun on "niin pieni lasku"  :-))
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #318 : 22.04.08 - klo:10:59 »

Oookkonää päivittänyt sen, jos vaikka auttais [:-I]
jos minua tarkoitit  :-)), niin latasin jopa sp1 siihen, eip auta. Oiskohan tää athlon sittenkin mopo.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #319 : 22.04.08 - klo:11:01 »

Mulla päätä ja niskaa särkee   [:-I] miksi  [:-I]

Tuosta saunan reviiristä muistui taas mieleen elisan kauppiaan soittotarjous.....ei muuten esitellyt ittiään, ehdotti jotain vaihtoa  [NUT]  saisin sunnuntaisin puhua oliko se eurolla vai mitä ... kiivastuin niin etten kuullut koko tarjouksesta oikeastaan mitään  [NUT] miksi mun pitäisi puhua sunnuntaisin vaikka kuinka paljon, jotta saisin jotain edullisemmin  [NUT]   [:-/] että pisti vihaks  [:7]  kaveri taisi lyödä luurin kiinni...

jotain selitti vielä kun mulla on niin pieni lasku  :-O [:-DD] :-O  [NUT]


Mulla on sonerassa se sunnuntaietu, eli eurolla koko sunnuntai. Ku o pienet tulot ni o (yrittää olla) pienet menot  [:-)] Sauniksella vaan omasta reviiristä halpaa mutta soneralla tuo sunnuntai mistä vaan.

Ps. eikse ole hyvä kun on "niin pieni lasku"  :-))

mulle on   :-)) 
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #320 : 22.04.08 - klo:11:03 »

Juu sua. Toivothan että se olisi alkukankeutta, jaa että SP1 saatavilla, täytyykin ladata kun menen kotiin [:-)] ellei kone sitä ole automatique jo tehnyt [:-I] jossakin taustalla hiljaksiin.  Nyt mä muistan että kyllä mullakin alussa Vista "ei vastaa" viestejä tuli mutta mä ajattelin että se ei kerinnyt mun tahdissa mukaan ja reagoi noin :-))  Nyt ei ole enää piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan tullut tuota viestiä [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #321 : 22.04.08 - klo:11:04 »

Mulla päätä ja niskaa särkee   [:-I] miksi  [:-I]

Tuosta saunan reviiristä muistui taas mieleen elisan kauppiaan soittotarjous.....ei muuten esitellyt ittiään, ehdotti jotain vaihtoa  [NUT]  saisin sunnuntaisin puhua oliko se eurolla vai mitä ... kiivastuin niin etten kuullut koko tarjouksesta oikeastaan mitään  [NUT] miksi mun pitäisi puhua sunnuntaisin vaikka kuinka paljon, jotta saisin jotain edullisemmin  [NUT]   [:-/] että pisti vihaks  [:7]  kaveri taisi lyödä luurin kiinni...

jotain selitti vielä kun mulla on niin pieni lasku  :-O [:-DD] :-O  [NUT]


Mulla on sonerassa se sunnuntaietu, eli eurolla koko sunnuntai. Ku o pienet tulot ni o (yrittää olla) pienet menot  [:-)] Sauniksella vaan omasta reviiristä halpaa mutta soneralla tuo sunnuntai mistä vaan.

Ps. eikse ole hyvä kun on "niin pieni lasku"  :-))

mulle on   :-)) 

ja mulle, mutta ei tainnut olle elisan miehelle :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #322 : 22.04.08 - klo:11:05 »

Leukaluuta jomottaa. Pari kertaa päivässä burana 600 niin pärjäilee.
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #323 : 22.04.08 - klo:11:15 »

Marlelle   :-)) :-))  ¨

Mesikselle sietämätöntä  [:30] 
« Viimeksi muokattu: 22.04.08 - klo:11:17 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #324 : 22.04.08 - klo:11:21 »

Marlelle   :-)) :-))  ¨

Mesikselle sietämätöntä  [:30] 

JA jos ei Burana auta niin päivystykseen!   [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #325 : 22.04.08 - klo:11:23 »

Katellaan torstaihin asti. Sitten perjantaina jonnekin.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #326 : 22.04.08 - klo:21:21 »

Wanha waiwa, kantapää, on alkanut jomotella. Eipä auta muu kuin wanhat lääkkeet: clotamia huuleen ja voltarenia kantapäähän sekä uusia pehmusteet kenkään eli instrun keikka huomenna !  [:-I]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #327 : 23.04.08 - klo:09:50 »

Wanha waiwa, kantapää, on alkanut jomotella.

Täällä myös vaivana kantapään jomottelu. Ollu kipee jo muutaman viikon ja välillä ihan sairaan kipee. Instrustako niitä pehmikkeitä sinne kenkään saa? Täytyis varmaan käydä hankkimassa.  [:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #328 : 23.04.08 - klo:10:57 »

Ny piräs valittaa, vaik tiedän ettei sais, ku tää ei tullu yllätyksenä.
Asumine on ku olis sotatantereella. Kiviporat mäikää ja betoni ryskyy, ku putkimiehet laittaa uutta.
Ja mikä hullumpaa, ni tää on vast tuol yleisis tilois kellarissa. Antaas olla, ku tuleevat käytäville ja huoneisii.
Mun piräs nukkuu, mut kui se täs tärinäs ja ryskees käy. Ei mitekää. Loma alkaa vast elokuun viimisellä viikolla,
mut sillon ne tuleeki reuhaa tänne huoneisii!
Alkaa evakkoreissu uhkaavasti lähestyy. Jokoha teltas alkas tarkenis.   [:-(]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #329 : 23.04.08 - klo:11:02 »

Mun piräs nukkuu, mut kui se täs tärinäs ja ryskees käy. Ei mitekää. Loma alkaa vast elokuun viimisellä viikolla,
mut sillon ne tuleeki reuhaa tänne huoneisii!


Kannattaisko sun opetella vihdoinkin se normaali päivärytmi, jota suuri osa kansalaisista noudattaa?
Siis silleen, että ILLALLA mennään nukkumaan ja AAMULLA noustaan ylös?  [;-)] [:-DD]
Remppaukot tuskin yöseen aikaan poraavat vai onko ne siirtyneet kolmeen vuoroon???
 

Sivu luotiin 0.116 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.