Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97104 kertaa)

Sinisorsa

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #990 : 28.11.08 - klo:07:37 »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1620772

"Mikro-odottelu varastaa aikasi!"

Mun mielestä nää koneet ja yhteydet ovat kyllä aivan riittävän nopeita vrt. Windows 98 , teho 500Mhz ja yhteys 56000bps jokunen vuosi sitten. :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #991 : 28.11.08 - klo:11:20 »

Hartsi-ihottuma kädenselässä (tipan paikka) aika iso pläntti ja kutiaa, tooosi punainen. Olen lääppinyt siihen vanhasta kortisonituubuista ohuen kerroksen muutamia kertoja. Kuinkahan kauan saa punoituksesta ja kutinasta kärsiä [:-/]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #992 : 28.11.08 - klo:11:28 »

Mulla on kurja fiilis: olin just kaupan kassalla, kun Pasi soitti innoissaan, että huomenna olisi tilaisuus päästä ihan ilmaiseksi katsomaan jotain Jokerit-Blues-tai-mitä-lie-matsia ja ilmaista  [KIPPIS] olisi myös tarjolla.
Mua ei ensinnäkään lätkä kiinnosta pätkääkään ja kyllä mä iltavuoroviikon pääteeksi haluaisin olla lauantai-illan kotona. Nyt mulla on ihan ilonpilaaja-fiilis  [:´((]

Juu ja äsken soitin työpaikalle tilannekatsauksen. Alustavasti näytti, että voisi olla mahdollisuus päästä hiukan aikaisemmin illalla, mutta yhden huoltohomman takia se ei olekaan mahdollista  [:-/] [:´((] Eli ei mitään kiirettä lähteä töihin!

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #993 : 28.11.08 - klo:14:06 »

Mulla on kurja fiilis: olin just kaupan kassalla, kun Pasi soitti innoissaan, että huomenna olisi tilaisuus päästä ihan ilmaiseksi katsomaan jotain Jokerit-Blues-tai-mitä-lie-matsia ja ilmaista  [KIPPIS] olisi myös tarjolla.
Mua ei ensinnäkään lätkä kiinnosta pätkääkään ja kyllä mä iltavuoroviikon pääteeksi haluaisin olla lauantai-illan kotona. Nyt mulla on ihan ilonpilaaja-fiilis  [:´((]

Älä sure Kaija! Olen varma, että Pasi ymmärtää, jos haluat olla kotona lauantai-illan kotona raskaan työviikon jälkeen. Ja kyllähän Pasi voi mennä sinne otteluun. [:-)] [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #994 : 28.11.08 - klo:15:09 »

no joo! edistystä sormien kans, tänään pääsen näyttämään niitä terveyskeskukseen illalla klo 18.30...lääkärille lupaili aikaa vasta tammikuulle, että käynpä sitten näyttämässä vaikka talkkarille. Meinaa "köpistyä" tuo vasen käsi, ettei a-s-d-f-r-e-w-q jne kirjaimia saa enää kunnolla painettua. [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #995 : 28.11.08 - klo:15:17 »

Älä sure Kaija! Olen varma, että Pasi ymmärtää, jos haluat olla kotona lauantai-illan kotona raskaan työviikon jälkeen. Ja kyllähän Pasi voi mennä sinne otteluun. [:-)] [:-)]

Henri  [:-)] kiitos lohdutuksesta!
Pasi ei kuitenkaan halua lähteä ilman mua, kun ei olla koko viikkona ehditty nähdä kuin aamuin illoin ohimennen.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #996 : 28.11.08 - klo:20:52 »

no joo! edistystä sormien kans, tänään pääsen näyttämään niitä terveyskeskukseen illalla klo 18.30...lääkärille lupaili aikaa vasta tammikuulle, että käynpä sitten näyttämässä vaikka talkkarille. Meinaa "köpistyä" tuo vasen käsi, ettei a-s-d-f-r-e-w-q jne kirjaimia saa enää kunnolla painettua. [:-/]

Koko käsikö ?  Otan osaa ! Mulla vain pikkurilli on voimaton... [:-I]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #997 : 28.11.08 - klo:21:03 »

Koko käsikö ?  Otan osaa ! Mulla vain pikkurilli on voimaton... [:-I]
Juu, ei, pikkurilli ja nimetön turrana ja käsiselkä...kävin tänään näyttämässä, oli siellä oikea lääkärikin. Ei paha, muttei hyväkään, ranteessa on "sätkyhermon pinnetila". Hermoratatutkimukseen pisti lähetteen vetämään... lepoa pitäis antaa. Vaan mitens sitä ku pitää kirjoitella ja kuvata...ja joulukin tulee.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

ralena

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • Kirkkonummi/Tammela
« Vastaus #998 : 01.12.08 - klo:16:27 »

Tässä jokin aika sitten kirjoittelin ja valitin korkeasta kuumeesta ei yskää eikä nuhaa.
Sairaalan diagnoosi Puumala virus eli tuore myyräkuume. Voi hirvitys. Onneksi kuume on jo laskenut ja nyt vaan levätään ja yritetään toipua.  [:-)]  [:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #999 : 01.12.08 - klo:16:49 »

Tsemppiä Ralena, mulla on tänää ollu päänsärkypäivä.    [:-(]

Arvaan tän päänsäryn olevan ressiä. Ressaa hitosti se huomine vetoketjun purku, tosta mahasta!   :-O
« Viimeksi muokattu: 01.12.08 - klo:17:17 kirjoittanut Veke 12v. »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1000 : 01.12.08 - klo:17:41 »

Ralenalle toipumista. Vai myyräkuume......vaarallinenkin se voi olla.

Älä Veke sitä stressaa. Se ei oikeesti satu.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1001 : 01.12.08 - klo:18:08 »

Tsemppiä Ralena, mulla on tänää ollu päänsärkypäivä.    [:-(]

Arvaan tän päänsäryn olevan ressiä. Ressaa hitosti se huomine vetoketjun purku, tosta mahasta!   :-O

Voih! kunpa mäkin pääsisi jo ketjujen purkuun [:-(] Vielä 2 vkoa ja kipsikin puristaa *huoh*
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1002 : 01.12.08 - klo:18:11 »

Kipsi puristaa.............onko nilkka kovin turvoksissa vielä?
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #1003 : 01.12.08 - klo:18:37 »

Mullakin koko päivän päänsärky.  [NUT] Kotiin tultua nappasin oikei bu..na kasisatasen ja nyt alkaa hellittää !  [:-)] ( eikä oo ees vetoketjuu mahassa... :-O )
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #1004 : 01.12.08 - klo:18:52 »

No, jos mie nyt valittaisin myöskin...miun oikia ranne ei ennää tykkää mistään ja mie en tykkää koko kädestä...saanpas nyt nähä, kun kottii mennään, onko Peijakseen kutsu tullu...tuskin...miulta vaan menee hermo tään säryn kanssa.. [:´(]...Burnana  800 oon popsinut, mut tuntuu, jot sekkää ei auta ennää...käsi on nii hurjan ja kurjan näkönen....lääkäri vaan tokas, jot siin on nyt kosmeettinen haitta... :-O...mut eihä se minnuu haitta, kun vaan kipu olis poissa... [:4]..mut, nyt papparaine laittaa iltapalaa... [:20]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.214 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.