Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96015 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1065 : 13.12.08 - klo:17:05 »

Kuuntelin melkein 1½ tuntia Entisten nuorten sävellahjaa ja vaikka haasteeni luettiinkin, ei musiikkiani soitettu !  [?] ( Onneksi on juutuubi ! )
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1066 : 13.12.08 - klo:19:44 »

Valivali, mun olo on ihan kamata... mä oon nyt räkä ja surkea olo- vaiheessa
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1067 : 13.12.08 - klo:19:56 »

Valivali, mun olo on ihan kamata... mä oon nyt räkä ja surkea olo- vaiheessa
Tsemppiä.  [:1]
Tuohon voi vaan sanoa että tauti kestää kaksi viikkoa tai 14 vuorokautta.
Kokemusta tuosta on, ei itselläni vaan aviomies on juuri toipumassa.
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1068 : 13.12.08 - klo:20:08 »

Valivali, mun olo on ihan kamata... mä oon nyt räkä ja surkea olo- vaiheessa
Tsemppiä.  [:1]
Tuohon voi vaan sanoa että tauti kestää kaksi viikkoa tai 14 vuorokautta.
Kokemusta tuosta on, ei itselläni vaan aviomies on juuri toipumassa.

 [:-I] Keskiviikkona pitäis taas töihin kyetä, tai oikeestaan maanantaina muutamaksi tunniksi... täytyy kai hakea alkuviikosta lisää saikkua jos ei tokene.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1069 : 13.12.08 - klo:20:24 »

Valivali, mun olo on ihan kamata... mä oon nyt räkä ja surkea olo- vaiheessa
Tsemppiä.  [:1]
Tuohon voi vaan sanoa että tauti kestää kaksi viikkoa tai 14 vuorokautta.
Kokemusta tuosta on, ei itselläni vaan aviomies on juuri toipumassa.

 [:-I] Keskiviikkona pitäis taas töihin kyetä, tai oikeestaan maanantaina muutamaksi tunniksi... täytyy kai hakea alkuviikosta lisää saikkua jos ei tokene.
Asiaa ja työpaikkaasi tuntematta, suosittelisin kuitenkin lisäsaikkua. Siitä yleensä hyöty on molemminpuolinen. Työntekijä toipuu ilman jälkiseuraamuksia ja työnantaja ilman lisäjärjestelyitä. Oma työelämäkokemukseni vaan on niin vanhentunutta, tuota ohjetta pyrin noudattamaan kuitenkin aikoinaan työnantajapuolen  taholta. Ajat muuttuu...... [:-I]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1070 : 13.12.08 - klo:21:22 »

Minä en Zeener oikein ymmärrä...  [:-I]  Jos sinä olit sairaslomalla jo ennen vapaiden alkua, niin täytyykö sinun käyttää ne vapaapäivät sairastamiseen???  Ja sitten kun olet taas terve, niin pitäisi mennä töihin... Ainakin ymmärtääkseni esim. kesäloma siirtyy, jos olet sairaslomalla ennen sen alkua... Onhan tähän varmaan tullut tusinan verran muutoksia sen jälkeen,kun itse olen ollut töissä...  :-O  Ajattelin vaan Sinun parastasi...  [:-)]

Nimierkki: "Olin itse 500 päivää työttömyyspäivärahalla sairaana..."
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1071 : 13.12.08 - klo:21:35 »

Kiitti huolesta Marleena... vapaat ei siirry sairaslomien myötä niinkuin lomat. Tosin otin vain kaksi päivää sairaslomaa kun sitten alkoi 5 päivän vapaat.   [:-)] Vapailla on hyvä sairastaa...
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1072 : 13.12.08 - klo:22:10 »

Voiko työttömänäkin olla sairaslomalla...kukas korvaa ja kuin paljon...
nimim...ehkä kohta saikkua
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1073 : 14.12.08 - klo:00:25 »

