Otan osaa kaikkien allergiaihmisten koitoksiin, tosi tylsää selvitellä aina missä on mitäkin ja niin pienellä präntillä. Tietysti ajan myötä oppii ja tietää, mutta silti
Toisaalta on hyvä tietää mistä vaivat johtuvat ja osaa varoa.
Monesti tuoteselostuksia lukiessa tuntuu kuin suurin osa olisi lisä- ja apuaineita, joilla saadaan tuote pysymään koossa, houkuttelevan värisenä ja säilymään piiiiiiitkään
Itselläni ei ole allergiaa testeissä todettu, mutta haistan ja maistan kaiken ihan liian kanssa, nokka tukossa hetkessä, silmät jne... keuhkoja hoitelen ja laktoosi-intoleranssin kanssa seurustelen yms.
Ja toi kukkien "lapioiminen" toisten pihoilta tai istutetuilta alueilta, toivois pientä rajaa. Tunnen erään tapauksen, houkutteli muakin mukaansa
en lähtenyt.
Kerran tulin kotiini, kas täällä pihalla yks eukko keräsi kieloja, selitti vievänsä niitä jollekin
kylään mennessään.
Kulkihan yksi syksy sienenkerääjä korinsa kanssa, keräten sieniä, anna mun kaikki kestää, kehui vain olevan hyviä sieniä
No täällä on vanha alue, josta on tullut kansalaisten viimeinen "puisto". Siellä on ollut aikoinaan asumuksia, hedelmäpuita, yms hedelmätarhaa, nyt paljon vanhoja puita, se on kuin keidas erämaassa. Talot on purettu jo aikaa sitten ja hedelmätarhat ränsistyneet. Päättäjät ovat päättäneet, puut kaadetaan ja tilalle moderneja asumuksia, kerrostaloja
Suuri oli vastustajien joukko, mutta kansalaisten mielipiteillä ei ollut minkäänlaista merkitystä.
Puheissaan päättäjät mainostavat, jotta puita varotaan, säästetään ja suojataan. Kysyin montako puuta jää jäljelle, vastaus oli viisi, kestääköhän nekään.
Puiston puolustajat istuttivat puistoon kukkasipuleita, johan sielläkin keväällä nainen katkoi Idän sinililjoja vaasiinsa
Toinen kohde, keskustan alle rakennetaan valtavat parkkihallit, kaikki puut kaadetaan, koska eiväthän ne vanhat puut voi kasvaa parkkipaikan päällä
Nyt taas valitan liian kanssa, mulla on vain nyt niitä. Oikeestaan tästä mun piti valittaa.
Äsken menin postilaatikolle, pieni innunpoikanen oli jostain pudonnut maahan, miksi, ei ollut vielä höyhenenhöyhentä
hautasin ruusupensaan juurelle, voi pientä kulkijaa