Mulla on sellainen patterilla toimiva Omron.
Kävinkin oitis mittaamassa, mun luvut vaihtelee reippaasti, voipi tulla ihan hyvä lukuja
- tällä hetkellä yläpaine 147 - 161 / alapaine 77 - 80 / sydän sykkii 68 - 76
Terveysasemalla lopettivat mittaamisen, kun en suostunut istumaan 10 min. käytävällä
ensinnäkään en ehdi siellä istuskelemaan ja toisekseen mun paineet nousee kun lähestyn ko. taloa.
Täällä tervk:ssa se itsemittauspaikka oli aluksi vallan kauhea, keskellä käytävää, siinä vieressä kaikki henkilökunta selvitteli omia asioitaan, vesipisteestä haettiin siivousvettä, juomapisteestä hörpittiin vettä ja kuten käytävällä kuuluukin kansaa ramppasi edes takaisin. Valitin jotta paineet nousee
Sen jälkeen tuli särmit, eihän se mitään auttanut, ovia paukuteltiin molemmin puolin
ja tila oli niin ahdas, minne vaatteet ja muut romppeet .... taas valitin
Tämän jälkeen mittauspaikkaa siirrettiin rauhallisempaan koloon
olis vielä valittamista siitä olkavarren ympäri kierrettävästä letkusta/mansetista, se on kaikkein suurin malli, menee kaksikertaa mun käsivarren ympäri, on tosi hankala saada kiinnitetyksi. Viimeisen kerran kun siellä mittasin, oli mulle liikaa .... "pappa" tuli mittaamaan, asetteli takkinsa tuolinojalleni ja jäi pöydän ääreen odottamaan josko nousisin tuolista...... en jaksanut enää valittaa, ostin oman mittarin.