Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95909 kertaa)

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1320 : 23.01.09 - klo:06:58 »

Yskä jatkunut nyt kaksi viikkoa. Vali. Häiritsee jo nukkumista. Valivali...joten poppamiehelle tai -naiselle käypi tieni.  [:-I] Mikäli saan ajan...
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1321 : 23.01.09 - klo:09:26 »

Yskä jatkunut nyt kaksi viikkoa. Vali. Häiritsee jo nukkumista. Valivali...joten poppamiehelle tai -naiselle käypi tieni.  [:-I] Mikäli saan ajan...

Mullahan alkoi yskä silloin joulukuun puolessavälissä ja kun pari viikkoa yskittyäni soitin terveyskeskukseen, siellä oli puhelimessa sellainen ammattitaidoton diktaattori, joka päättää kuka pääsee lääkärille ja kuka ei. Mä en päässyt, se vaan päivitteli että voi kauheeta, toi on ihan kauheeta ja kertoi vielä että yskä kestää viisi viikkoa. Nyt täytyy sanoa että kyllä se aika hyvin tiesi, viitisen viikkoa se yskä totta tosiaan kesti [:-DD]. Hermot siinä yskimisessä meinas mennä mullakin (ja myös Repellä :-))) mutta kyllä se sitten ihan itsekseen loppui.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1322 : 23.01.09 - klo:11:04 »

No olipas hyvä, etten kuitenkaan soittanut terkkariin, ties minkälainen Kerberos siellä olisi ollut vahtimassa, ettei tohtoreita taas turhaan vaivata... [:-I] :-))

Ääni onneksi on palautunut, kauhiat rohinat vaan edelleen tuolla "putkistossa". Lepo ja kuuma juotava ovat avuksi. Ja sitten tietty varastossa olevat pari lukematonta dekkaria, joihin nyt voin hyvällä omallatunnolla keskittyä. Välillä sitten poikkean taas pöntöllä, joten itse asiassa...mitäs minä tässä oikein valitan.  [:-DD]

Minä kun asustelen yksikseni yskiskelemässä, niin ainoa joita köhinä haittaa, ovat ilmeisesti naapurit. Se kun meinaan on aika äänekästä, kun iskee päälle.   [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1323 : 23.01.09 - klo:14:44 »

 [:-DD] Sori, en naura Sinun yskällesi, vaan noille sun hymiöillesi.

Paranemista kaikille sairastaville!
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1324 : 23.01.09 - klo:17:16 »

Pyris jos yhtään tuntuu keuhkoissa niin kantsii jossain välissä käydä kuunteluttamassa, mun työpaikalla pyöri flunssa-aalto joka joillain meni keuhkoputkiin ja poskionteloihin. Itellä se kesti nelisen viikkoa  [:-)]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1325 : 24.01.09 - klo:19:35 »

voi että immeisen käsi voi olla kipiä-- [:-(]mie ootan enskuun 11pvä jahka pääsen käsikirurgille alkaa mennä hermo tään kivun kanssa... [:4]
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1326 : 25.01.09 - klo:16:55 »

voi että immeisen käsi voi olla kipiä-- [:-(]mie ootan enskuun 11pvä jahka pääsen käsikirurgille alkaa mennä hermo tään kivun kanssa... [:4]

Jaksamista.
Kirjattu

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1327 : 25.01.09 - klo:20:38 »

Jääkaappi on mennyt rikki tänään. Lämpökaapiksi sopisi, voihan hitsin hitsi.  [:-(]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1328 : 27.01.09 - klo:21:18 »

Himskatin alakulo piipahti täällä.
Mistä sekin tulee, kun mulla on suhtkoht kaikki hyvin? [:-I] 

Eilen piipahdin lenkillä.  Naapurin ihana perhe tuli vastaan.  Muksut tahtoi välttämättä tulla luokseni kylään. 
On se kumma, miten ipanoista saa voimaa.  Varsinkin 8 kk ikäinen ipana teki muhun vaikutuksen.  Jestas, kun oli söpö.  Jalat ja kädet huitoi ilmassa ja tahtoi syliini.  Kaikki eleet ja ilmeet herkisti mut yöllä.
Puoleen päivään olin vielä alakuloinen.  Sit heräsin elämään.  :-))

Ehkä mielialani muutokset johtuu sisareni sairaudesta.
Jatkuvassa jännityksessä ja pelossa saa olla...

