Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95999 kertaa)

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #435 : 13.05.08 - klo:16:25 »

Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #436 : 13.05.08 - klo:17:39 »

Vogelin kirjat tuttuja juttuja [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #437 : 15.05.08 - klo:11:55 »

Nyt mie oon jo kuumeessa. Ihan pikkasen, mutta sippi oon. [:-(] En kyllä pysty tänään kuin valittamaan. Onneks sain kyydin eläinlääkärille, klo 14 siis aika. Huh, toivottavasti en sippaa sinne. [:-I] Bussin aikataulu ois tänään käynyt, mut en USKALLA lähtä bussilla, ku oon näin kipee, ei pysty syömäänkään mitään, pakko kyllä väkisin kohta yrittää, joha sitä sippaa, kun verensokerit laskee.
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #438 : 15.05.08 - klo:11:57 »

Voi Sus  [:1]  jaksamista, ei oo kivaa  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #439 : 15.05.08 - klo:11:59 »

Nyt mie oon jo kuumeessa. Ihan pikkasen, mutta sippi oon. [:-(] En kyllä pysty tänään kuin valittamaan. Onneks sain kyydin eläinlääkärille, klo 14 siis aika. Huh, toivottavasti en sippaa sinne. [:-I] Bussin aikataulu ois tänään käynyt, mut en USKALLA lähtä bussilla, ku oon näin kipee, ei pysty syömäänkään mitään, pakko kyllä väkisin kohta yrittää, joha sitä sippaa, kun verensokerit laskee.
Oho, onpas sulla sitten...tsemppii Tiitulille!  [:-)] ja sulle tietenkin  [:1]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #440 : 15.05.08 - klo:12:16 »

Kiitos tsempeistä. Nyt on niinku pikkasen liikaa... En minä tässä kunnossa, kun en terveenäkään, pysty taisteleen kissalle kahta pilleriä päivässä, se ois tarkotus jatkossa. [:-(] Toivottavasti lääkäri suostuu siihen, että saan ne antibiootit kotiin ruiskeena, mun sairaanhoitajaystävätär lupasi jo, että voi käydä pistämässä lääkkeen päivittäin. Hän ei asu kaukana ja autokin on. Onkohan siihen mitään estettä, että lääkäri vois siihen suostua... Mä en yksinkertaisesti kykene niitä tabuja siihen työntämään. [:-(]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: VALIVALI
« Vastaus #441 : 15.05.08 - klo:13:19 »

Kyllä meidän Arvo ainakin on joskus saanut piikit kotiin. Uskoisin, että tuo onnistuu Tiitullekin!
Toivotaan voimia!
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #442 : 15.05.08 - klo:13:25 »

Voi miten vaikeaksi Susulla nyt on elämä mennyt. Toivottavasti tuo lääkitys Tiitulle järjestyy jotta saat itse edes hiukan levätä. [:1]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #443 : 15.05.08 - klo:13:33 »

Kiitos mukanaolosta. Nyt me lähdetään, sinne lääkäriin.
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #444 : 15.05.08 - klo:18:27 »

 [:-(]..vasen olkapää sökönä ja oikian käden ranne on tehnyt "sopimuksen" irti...aijaii ja voi-voi...kipiä mie oon... [:´(]..tämmöstä tää vanhuus on..mie varmaan joku aamu löyän itteni musertuneena "aino" nimisiin aamutöppösiin..ilo pintaan vaik sydän märkänis.. [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #445 : 15.05.08 - klo:18:39 »

Mikäs mummelin olkaan ja ranteeseen on mennyt [?]  Vanhuusko :-))  Sellaista se rapistuminen on, toisinaan kivuliasta - täälläkin [:-)] Mutta olokoot [8-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: VALIVALI
« Vastaus #446 : 16.05.08 - klo:19:31 »

Nythän ei kukkaan hermostu, kun minä valitan!!!!

Meidän Reinon turkkia ei saa kuntoon, ei sitten millään. Öljyä ei voi antaa, matolääkettä ei voi antaa. Se on muutenkin niin arka ja nyt pelkää minuakin hirveästi. Olen koettanut noia lääkkeitä antaa, mutta heti kun näkee että mulla on jotain kädessä, menee piirongin alle piiloon. Pelkää raukka.
Ja turkki on huonossa kunnossa. > siis: lääkäriin!
--------------------
Kulkijakolli tuolla pihalla oli taas liikkeellä. Olen koettanut selittää itselleni, että se on Jonkun KotiKissa ja sillä Ei ole mitään Hätää!
Mutta kyllä se nyt on seilannut niin kauan tuolla pihalla, että ei se ole Kenenkään KotiKissa ja kohta sillä alkaa olla oikeasti Hätä!
Äsken törmäsin siihen Arvon kanssa iltalenkillä. Tuli talon alta, mutta kun näki meidät, puikahti taas piiloon.
Erittäin kaunis ja paksuturkkinen. Sopisi erittäin hyvin meidän karvaturrien seuraksi!
Se jäi kyttäämään hetkeksi aikaa talonalusreiästä: naama vaan näkyi > oli puoliksi sellainen kermakahvinvärinen väritys, muuten aika harmaa, mutta tuota maitokahvin väriä seassa. Häntä erittäin pörröinen. Ottaisin heti jos voisin!

Olemme kerran jo hankkineet Hesystä loukun, se oli yön esillä ja siellä ruokaa. Aamulla kun mentiin katsomaan, niin loukku oli lauennut. Kissaa vaan ei missään.
Loukun sisällä oli kissan karvoja (vaikka Hesy oli juuri pessyt koko loukun).
Siis: oliko joku päästänyt kissan loukusta ulos???????

Tästä kaikesta seuraa se:
> multa alkaa mennä hermot noiden kissojen kanssa! Kotona on kohta "nahkatakkikissa" ja ulkona on ressukka, joka pitäisi saada kiinni!

---------------
Kiitos, kun sain valivalivalivalivalivalivalivalivalivalittaaaaaaaaaaaa
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 395
  • Säkylä ** älykäS
Vs: VALIVALI
« Vastaus #447 : 16.05.08 - klo:19:33 »

jos kastelisi jonkun vanhan turkin kappaleen sivältävällä matolääkkeellä  :-O


ja aivan oikein sitten turkin pala kiinni lipaston alapuolelle ja mitä tapahtuu kun Reinoa lähestyy, lipaston alle turvaan ja niin lääke pyyhkiintyy turkkiin  [:-I]


voisiko toimia
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #448 : 16.05.08 - klo:19:35 »

Uittaa pyyhkeen öljyssä, kissa siihen... [8-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #449 : 16.05.08 - klo:19:40 »

Se matolääke ei auta turkissa, se pitää sivellä ihoon. Karvoihin jakaus, ja lääke suoraan ihoon.

Menisin kyllä mieluummin ensin kisun kanssa lääkäriin. Jos on joku muu vaiva/sairaus, ei oo hyvä antaa matolääkettä.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.113 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.