Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95880 kertaa)

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1005 : 01.12.08 - klo:19:02 »


Älä Veke sitä stressaa. Se ei oikeesti satu. 

Voiskohanne purkaa ton mahavetskarin nukutuksessa?
Sitäpä täytyyki ehottaa esteks.   [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1006 : 01.12.08 - klo:19:22 »

Kipsi puristaa.............onko nilkka kovin turvoksissa vielä?

Puristaa enemmän kuin aiempina päiviä. Kyllä nilkka vielä on jonkin verran turvoksissa ja ruman sininen [:-I] Ohjeissa sanotaan että kipsi ei saa puristaa. Pitäisköhän lähteä Malmille päivystykseen [:-(] Varpaat heiluu ja niitä on heilutettu ahkerasti ja muitakin liikkeitä tehty. Nilkan ympärillä vaan tuntuu "kiristävä vanne" ja jos käpälä on alhaalla niin kiristys tuntuu lisääntyvän, enemmän kuin eilen [:-(] Olen höllännyt tarrateippejä niin kuin se vain on mahdollista.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1007 : 01.12.08 - klo:19:40 »

Pitäisi varmaan ainakin kysäistä, josko olisi sitä näytettävä jollekin.
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1008 : 02.12.08 - klo:14:09 »

Moi.!
Mä tiesin mä tiesin mä tiesin ja arvasin, hakasten irrottamine sattuu ihan sikana, AAAUUUUHH!!   :-O
Siis kävi juur ninkun olin ajatellu sen menevänki. Ketää niist sievist hoitajist en nähny vilaustaka, ku viimettee toivotteli mun tervetulleeks hakasten poistoo!  [:-(]
Menin sisää ja ilmottauduin luukulla, ni siin sellanen naistarzani mulkas mua ja sano istu toho, kohta kutsutaa! Miä istahin penkille ja ootattelin, et jotai alkas tapahtuu, ni tarzanin näkönen tupsahti toimistostaa ja tuumas, et tules tänne. Harpoin parasta pannen, sen peräs johki kopperoo, mis oli hoitopöydännäkönen. Se tuumas, et käyt siihin selälles ja kilisteli instrumenttei. Miä varovasti hivuttausin pöydän reunalle istualleni ja utelin, et jot mitä jos vaik nukutuksessa otettas, ku luulen, etten kestäs. Se katto mua, ku aavetta ja tuuppas mut selällee sihin punkalle ja komens, et maha paljaaks.
Siin rupe mun eletty elämä vilistää silmissä ja kerkisin enää tuumasee, et hyvä kai sentä, ku ei viä tee mulle Fingrporit ja näytä likasta haarukkaa! Tökkäs pajahohtimet ensimmäisen hakasen alle ja tempas. Maalima pyöri mun silmis, kun se tökkäs pihtisä toisen hakasen alle ja taas tempas. Miä huusin ja parkusin täyttä kurkkua, et lopeta lopeta, mut se eiku tempo hakasia sarjassa. Viimen tajunnan rajamailla, tajusin sen sanovan, et no nii, selvä tuli, siisti juttu, pyyhkäs viä jollai kylmäl ja kosteella ja länttäs päälle laastarin ja jatko, ala kävelee. No ehämmä siittä mihikää päässy, se huuhto kätesä, tarras kauluksee ja nosti mut pystyy, katto päin naamaa ja kysy pysyks ny tolpillas. Sain ähkästyä, et joooo-o ja hoipuin ovelle. Heilahutin kättän ja syöksyin ulos.
Noh, nytte olen koton ja kattelen tot laastaria, enkä varmana uskalla sen alle kurkkaa. On nin hiivatin hellänäki viä. Henkii jäin kuitekki, vaik varmaa ihan hilkul on ollu.!   :-O [:-I]
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1009 : 02.12.08 - klo:14:42 »

Hui, mikä kokemus Vekellä  :-O

Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1010 : 02.12.08 - klo:15:35 »

Moi.!
Mä tiesin mä tiesin mä tiesin ja arvasin, hakasten irrottamine sattuu ihan sikana, AAAUUUUHH!!   :-O
Siis kävi juur ninkun olin ajatellu sen menevänki. Ketää niist sievist hoitajist en nähny vilaustaka, ku viimettee toivotteli mun tervetulleeks hakasten poistoo!  [:-(]
Menin sisää ja ilmottauduin luukulla, ni siin sellanen naistarzani mulkas mua ja sano istu toho, kohta kutsutaa! Miä istahin penkille ja ootattelin, et jotai alkas tapahtuu, ni tarzanin näkönen tupsahti toimistostaa ja tuumas, et tules tänne. Harpoin parasta pannen, sen peräs johki kopperoo, mis oli hoitopöydännäkönen. Se tuumas, et käyt siihin selälles ja kilisteli instrumenttei. Miä varovasti hivuttausin pöydän reunalle istualleni ja utelin, et jot mitä jos vaik nukutuksessa otettas, ku luulen, etten kestäs. Se katto mua, ku aavetta ja tuuppas mut selällee sihin punkalle ja komens, et maha paljaaks.
Siin rupe mun eletty elämä vilistää silmissä ja kerkisin enää tuumasee, et hyvä kai sentä, ku ei viä tee mulle Fingrporit ja näytä likasta haarukkaa! Tökkäs pajahohtimet ensimmäisen hakasen alle ja tempas. Maalima pyöri mun silmis, kun se tökkäs pihtisä toisen hakasen alle ja taas tempas. Miä huusin ja parkusin täyttä kurkkua, et lopeta lopeta, mut se eiku tempo hakasia sarjassa. Viimen tajunnan rajamailla, tajusin sen sanovan, et no nii, selvä tuli, siisti juttu, pyyhkäs viä jollai kylmäl ja kosteella ja länttäs päälle laastarin ja jatko, ala kävelee. No ehämmä siittä mihikää päässy, se huuhto kätesä, tarras kauluksee ja nosti mut pystyy, katto päin naamaa ja kysy pysyks ny tolpillas. Sain ähkästyä, et joooo-o ja hoipuin ovelle. Heilahutin kättän ja syöksyin ulos.
Noh, nytte olen koton ja kattelen tot laastaria, enkä varmana uskalla sen alle kurkkaa. On nin hiivatin hellänäki viä. Henkii jäin kuitekki, vaik varmaa ihan hilkul on ollu.!   :-O [:-I]