 
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1329 : 27.01.09 - klo:21:37 »

Tänään lääkäri muutti diagnoosia parin viikon takaiselle, eli onhan tämä iskias.
Oikea jalka on melkein tunnoton, karmeeta pistelyä vaan.
Ja polvi särkee mitä en ymmärrä  [:-I]
Yöt menee jalkaa ravistellessa että kipu hiukan hellittäs.
Päivät on parempia kun pysyy pienessä liikkeessä.
Saikkuu en ottanut vielä.
Hyvin alkoi tämä vuosi  [:-(]
Niin ja lääkekammoiselle määrättiin 9 pilleriä vrk:ssa!!!
Iltalääkkeessä opiaattia eli pian olen varmaan lääkeriippuvainen  :-O
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1330 : 27.01.09 - klo:21:40 »

Miun hermo on jo kaput [:´(]...särky kädessä vie totisesti alakuloon...ja vielä, oon tapellut soneran kanssa kauheista kk maksuista, no nyt sit miun koneen nopeus palautettiin aiempaan nopeuteen...en mie pysty eläkkeestä maksamaan hirveitä perusmaksuja...melkein 50€ kk.. [NUT]..plus sen päälle puhelin, josta nyt tein jonkun hemmetin paketin..viimeeksi lasku oli yli 90€...nooh, siihenhän tuli  lisäkse se älytön jonotusmaksu!!..Noh, palataan tähän miun kätteen, miksi se aamuisin on NIIN kippee, enhä mie yöllä mittään tee???..siivouksii etc.....

Saas nyt nähä, minkä tuomion käskirurgi antaa...puukkoo/tai jottai taikatemppui...lääkkeitä en uskalla sen nokkorokon pelossa ottaa, sekin oli kamalaa  [HUH]...nooh, täs taas tälkertaa tätä vali-valia... [:-(]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1331 : 27.01.09 - klo:21:45 »

Varpunen....miul oli ihan samat hommelit...selkähän sit kahteen kertaan leikattiin...jalka puutui, ei mikkää asento yöllä ollut hyvä, mie rakensin tyynyistä barrikaadin johon tyrkkäsin koipein..ei hyvä mikkää...nooh, välilevyhän se oli, vajaan vuoden kuluttua eka leikkauksesta tuli toinen...mut kyl ne kauheet kivut katos leikkuupöydälle, mut uutta tulloo säkkitolkulla...mikä mistäkii...lykkyy Siul Varpunen...apuuva varmaan saat, kun tiukkana olet... [:1]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1332 : 28.01.09 - klo:10:35 »

Nyt pitää vähän valittaa!
Ottaa aivoon sellainen asia, että mun liikkeen faxiin pukkaa jatkuvasti kaikenlaista mainosta, tyrkyttävät konttoritarvikkeita, pehmopapereita ym. ym. Ja jos ei halua tällaista mainospostia, niin kiellot täytyy laittaa jokaiselle tyrkyttäjälle erikseen. Tänään olen laittanut kiellon jo neljälle eri yritykselle. Mulla on ikivanha faxilaite jossa paperi on rullassa, ja se rulla on aika kallis nykyään koska niitä ei enää ole käytössä juuri ollenkaan, joten en haluaisi tuhlata kallista paperia jonninjoutavien mainosten vastaanottoon. [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1333 : 28.01.09 - klo:10:40 »

Mummeli, nykyään katsotaan kuusi viikkoa ennenkuin magneettikuvataan, ja sitten mietitään mitä tehdään.
Mä vaan en halua leikkaukseen, mutta kerro nyt millanen se oli sun kohdalla ja miks kahteen kertaan?

Kannattaako kysyä myös muilta nettiyhteyksiä, mm. DNA:lta saa 20 kympillä jo jotain.
Toimiiko sitten vaunulla,,, no kannattaa kysellä.

Särky vie hermot, mutta yritä kestää  [:30]
Kirjattu

Talvikki

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 237
  • Pohjois-Karjala
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1334 : 28.01.09 - klo:14:01 »

Veti aamulla mielen matalaksi ja tuli ihan tappion kärsineen olo  [:-(] , kun oli pakko myöntää, että polvi on niin kipeä, että lekuriin on mentävä. Kortisonipiikin tuikkasi, röntgenissä ja verikokeissa kävin ja saikkua tuli 15.2. saakka.

Koskaan ennen ei kortisonia ole piikitetty, saas nähdä miten vaikuttaa, on niin monenlaista tarinaa taas tutuilta tullut  [:-I], huh.

Tunnen myötätuntoa kaikkia teitä kovaa särkyä potevia kohtaan  [:1] , luulenpa, että itselläni tämä ei vielä niin paha olekaan.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.127 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.