Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95898 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #330 : 23.04.08 - klo:11:02 »

Tässä olis mukavan mallinen teltta, ei vedä kylmästä maasta [:-)]  http://images.google.fi/images?hl=fi&q=trampoliiniteltta&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #331 : 23.04.08 - klo:11:09 »

Joo tosta yöllä nukkumisesta on ollu puhetta ja on kokeiltuki,
mut ku on 29 vuot tehny vaa yötyötä, ni ei se onnistunnu. Miä OLEN yöeläin!   [:-I]
Voisihamma tyätynki viä kokeilla sit nukkumatta olemistaki, ku se melkee viä onnistuu!   :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #332 : 23.04.08 - klo:11:48 »

Yskä tuntuu olevan sitkeetä plaatua.  Tulee oikein puuskana ja meinaa keuhkot haleta.
Tossa mun kuulumiset tälläkertaa.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #333 : 23.04.08 - klo:12:43 »

Joo, putkiremppa tiiän  [:-/]  Mulla taas yläkerta "vinkuu" ei aavistustakaan mistä moinen "kitinä" ja kolina. Onkohan sillä oma kuntosali kotona. Miksei se ole töissä, lomaetu pois ja just  [8-)] Kohta pizzaa naamariin ja kuulosuojaimet päähän niin saan hetkosen rauha kun ne pakkopäikkärit on pakko ottaa.
« Viimeksi muokattu: 23.04.08 - klo:12:44 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #334 : 23.04.08 - klo:18:02 »

*Ärsy!* [:-/]  Ei näköjäs uskalla enää ulkoillakaan: Taas yläheng.tiehyt ärsyytyneet. Kutisee ja yskittää ja kurkussakin tuntuu jotakin pientä. Mitäs nyt  [:-(] ja ripasu päänsärkyykin.  Kummallinen virus tai sitten itse olen rapakunnossa [:-I]  Peukut pystyyn että menee pian ohi.
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #335 : 23.04.08 - klo:18:21 »

*Ärsy!* [:-/]  Ei näköjäs uskalla enää ulkoillakaan: Taas yläheng.tiehyt ärsyytyneet. Kutisee ja yskittää ja kurkussakin tuntuu jotakin pientä. Mitäs nyt  [:-(] ja ripasu päänsärkyykin.  Kummallinen virus tai sitten itse olen rapakunnossa [:-I]  Peukut pystyyn että menee pian ohi.

Noi samat vaivat oli mulla eilen, en tohtinut valittaa  [:-DD] melkein tuskastuttaa, meneeköhän tämä koskaan ohi   :-O   tänään on kurkku ollut hiljaa. Yöksi huljasin päälleni Carmolista ja aamulla lisäsin roimat roiskeet. Ecinaforcea ruikkailin teehen, lisäksi on menossa toinen pullo Mustaseljamehua.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #336 : 23.04.08 - klo:19:07 »

Köh-köh, täälläkin yskittää, johtuneeko kuivasta ilmasta, vai pölyisestä ilmasta. Viimeksi kun satoi, niin köhinöitä ei ollut.  [:-I] Flunssasta siis tuskin on kyse, mutta jatkuva yskänärsytys ei tunnu kivalta...valivali... [:-I]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #337 : 23.04.08 - klo:19:21 »

Tänään osui silmiini kadunpesuauton "kadunpesu"
Vastavalossa näin miten korkealle hienonhieno pöly nousi. Auto suhutteli nimeksi olematonta vettä ja pöllytti samalla levitellen hienojakoista pölyä korkeuksiin laajalle alueelle, kauas kadusta.  Siinä äiti lastenvaunujen kanssa ponnisteli eteenpäin, kädessä toinen kävelevä pieni lapsi   [:-(]

Eilenkin sanottiin ilmanlaadun olevan huono, mikähän on siitä huonompi vaihtoehto... tai siitä ei mainita [XX]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #338 : 23.04.08 - klo:20:19 »

Wanha waiwa, kantapää, on alkanut jomotella.
Täällä myös vaivana kantapään jomottelu. Ollu kipee jo muutaman viikon ja välillä ihan sairaan kipee. Instrustako niitä pehmikkeitä sinne kenkään saa? Täytyis varmaan käydä hankkimassa.  [:-)]