Tarkoitin Mese siis sitä, että kun olin niillä 500 pv:n liitonpäivillä, niin minulle ei suostuttu kirjoittamaann sairauslomaa!!! Vaikka en työkykyinen ollutkaan. Työkkärissä ihmettelivät suuresti, miksi en saanut sairauslomaa???  Olisin siis sen sairausloman ansainnut. Vaan kun en saanut. No sitten oli se 100? pv sairauslomaa, senjälkeen 1.5 v kuntoutustukea ja sitten vihdoin työkyvyttömyyseläke n. 5v. sitten. Eihän tässä välttämättä mitään logiikkaa ole, mutta missä sitä tänä päivänä olisi...  [:-)] Pitäkääpä te kaikki muut puolianne!!!  [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1074 : 14.12.08 - klo:09:09 »

Kiitti huolesta Marleena... vapaat ei siirry sairaslomien myötä niinkuin lomat. Tosin otin vain kaksi päivää sairaslomaa kun sitten alkoi 5 päivän vapaat.   [:-)] Vapailla on hyvä sairastaa...

Vakuutusyhtiö esitti aikoinaan huoletuneisuutensa, kun en ollut varvasvamman takia sairaslomalla, vaikka lääkärissä kävin !  :-O Kauhee selittely, että oli ns. hiihto-eli talvilomaviikko ! Ja vamma tuli jo edellisellä viikolla töissä. En kyllä olis yhtään hiihdellytkään ukkovarvas paketissa...  :-O
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1075 : 14.12.08 - klo:10:17 »

Nyt on pakko kysyy tässä valivali-ketjussa, että Jaska, mitä musaa toivoit? Ja joko se Marle alkaa olla kondiksessa? Hyvää ja parempaa jatkoa kaikille valeille! [:-)]


ps. ja tiedättekö, etta Vali on aasajumala ja aasat on pohjoismaisia jumalia :-)), kaikkee sitä oppii, kun ratkoo sanaristikoita! [:-)]
« Viimeksi muokattu: 14.12.08 - klo:10:21 kirjoittanut Lisa »
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1076 : 14.12.08 - klo:10:34 »

Nyt on pakko kysyy tässä valivali-ketjussa, että Jaska, mitä musaa toivoit? Ja joko se Marle alkaa olla kondiksessa? Hyvää ja parempaa jatkoa kaikille valeille! [:-)]
ps. ja tiedättekö, etta Vali on aasajumala ja aasat on pohjoismaisia jumalia :-)), kaikkee sitä oppii, kun ratkoo sanaristikoita! [:-)]

Lisa: Se liittyi yhteisen nuoruutemme muistoihin serkun kanssa: Donovanin "Universal Soldier". Kun toinen oli Vääksyssä D:n konsertissa ja toinen keräsi mansikoita Ruotsissa ja se jälkimmäinen olin minä... [:´(]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1077 : 14.12.08 - klo:10:47 »

Si si, I understand. Hyvä biisi. [:-)]
Kirjattu

Vilukko

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 374
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1078 : 14.12.08 - klo:13:44 »

eipä muuta valivalia kuin laiskuus, ihan oikea laiskuus, pitäisi ne kortit kirjoittaa ja pari lahjaa paperoida.. no, pesukone kuitenkin pyörii  [:-I]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1079 : 14.12.08 - klo:22:30 »

Mä olen nyt oppinut että olen tosi huono sairastaan. Onneksi sairastelen yksin etten saa toisia raivon partaalle. Mimmonenhan mä olisin jos olisin oikeasti vakavasti sairaana. Ilmoitin tänään töihin etten mene sinne huomenna (olisi ollut tosi tärkeä palaveri). Oli ihan mielettömän vaikea tunnustaa että on kipeä eikä kykene menemään. Ihan itku pääsi. Lämpöä on vielä pikkuisen ja pää ihan täynnä räkää. Miten ihmeessä yks pieni flunssa saa ihmisen näin surkeaksi  [:-I] [:-(]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.125 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.