Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96004 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #660 : 15.08.08 - klo:16:20 »

Katille sympatiani. [:30]  On varmasti kipee niskasi. [:-)]
Oletko koskaan saanut Dolaania siihen?  On kyllä aika tuju lääke, mut mun niskaan aikanaan auttoi.

Täällä kanssa ei meinaa tulla järjestystä elämään.  Tulehdusarvot edelleen kohollaan.  Miten ihmeessä tässä kuntouttaa itteesä, kun tulehdus väsyttää ja vie voimattomaksi? [:-I] Hidasta on tutkimusten eteneminen. [:-/]
Pieni valo pilkahti tunnelin päässä.  Hemari on nyt 114, eli neljällä kohonnut ilman rautalääkkeitä. [:-)] Eikä tartte kuulemma niitä ainakaan vielä alkaa uudestan popsimaan.

Kaikille poteville jaksamista.



Tsemppia sullekin, 114 on jo oikeastaan ihan hyvä arvo   [:-)]
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: VALIVALI
« Vastaus #661 : 15.08.08 - klo:19:07 »

Kiitos kaikille sympatioista.
Lääkkeitä on kokeiltu: Voltaren, Panacod, Tramal, Dolan, Arcoxia, Sirdalud ja Lyrica, jota en voinut syödä, kun tuli kamalat sydämentykytykset. Eli lääkepöhnässä oon ollut, mutta kivut ei vaan häipynyt mihinkään. Seuraavaksi aattelin kokeilla Efexoria, jonka pitäisi nostaa kipukynnystä (masennuslääke). Mutta eihän se vaivaa paranna. Mutta joskushan tän on pakko parantua!!!!

Ja multakin kaikille sairastaville paranemista! Ja hieno juttu Kaarin, että sun hb on noususuunnassa! Toivottavasti vielä tulehdus pikapikaa paranee!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #662 : 15.08.08 - klo:19:30 »

Kiitos kaikille sympatioista.
Lääkkeitä on kokeiltu: Voltaren, Panacod, Tramal, Dolan, Arcoxia, Sirdalud ja Lyrica, jota en voinut syödä, kun tuli kamalat sydämentykytykset. Eli lääkepöhnässä oon ollut, mutta kivut ei vaan häipynyt mihinkään. Seuraavaksi aattelin kokeilla Efexoria, jonka pitäisi nostaa kipukynnystä (masennuslääke). Mutta eihän se vaivaa paranna. Mutta joskushan tän on pakko parantua!!!!

Ja multakin kaikille sairastaville paranemista! Ja hieno juttu Kaarin, että sun hb on noususuunnassa! Toivottavasti vielä tulehdus pikapikaa paranee!

Mä oon kuullut Efexorista positiivista, yksi sulta puuttui listasta: Triptyl, vaan sitä varmaankin pitäisi napostella suurina annoksina [:-I] Itse otan yhden napin Triptyl Miteä päivässä.  Mulla annettiin hermosärkyyn myös Cymbaltaa mutta se taas ei sopinut mulle. Lyrica sopi ja auttoi. Akupunktio?
« Viimeksi muokattu: 15.08.08 - klo:19:37 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: VALIVALI
« Vastaus #663 : 15.08.08 - klo:21:30 »

No voi hyvän tähen! Kati rassukka. Mulla sentään on vaan lihasruhjeita. Ikinä enää en valita...  :-O
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: VALIVALI
« Vastaus #664 : 15.08.08 - klo:21:31 »

...ainakaan ennen seuraavaa kertaa.  [:-DD]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #665 : 16.08.08 - klo:10:06 »

Tulipas sitten minullekin vali-valitettavaa. [:´(]
Eilen tuossa keittiössä puuhastelin ja jotenkin käännähdin varomattomasti. Toinen polvi niksahti ja nyt kuulun "suorapolvisten" joukkoon.
Yhtään ei kestä taivutusta tai pienintäkään sivuttaisvääntöä. Onneksi ei kipua muuten ole eikä mitään särkyä.
Joskus vuosia sitten vastaava sattui toisen polven kanssa. Semmoista se on kuluneilla nivelillä. Vanhuus ei tule yksin. [:-(]
Sainpa kuitenkin hyvän syyn laiskotella.  [:-DD]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: VALIVALI
« Vastaus #666 : 16.08.08 - klo:10:30 »

Issias kiusannut minua koko viikon. Luulin sen jo rauhoittuneen, mutta nyt aamulla kun kävin ulkosalla se ärtyi lisää.   [:-(]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #667 : 16.08.08 - klo:15:28 »

  [:-)] onkohan se tuo kosteus, joka lisää kärsimystä  [:-I]
Ihan samoin ajattelin kun on hieman polvia ,lonkkia, nilkkoja.... kolottanut. Onneksi selviää vielä Buranan voimalla [:-)]

Paranemistsempit Katille ja Kaarinille [:30]
ja muillekin poteville  [:30]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #668 : 18.08.08 - klo:13:51 »

Se on taas maha möyryssä [:-I]  Katsotaan minkälaiseksi menee vai rauhoittuuko.  Pakko tämäkin valivali..  Ikäään kuin pitää täällä päiväkirjaa  [8-)]

3.7 oli edellinen kerta möyrinnässä.
« Viimeksi muokattu: 18.08.08 - klo:13:54 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #669 : 18.08.08 - klo:14:08 »

Jos voi valittaa muutakin kuin vaivoja...oletteko koskaan yrittäneet soittaa työvoimatoimiston palvelunumeroihin... [:7] Niinsanottuihin sellaisiin...
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #670 : 18.08.08 - klo:14:21 »

No en ole... mutta, ei kait sinne pääse ja tuleekohan jonotus kalliiksikin [:-I] [:-(]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #671 : 18.08.08 - klo:14:23 »

Nonniin, onnistuihan se vihdoin...valivali ohi...tällä kertaa... [:-I] [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #672 : 18.08.08 - klo:14:37 »

Meinasin valittaa  [:-I] voltare ja hevosvoide jotenkuten helpottaa  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #673 : 18.08.08 - klo:20:54 »

Kertokaa nyt ihmeessä mikä on tämä hevosvoide. [?]
Pitääkö minun vaivaisten polvieni kanssa hakeutua "konitohtorille" vai saako sitä ostaa apteekista ihan noin vaan. [:-I]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #674 : 18.08.08 - klo:21:05 »

Kertokaa nyt ihmeessä mikä on tämä hevosvoide. [?]
Pitääkö minun vaivaisten polvieni kanssa hakeutua "konitohtorille" vai saako sitä ostaa apteekista ihan noin vaan. [:-I]


Oisko jotain linimenttiä tai vastaavaa? Jota löytyy mm. tuolta http://www.myhorseshop.fi/jalkojenhoito.html

Hevosvoide nimellä löytyikin tämmöistä: http://www.sportix.fi/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/1208/Products/%22URHEILUVOIDE/HEVOSVOIDE%22
« Viimeksi muokattu: 18.08.08 - klo:21:08 kirjoittanut zeener »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.123 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.