Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96021 kertaa)

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #960 : 18.11.08 - klo:23:02 »

Olin taas fysiossa ja sain noottia etten saisi kantaa kaukoputkea olkapäillä, en kuulemma edes oikeassa kainalossa. Pitääköhän satsata semmoiseen kamalan kalliisen reppusysteemiin mihin putken saa kiinni kun ei sitä putkea koko ajan jaksa vasemmassa kainalossa raahata  [:-I]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #961 : 18.11.08 - klo:23:03 »

Palkkaa kantaja  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #962 : 18.11.08 - klo:23:09 »

Palkkaa kantaja  [:-DD]

Mullahan on yleensä Mali ja Punis, mutta ei ne suostu kuormajuhdiksi  :-))
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #963 : 18.11.08 - klo:23:10 »

Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #964 : 18.11.08 - klo:23:26 »

Nu niin...jatketaan tätä vali-valia...mie meen huomenis taas kerran lääkäriin tään iänikuisen käteni kanssa, piti kuulemma oikee akuutti aika varata...voipi hyvinnii tulla ennenpitkää puukko miun käteen...harmittaa nii turkasesti, yritin tehä käsitöitä...kutoa itellein sukkaa, eihä siitä mittää tullu... :-O..voi hitsi, nyt äkköittää, mie yritän vasurilla kirjoittaa.. jos täs virheitä tulee, syyttäkää miun vasemman käden sormii...hidasta tää on..voi-voi... [NUT]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #965 : 19.11.08 - klo:09:45 »

Työpaikan ikkunasta tullut vetoko lie syynä, mutta mulla on niskat ihan juntturassa ja kipeät  [:-I]
Hmmm... voikohan yön-yli kestänyt netti-surffailu olla osasyyllinen?  [;-)]

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #966 : 19.11.08 - klo:09:59 »

"Hmmm..."  Voi!!  :-))
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #967 : 19.11.08 - klo:14:17 »

Nu niin...käsi kuvattu ja lähete Peijakseen käsikirurgille...joulusiivoukset pannaan julistettu...Burana 800 kuuri, kolme pillerii vrk viikon ajan... [NUT]...että sillee...
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #968 : 19.11.08 - klo:14:52 »

Kyllä nyt pöntöllä rempataan, monella jos kellä kaikenlaista [:-I] Mulla hiukkasen ienvaivaa, ja olkapäissä tosi kipeät kohdat (kuulunee marraskuuhun+fibroon). Selkä on tasaisen kipeä mutta siedettävä, olen jo tottunut elämään sen kanssa. Näillä mennään....

mummeli, tuo sun burana annos on aika kova, toivottavasti mahas kestää [:-I] Itselläni on vatsansuojapillerit käytössä jotta ei mahaan tule haavaa tms.
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #969 : 19.11.08 - klo:17:36 »

Marle...miul on ollut jo mahahaavakii.. [NUT]...mut tohtor kehoitti syömään nyt tämän satsin jotta saisin edes yöt nukuttua,,,jos masu männöö vinksalleen, vähennän syömistä...siis pillerin... [:-DD]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: VALIVALI
« Vastaus #970 : 19.11.08 - klo:18:05 »

Zeeneri ei nyt muista että minulla ei ole oikein resursseja kamalasti kanniskella ja Malilla on omat "vehkeet" kannettavana  :-)) [:-DD] :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #971 : 21.11.08 - klo:21:06 »

*Huoh!* Tikun yhteys edelleen tökkii kotona  [:-/]  Toimi oikein hyvin Elisan myymälässä. Pudotin nopeuttakin 1 megaan kun kotona ei koskaan tullu täyteen tuota kahta. Pitänee ottaa läppäri huomenna mukaan liikenteeseen ja kokeilla miten liittymä toimisi kodin ulkopuolella. Alan ihan tosissani miettimään talon verkkoon liittymistä, onhan se 8 meganen (jos koko kapasiteetti käytössä) ihan eri menoa kuin 1 tai 2 megaa. Nyt  jonkun avoin wlan-ap käytössä. Liittyminen tosin maksaa hunajaa mutta jatkossa kk-maksu on 6 euroa. Sitten pitää ostaa modeemi, kaiketi osaavat suositella hyvää wlan-sellaista [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #972 : 21.11.08 - klo:21:48 »

No ny mä laitoin simkortin puhelimeen ja netti pelaa [:-I] Kummallista että tikku ei vaikka se liikkeessä futasikin :-O Se vaan että puhelimen nopeus ei yllä megaan, katotaan jos pudotan vielä... niin en maksa ilmasta. Tää kuuluu tuohon edelliseen valivaliin [8-)]
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: VALIVALI
« Vastaus #973 : 22.11.08 - klo:16:40 »

valivalivalivali ja kääk! Taas tää niska-olka-käsi alkaa vaivaamaan! Ortopedi käski ottaa yhteyttä, jos alkaa uudelleen vaivaamaan, mutkun mä en HALUA jäädä nyt saikulle! Eli en ota yhteyttä! Ei se sille mitään voi tehdä kuitenkaan, kun sanoi että niskaoperaatiot on tosi riskipeliä!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #974 : 22.11.08 - klo:17:03 »

No ny mä laitoin simkortin puhelimeen ja netti pelaa [:-I] Kummallista että tikku ei vaikka se liikkeessä futasikin :-O Se vaan että puhelimen nopeus ei yllä megaan, katotaan jos pudotan vielä... niin en maksa ilmasta. Tää kuuluu tuohon edelliseen valivaliin [8-)]

Tikkurilassa toimi [:-I] kotona taas ei  [:-/]
valivalivalivali ja kääk! Taas tää niska-olka-käsi alkaa vaivaamaan! Ortopedi käski ottaa yhteyttä, jos alkaa uudelleen vaivaamaan, mutkun mä en HALUA jäädä nyt saikulle! Eli en ota yhteyttä! Ei se sille mitään voi tehdä kuitenkaan, kun sanoi että niskaoperaatiot on tosi riskipeliä!

Jää vaan saikulle ja tee jotakin kivaa: valokuvaa [:-P] jos meinaan pystyt [:-I]  Ortopedille hus hus [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.068 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.