Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95916 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1020 : 04.12.08 - klo:07:04 »

Työpaikalle oli joku tuonut Dumle-toffeeta. Poskihampaasta lähti iso pala  [:´((]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1021 : 04.12.08 - klo:10:00 »

No voi kääk! Minulle on joskus toffee tehnyt saman tempun. Välttäkäämme toffeen syöntiä  :-))
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1022 : 04.12.08 - klo:10:10 »

Airin nimipäivätoffeet.....   [:-//]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1023 : 04.12.08 - klo:12:10 »

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1024 : 04.12.08 - klo:18:37 »

Kyllä se hammas pähkinasuklaallakin lohkeaa... [:-I]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1025 : 04.12.08 - klo:18:49 »

Muksuna mulla jäi maitohammas kiinni merkkariin. Mutta sillon merkkaritkin sai olla oikeita isoja ja sitkeitä  [:-DD]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1026 : 04.12.08 - klo:19:56 »

Muksuna mulla jäi maitohammas kiinni merkkariin. Mutta sillon merkkaritkin sai olla oikeita isoja ja sitkeitä  [:-DD]

Tiesitkö muutes koskaa, mitä se "merkkari" tarkotti. Mun lapset kans ain kovasti hinku merkkarei, nin kerran kysyin niilt et tietääk neollenkaa. Kumpiki katto mua huuli pyöreenä ja tuumi, merkkarit on merkkarei, eikä muuta. Kyllä sitte silmät ymmyrkäisinä ihmettelivät, et kas kummaa niipä, ku oikee tarkkaa niitä tiiras, nin näkyhä niist viä vähä sen alkuperäsen "merkkarin ideaaki.   :-))

Meni vähä sivu aiheen.   [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1027 : 04.12.08 - klo:20:07 »

Muksuna mulla jäi maitohammas kiinni merkkariin. Mutta sillon merkkaritkin sai olla oikeita isoja ja sitkeitä  [:-DD]

Tiesitkö muutes koskaa, mitä se "merkkari" tarkotti. Mun lapset kans ain kovasti hinku merkkarei, nin kerran kysyin niilt et tietääk neollenkaa. Kumpiki katto mua huuli pyöreenä ja tuumi, merkkarit on merkkarei, eikä muuta. Kyllä sitte silmät ymmyrkäisinä ihmettelivät, et kas kummaa niipä, ku oikee tarkkaa niitä tiiras, nin näkyhä niist viä vähä sen alkuperäsen "merkkarin ideaaki.   :-))

Meni vähä sivu aiheen.   [:-I]

Eikös ne olleet Merirosvorahoja? Taivaallisen ihania; harmi, kun niitä ei enää saa.

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1028 : 04.12.08 - klo:20:09 »

Mulla vei kerran varis saariretkilaukusta laiturin päässä merirosvorahakarkkipussin, jonka hää nappas nokkaansa laukun sisällä olevasta sivutaskusta... [:-I] Ja lensi kauniisti lahden yli korkeella karkkipussi nokassaan...

Meni vähä ohi aiheen...
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1029 : 04.12.08 - klo:20:11 »

Mulla vei kerran varis saariretkilaukusta laiturin päässä merirosvorahakarkkipussin, jonka hää nappas nokkaansa laukun sisällä olevasta sivutaskusta... [:-I] Ja lensi kauniisti lahden yli korkeella karkkipussi nokassaan...
Meni vähä ohi aiheen...

Karkilla on moni valivali alkanut...  [:-DD]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1030 : 04.12.08 - klo:20:15 »

Voidaanhan me aina valittaa että merkkaritkaan ei oo enää niin hyviä kun ennen, ettei mene ohi valitusaiheen  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Juu, kyl me aina tiedettiin et ne on merirosvorahoja.  Ooh, tuol niitä sais... http://www.nostalgiashop.fi/product_info.php?products_id=330&osCsid=l13mkd7331cm46tbubod44nas0
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1031 : 04.12.08 - klo:20:16 »

Voidaanhan me aina valittaa että merkkaritkaan ei oo enää niin hyviä kun ennen, ettei mene ohi valitusaiheen  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Juu, kyl me aina tiedettiin et ne on merirosvorahoja.  Ooh, tuol niitä sais... http://www.nostalgiashop.fi/product_info.php?products_id=330&osCsid=l13mkd7331cm46tbubod44nas0

Kimppatilaus?

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1032 : 04.12.08 - klo:20:19 »

Minä olen vähän poikkeava, kun en ole koskaan tykännyt merkkareista, ja ettei mene ohi aiheen, niin valitan sitä: voivoivoivoi!  :-))
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1033 : 04.12.08 - klo:20:21 »

Minä olen vähän poikkeava, kun en ole koskaan tykännyt merkkareista, ja ettei mene ohi aiheen, niin valitan sitä: voivoivoivoi!  :-))

Niin muuten olen minäkin.....   voi..voi....voi 
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1034 : 04.12.08 - klo:21:30 »

Ai mahoton mite minnuu väsyttää, kävin tänään ottamassa olkaani sen flunssa rokotteen.. [:56]..liekö se näin väsyttävän, muutekii on ikkääku ihan veltto olo, taijan täst pinkasta pehkuihin, ihan vällyn alle..aijai...kättäkii koskoo, milloha mie sen kutsun Peijakseen saan??? [?]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.466 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.