Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95872 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1290 : 13.01.09 - klo:16:06 »

Mullon yskä ja ääni kuin vanhalla variksella. Haluutteks kuulla... [:-DD]
Kraak!

Huh, kun mä pelästyin !  :-O Vaikka tuttu äänihän tuo...Mites harakalla voi olla variksen ääni ?  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1291 : 13.01.09 - klo:16:14 »

Sillä on yskä.  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1292 : 13.01.09 - klo:17:45 »

Sus, oletko kokeillut tukiliiviä?


Yks juttu mikä vois mua auttaa on selkälihasten vahvistaminen.

Ilmeisesti myös vahvat vatsalihakset (siis niin mitkä???) auttaisi selkääkin.  [:-I]
Mä luulen, että iskias kuuluu niihin vaivoihin, joiden kanssa pitää vaan oppia elämään, kun sen on kerran saanut. Mulla jämähti selkä kevättalvella 2000, muutama päivä saikkua ja työterveys sanoi, että se on iskias. Sen jälkeen mä olen aina taapertanut kuin ankka, kun olen noussut istumasta. Muuten kaikki ok.

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1293 : 13.01.09 - klo:18:43 »

Mulla on hyvät vatsalihakset, uskokaa pois testattu ihan ukk-instituutissa  [:-DD]

Jotain syviä pitäisi lääkärin mukaan vahvistaa vaan ei antanut ohjetta enkä huomannut pyytää.
Tulehduskipulääkkeitä antoi, niillä taas jaksaa taapertaa, hyvä kuvaus kävelyyn lähdöstä.
Kuis me oikein vanhoina mahdetaan kävelläkään kun nyt jo näin huonosti :-O
Kirjattu

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1294 : 13.01.09 - klo:20:15 »

Paras asento vatsarutistuksiin on tämä: http://bp2.blogger.com/_rk_7lm1iDx0/R7iaMpo-fQI/AAAAAAAAAFw/JDTvICTvqlA/s1600-h/toetap1.jpg

Jalat ilmassa (tai pöydän/penkin päällä), kulma 90 astetta ja sitten nostetaan hartioita jonkin verran maasta, lasketaan alas ja sitten uudestaan nostetaan ja uudestaan jne....  :-))   
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1295 : 14.01.09 - klo:19:36 »

Vatsavirus pitää vielä loppuviikonkin sairaslomalla, tänä aamuna lääkärissä, alkuviikosta terveydenhoitajalla.  :-O
Elämäni sitkein !
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1296 : 14.01.09 - klo:21:19 »

Onkohan Jaskalla just se norovirus... Paranemisia, Jaska! [:1]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1297 : 14.01.09 - klo:21:38 »

Voi helkutin helkutti tätä kutinaa...nyt alkaa jäljet johtaa sylttytehtaalle, miun nokkosrokko on lääkkeiden yhetishommeli...Primaspan-Burana800-Cozaar Comp....siinhä sitä "myrkkyy", kaikissa haittavaikutuksena nokkosrokko.. [NUT]..nyt kyl on hiukkasen parempi väri miun kropassa, tohtoor kehoitti miun pitävän taukoo Buranasta/Primaspanista helmikuuhun asti, noita verenpainelääkkeitä miun on pakko ottaa.. [HUH]..ja sillo on viel sinne Peijakseen meno...voi tätä vanhuutta...alkaa pikkuhiljaa äkköittämään..

Oon parina yönä heränny neljän aikaan siihen, jot mie raavin jalkateriä ja eihä se uni sit tule, meen kylmään veteen uittamaan koipiain...hirveetä tämmöne!!!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1298 : 14.01.09 - klo:21:51 »

Mulle kerran puhkesi selkä ja maha täyteen pieniä punaisia näppylöitä. Ihme kyllä ne eivät kutisseet, mutta tais nostaa kuumeen (en muista ihan varmasti). Menin lääkärille ja heti kun hää näki mun selän, tokaisi, että lääkeaineallergia. Itte luulin, että mulla on joku rokko. Kysyi syönkö jotain lääkkeitä, ja juu, mie olin sulfa-kuurilla. Se kuuri loppui siihen sitte top tykkänää ja samalla hävis oireetkin.
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1299 : 14.01.09 - klo:22:05 »

No jo mummelilla kaamee sekoitus kans lääkkeissä :-O

Ihmettelen muuten ihan hirveesti, miten ihotautien erikoislääkäri voi olla niin huolimaton, kuin nyt miehen tapauksessa oli  :-O

Miehelle määrättiin erityisen vahvoja  Isotretinoin Actavis-pilsuja 50. päivän kuuri ruusufinnin hoitoon.

 Samalla lekuri antoi reseptin Clobex shmpoota psoriaksen hoitoon ja sitä ei  missään nimessä saa käyttää, jos on joku ihotulehdus [:67]

Hyvä et näil tiimarin +3,5 prilleillä sain luettua tuon shampoon käyttöohjeen [NUT]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1300 : 14.01.09 - klo:22:08 »

Hei Sus, miul on käynny ihan samoin, olin sulfa kuurilla ja kiun masuun tuli punasii näppylöitä, nekään eivät kutisseet, heitin sulfat huisin-nevadaan ja samalla lähti myös näppylät aikanaan!!
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1301 : 14.01.09 - klo:22:14 »

Nii-i Marfa...jottas älkäätten ihmetelkö jos mie puhun kiinaa... [NUT], noh, leikki leikkinä ja pois pylly tyynyltä, mut tuo Burana on miun kättein kipuun ja Primaspan verenkiertoon, jot ei tuu tulppaa..Cozar o verenpaineeseen ja sen mukana vielä Orlog..onha siin purtavaa meikäläisellä....voi-voi.. [:21]..mut minkäs teet....
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1302 : 15.01.09 - klo:11:03 »

Onkohan Jaskalla just se norovirus... Paranemisia, Jaska! [:1]

Kiitos, vaikkei hyvältä näytä !  [:-I]
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1303 : 15.01.09 - klo:11:40 »

Miehelle määrättiin erityisen vahvoja  Isotretinoin Actavis-pilsuja 50. päivän kuuri ruusufinnin hoitoon.

Mulla oli 3kk kuuri ja mietin aloittamista vähintään saman ajan.
Hirveet sivuvaikutukset niillä pillereillä.
Tosin kyllä se kuuri auttoi itse tautiin, mutta mm. kosteuttaa piti joka paikkaa monta kertaa päivässä.

Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1304 : 15.01.09 - klo:22:30 »

Miehelle määrättiin erityisen vahvoja  Isotretinoin Actavis-pilsuja 50. päivän kuuri ruusufinnin hoitoon.

Mulla oli 3kk kuuri ja mietin aloittamista vähintään saman ajan.
Hirveet sivuvaikutukset niillä pillereillä.
Tosin kyllä se kuuri auttoi itse tautiin, mutta mm. kosteuttaa piti joka paikkaa monta kertaa päivässä.



Tuotahan varoitellaan, et silmiä myöten limakalvot kuivuvat!

Varpunen; voisitko laittaa yv, kuinka selvisit tuosta kuurista ja minkälaisia sivuvaikutuksia oli!

Ajattelen nyt tietty, et kuin tässä menee neljänteen maaliskuuta  [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.123 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.