Veke  [:67]
Olihan tuo vitsi, olihan  [:-I]

Jos ei, niin täytyy sanoa että me immeiset ollaan kovin erilaisia. Tai sit meidän "vetoketjut" on olleet ihan erilaisia. Minä kun pelkäsin niin vietävästi sitä hakastenpoistoa kun ihan kamala kokemus joitakin vuosia aiemmin muutamasta tikistä jalkaleikkauksen jälkeen. Silloin minä sanoin että yksikin tikki tässä istuallaan niin saa minut noukkia pyörtyneenä lattialta. Sainpa sitten loput kitua makuultaan.

Ja sitten nämä useat kymmenet hakaset kuuden vuoden takaa ei koskeneet yhtään.

No, oli vitsi tai totisinta totta, se on nyt takanapäin.  Veke, sille   [KIPPIS]    :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1011 : 02.12.08 - klo:16:20 »

Vekeee, olihan tuo juttu aikas lailla väritetty, eiks vaa? Mites se sulla voi noin kamalasti sattua, kun muilla ei yhtään?
Tuon jutun jälkeen ei Marle kyllä uskalla mennä otattamaan hakasia pois  [:67]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1012 : 02.12.08 - klo:17:09 »

Luettu on [:-)] Vekellä on kyllä sana hallussa, mut emmä ihan kaikkea usko, ettet Veke hiukka nyt värittänyt [:-P] Naistarzan...
Missä sä olit niitä tikkejä otattamassa pois? Jos kävisi jolloinkin katsomassa paikkaa [;-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1013 : 02.12.08 - klo:17:15 »

Lainaus
Minä kun pelkäsin niin vietävästi sitä hakastenpoistoa kun ihan kamala kokemus joitakin vuosia aiemmin muutamasta tikistä jalkaleikkauksen jälkeen. Silloin minä sanoin että yksikin tikki tässä istuallaan niin saa minut noukkia pyörtyneenä lattialta. Sainpa sitten loput kitua makuultaan.

MitäMitäMikä?? HUI!
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1014 : 02.12.08 - klo:21:34 »

Minä en usko - valitettavasti..... :-))
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1015 : 02.12.08 - klo:22:47 »

Lainaus
Minä kun pelkäsin niin vietävästi sitä hakastenpoistoa kun ihan kamala kokemus joitakin vuosia aiemmin muutamasta tikistä jalkaleikkauksen jälkeen. Silloin minä sanoin että yksikin tikki tässä istuallaan niin saa minut noukkia pyörtyneenä lattialta. Sainpa sitten loput kitua makuultaan.

MitäMitäMikä?? HUI!

Niin, se oli silloin nuo lankatikit. Ne oli kummasti sulautuneet ihon sisään  [:´(]
Nää hakasethan on ihan "iisikakku" , kuten Tintin äitee mulle sanoi  [:-DD]
Että EI MITÄÄN huolta Marle  [:5]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1016 : 02.12.08 - klo:22:48 »

No HUH! [:-)] Kiitos rauhoittelusta [8-)]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1017 : 03.12.08 - klo:11:31 »

ettet Veke hiukka nyt värittänyt [:-P] Naistarzan...
 [;-)] 

Moikkeli Marle!  [:-)]
Ettenkö yhtää värittänny, noh ehkä siinä vähä, ku sanoin ulos syöksyessän heilauttaneeni kättän, saatto tulla liioteltua, mut onkse mikää ihme, olin sentä nimpal poissa tolaltani.
Mulla ku ei het siinä juolahtannu mitää parempaa kuvausta sen hoitun muodosta, nin tulin tarzanii verranneek, mut jotai sen tapastaha siit mielee tuli, ninku hyvi muodostunnu Amazooni.
Eikähän siinäkä tiätynkä mitää olis ollu, kyl sennäköstä mielellää vanhemmillaki silmil etäämpää kattelee, mut et ku joutuu sen käsii!   :-O :-O Luoja varjelkoo mua vastasuudessa!   :-O
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1018 : 03.12.08 - klo:13:14 »

Tässä tilanteessa, eikä tässä ketjussa saisi nauraa, mutta tuo Marlen avatar........voiko enää osuvampaa löytää. Hymyilyttää  [:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1019 : 04.12.08 - klo:01:56 »

Pitäsköhä valittaa, ku ei meinaa alkaa löytyy valittamist!  [:-I]

Ainha sitä jotai pientä löytys, mut mitä pienistä.   [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.095 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.