Jep ! Ostin tänään.  [:-)] On siellä monenmoista mallia ja kokoa.
http://www.instru.com/jalkatuet.php
« Viimeksi muokattu: 23.04.08 - klo:20:22 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #339 : 23.04.08 - klo:22:03 »

*Ärsy!* [:-/]  Ei näköjäs uskalla enää ulkoillakaan: Taas yläheng.tiehyt ärsyytyneet. Kutisee ja yskittää ja kurkussakin tuntuu jotakin pientä. Mitäs nyt  [:-(] ja ripasu päänsärkyykin.  Kummallinen virus tai sitten itse olen rapakunnossa [:-I]  Peukut pystyyn että menee pian ohi.

Noi samat vaivat oli mulla eilen, en tohtinut valittaa  [:-DD] melkein tuskastuttaa, meneeköhän tämä koskaan ohi   :-O   tänään on kurkku ollut hiljaa. Yöksi huljasin päälleni Carmolista ja aamulla lisäsin roimat roiskeet. Ecinaforcea ruikkailin teehen, lisäksi on menossa toinen pullo Mustaseljamehua.

Miten ois vuoroinvuoroin   [:-DD]   Joku idiootti meni suihkuun täysin hanoin [:-/]  Pitäis mennä maaten kun aamulla on niiiiin kamala tuo varhainen ylösnousu. Ko 21.00 olisi kyllä sopiva raja suihkuun menoon. Täällä noi pahuksesti kohiset putket, no ny se lopetti, guud [:17] ...valivalivali..
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #340 : 23.04.08 - klo:22:15 »

  Juu vuorotellen     Koira haukkuu tuolla pikkukiljukotkan metsässä ja tuhansia lintujen ääniä sillä puissa 
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #341 : 24.04.08 - klo:08:41 »

Kyllä se sillee rööheissä kutisee ja ahistaa, kurja merituuli sen tekee. Nyt toivotaan että olisi kuitenkin sen verran lievä köhä että pääsisi nopeasti siitä eroon [:-)] Pihis, kyllä meissä henki vielä pihisee  [:-DD]
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: VALIVALI
« Vastaus #342 : 24.04.08 - klo:15:56 »

Pihisee, pihisee... sehän tässä just on vikana hitto vieköön kun aina vaan pihisee, mutta ei kulje kunnolla. Sunnuntaista asti on ollut tätä, eikä mene pois. Olo on muuten parempi, mutta vissiin joku syöttää niitä kaktuksia mulle edelleen joka yö kun ei tuo kurkkukipu ota tuosta hävitäkseen.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #343 : 24.04.08 - klo:17:03 »

Jospa tuo kutina/ahistus helpottuis kun siivosin: imuroin, nihkeäpyyhin parketin parkettimopilla, parketti tolulla, pyyhin pölyt, ainakin tuntuu mukavalta kun sain vihdoin lukaalinini siivottua. Huomenna voisi pyykätä [:-)]  Valivali-ketjussa siksi että voihan pölykin aiheuttaa ärsytystä lisää [:-I] ja kun on siivottu, olokin mahdollisesti helpottuu, kerron sitten  [:-)] Huoh! Partsi kamalassa kunnossa odottaa puhtaampaa aikaa ja ikkunat myös [:-(]
« Viimeksi muokattu: 24.04.08 - klo:17:06 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #344 : 24.04.08 - klo:17:05 »

Pihisee, pihisee... sehän tässä just on vikana hitto vieköön kun aina vaan pihisee, mutta ei kulje kunnolla. Sunnuntaista asti on ollut tätä, eikä mene pois. Olo on muuten parempi, mutta vissiin joku syöttää niitä kaktuksia mulle edelleen joka yö kun ei tuo kurkkukipu ota tuosta hävitäkseen.

Onko sulle tehty allergiatestit [:-I]  Mulle tehtiin vuonna jotakin ja ei silloin löytynyt mitään. Jotenkin vaan limakalvot herkkiä tuulille yms. ja ärsyyntyvät pienestäkin  [:-(]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.377 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.