Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95887 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #375 : 02.05.08 - klo:20:26 »

Siirrän keskustelun päivän ketjusta tänne.

Mitähän Tiitun kanssa oikein olisi parasta tehdä? Onko hän saanut ruohoja syödä? Aattelin, että jos olisi vaikka karvatollo vatsassa, kun niin eriskummallista, kuin kissanhiekkaa koittaa syödä. En tiedä, mietin tässä vaan eri vaihtoehtoja. Paranisi nyt vaan pian.

On hää tuossa pihalla saanut olla... vaan voisinhan mä yrittää tarjota heinääkin... Kerään nyt voimia seuraavaan koitokseen. Olen ilmiselvästi unohtanut miten se tehdään. Täytyy ottaa ihan KAUHEEN LUJA ote niskasta, suorastaan väkivaltainen [:´((] (mun mielestä) , sitten SALAMANNOPEASTI työntää se ruutta (suupielen kautta), ja uskaltaa työntää se kauheen syvälle kurkkuun :-O, sitte ruutata salamannopeesti. Siis kauhee väkivaltanen temppu ja nopeesti. Tää on kyl ihan ammattilaji... Kaiken lisäksi ois parasta yllättää kissa kun se nukkuu. :-O [:´((] Ettei se ehdi tajuta.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #376 : 02.05.08 - klo:20:33 »

Voi hirveetä. Varo sitten, ettet saa viisipiikkistä,-tai hammasta. Nyt ei kyllä käy kateeksi, ei yhtään. Se on rankkaa teille kummallekin, -mutta välttämätöntä. Voi kuinka helppoa tuokin on "ahmattikoiran" kanssa.
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #377 : 04.05.08 - klo:16:16 »

Tämmöinen pienempi valivali, nenä vuotaa valtoimenaan ja pää on ihan tokkura. En muista koska viimeksi olisi flunssa ollut, mutta ei ole kivaa ei  [:-I]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: VALIVALI
« Vastaus #378 : 04.05.08 - klo:16:24 »

Zeeneri,taisi sitten  osua väärän  flunssa rokotus piikki sinulle  [:-I] [:-DD] [:-I]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #379 : 04.05.08 - klo:16:28 »

Zeeneri,taisi sitten  osua väärän  flunssa rokotus piikki sinulle  [:-I] [:-DD] [:-I]

Huh, onneksi tää ei ole influenssaa, ei ole kuumetta. Työkaverilla oli talvella influenssa ja se vasta kipeä olikin  :-O
Muoks. nyt sitä kuumetta sitten on, muttei ihan kamalasti... [:-I]
« Viimeksi muokattu: 04.05.08 - klo:17:16 kirjoittanut zeener »
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #380 : 05.05.08 - klo:21:10 »

Mulla on valivaliongelma, en yhtään tiedä olenko huomenna työkykyinen kun pitäisi töihin mennä. Pää on täynnä räkää ja olo pikkuisen hutera mutta jotenkin noloa olisi hakea saikkua nuhan takia. Huokaus, jospa huomenna tulisi ihmeparantuminen.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 345
  • Säkylä ** älykäS
Vs: VALIVALI
« Vastaus #381 : 05.05.08 - klo:21:14 »

on olo tai syy mikä tahansa mutta jos ei ole kunnossa niin sitä vartenhan lääkäri on olemassa...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: VALIVALI
« Vastaus #382 : 05.05.08 - klo:21:17 »

On hää tuossa pihalla saanut olla... vaan voisinhan mä yrittää tarjota heinääkin... Kerään nyt voimia seuraavaan koitokseen. Olen ilmiselvästi unohtanut miten se tehdään. Täytyy ottaa ihan KAUHEEN LUJA ote niskasta, suorastaan väkivaltainen [:´((] (mun mielestä) , sitten SALAMANNOPEASTI työntää se ruutta (suupielen kautta), ja uskaltaa työntää se kauheen syvälle kurkkuun :-O, sitte ruutata salamannopeesti. Siis kauhee väkivaltanen temppu ja nopeesti. Tää on kyl ihan ammattilaji... Kaiken lisäksi ois parasta yllättää kissa kun se nukkuu. :-O [:´((] Ettei se ehdi tajuta.

 :-)) Onnistuisikohan tuolla tapaa lääkkeen antaminen ihmiselle...
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #383 : 06.05.08 - klo:18:58 »

Mulla on joku väsytystauti: väsyttää aina väärään aikaan, kuten nyt. Muttei sitten kun pitäisi, eli aamuyöstä...  [NUT]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #384 : 06.05.08 - klo:19:04 »

vali-vali...hammas lähti...poskihammas, paikka irtosi. eikä uskalla h-lääkäriin, mikäs hätäkeinoks. [:´(]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #385 : 06.05.08 - klo:19:05 »

Apteekkiin ja sieltä sitä paikka-ainesta [:-)]  väliaikaiseksi vaan.  Siis hammas lähti vaiko paikka hampaasta [:-I]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #386 : 07.05.08 - klo:10:53 »

Apteekkiin ja sieltä sitä paikka-ainesta [:-)]  väliaikaiseksi vaan.  Siis hammas lähti vaiko paikka hampaasta [:-I]
Ei täällä peräkylän apteekissa sellaista ihmettä ole... [:-(]. Paikka irtosi, oli kyllä koko hampaan kokoinen. Jäi oikein iso "musta aukko", tai pistin takaisin sen "paikkahampaan"... pysyy, kun ei näkkäriin sorru.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #387 : 07.05.08 - klo:11:30 »

Apteekkiin ja sieltä sitä paikka-ainesta [:-)]  väliaikaiseksi vaan.  Siis hammas lähti vaiko paikka hampaasta [:-I]
Ei täällä peräkylän apteekissa sellaista ihmettä ole... [:-(]. Paikka irtosi, oli kyllä koko hampaan kokoinen. Jäi oikein iso "musta aukko", tai pistin takaisin sen "paikkahampaan"... pysyy, kun ei näkkäriin sorru.

Purukumillakin voi kolon täyttää hätä-hätä-tapauksessa... [:-I] Eiks ihan totta teidän apteekissa ole sitä väliaikaista paikka-ainetta, ootko kysynyt siis?
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #388 : 07.05.08 - klo:11:34 »

Apteekkiin ja sieltä sitä paikka-ainesta [:-)]  väliaikaiseksi vaan.  Siis hammas lähti vaiko paikka hampaasta [:-I]
Ei täällä peräkylän apteekissa sellaista ihmettä ole... [:-(]. Paikka irtosi, oli kyllä koko hampaan kokoinen. Jäi oikein iso "musta aukko", tai pistin takaisin sen "paikkahampaan"... pysyy, kun ei näkkäriin sorru.

Ei kun ensi tilassa hampilääkäriin vaan, neuvoo täällä yks rohkea joka uskaltautui itse hämmaslääkärille vasta kun oli ihan pakkopakko kun irtosi iso paikka. Edellisestä käynnistä olikin tosiaan jo yli 10 vuotta, mutta nyt on kaksi hammasta jo paikattu ja seuraava aika on 16.5. Ja oikeesti, ei se niin kamalaa ollut kun muistelin, eka kerralla ei tuntunut yhtään. Puudutettiin. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #389 : 07.05.08 - klo:11:44 »

Apteekkiin ja sieltä sitä paikka-ainesta [:-)]  väliaikaiseksi vaan.  Siis hammas lähti vaiko paikka hampaasta [:-I]
Ei täällä peräkylän apteekissa sellaista ihmettä ole... [:-(]. Paikka irtosi, oli kyllä koko hampaan kokoinen. Jäi oikein iso "musta aukko", tai pistin takaisin sen "paikkahampaan"... pysyy, kun ei näkkäriin sorru.

Ei kun ensi tilassa hampilääkäriin vaan, neuvoo täällä yks rohkea joka uskaltautui itse hämmaslääkärille vasta kun oli ihan pakkopakko kun irtosi iso paikka. Edellisestä käynnistä olikin tosiaan jo yli 10 vuotta, mutta nyt on kaksi hammasta jo paikattu ja seuraava aika on 16.5. Ja oikeesti, ei se niin kamalaa ollut kun muistelin, eka kerralla ei tuntunut yhtään. Puudutettiin. [:-)]

Ihan sama täällä. [:-)] Paitsi yksi hammas vaan, mutta menin vasta kun oli pakkopakko. Paikka oli irronnut, vaan en mennyt ennen kuin alkoi särkemään. [:-I] Ed. käynnistä oli varmasti 10 vuotta tai enemmän.

Hammaslääkärissä käynti ei yksinkertaisesti ole enää niin kamalaa kuin ennen. Mulla porattiin takahampaiden syvät reiät jo 5-vuotiaana! Puuduttamatta! Ja ne reiät oli ISOT. [:´((] Kyllä semmosesta jää kunnon traumat. Äiti vielä kertoi, että se porasi puoli tuntia yhtä hammasta... [:-I]

Mietin syytä nuihin isoihin takahampaiden reikiin. Äitillä tuli mua odottaessa 9 reikää hampaisiin. Ei ymmärtänyt syödä kalsiumia, silloin 60-luvulla. Mä vedin ne vähät kalkit ja varmaan kalkinpuute oli mullakin silti... [:-I] Ei siihen muuta selitystä voi olla.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.117 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.