Meidän jääkaappi on korjattu. Oli nopea toimitus, tunnin sisällä soitosta oli jo kunnossa. Tosin olikin vain termostaatti mennyt joten helpolla päästiin.
Miun hermo on jo kaput ...särky kädessä vie totisesti alakuloon...ja vielä, oon tapellut soneran kanssa kauheista kk maksuista, no nyt sit miun koneen nopeus palautettiin aiempaan nopeuteen...en mie pysty eläkkeestä maksamaan hirveitä perusmaksuja...melkein 50€ kk.. ..plus sen päälle puhelin, josta nyt tein jonkun hemmetin paketin..viimeeksi lasku oli yli 90€...nooh, siihenhän tuli lisäkse se älytön jonotusmaksu!!..Noh, palataan tähän miun kätteen, miksi se aamuisin on NIIN kippee, enhä mie yöllä mittään tee???..siivouksii etc.....Saas nyt nähä, minkä tuomion käskirurgi antaa...puukkoo/tai jottai taikatemppui...lääkkeitä en uskalla sen nokkorokon pelossa ottaa, sekin oli kamalaa ...nooh, täs taas tälkertaa tätä vali-valia...
Kehtaiskohan näin pienestä valittaakaan. Mutku ihmetyttää. Jos kukaan/kenkään muistaa kun valitin viime kesäkuun lopussa, että mua pisti joku ötö ja yöllä syyhy oli niin mahoton, että en pystynyt nukkumaan. Ötö pisti pohkeeseen ja syyhy kattoi koko pohkeen nilkasta polvitaipeeseen. Niin vali. Sitä pistoskohtaa kutittaa vieläkin. Mikä IHME siihen pisti???Nyt oon siis raapinut sitä näppyä 7 kk ja siinä on ihan rupi. Kun aina vaan raavin. Se ei sinänsä kauheesti häiritse, mutta ihmettelen vaan... Mää oon itte päätellyt, että... jos sen ötön pistin jäi sinne ihon sisään. Ja jaksaa ärsyttää sitä kohtaa aina vaan...
No miehän oon nuo hydrocortisonit plus muut unohtanut vallan! Täytyykin ostaa.
Nyt on pakko vähän valittaa. Ostin lomamatkalla silmälasit, kun ne sai siellä niin halvalla . No niissäpä olikin siten aika väärät vahvuuddet ja laitettiin takaisin tehtaalle, siis loman aikana. Ja kuinkas ollakkaan ne ei olleet valmiina, kun lähdimme sieltä kotomaahan. Lupasivat viikon sisällä lähettää ne ja nyt aikaa kulunut jo puolitoista viikkoa ja mitään ei ole kuulunut.Tietenkin olin ne maksanut ja mulla ei nyt sitten mitään todistusaineistoa, että lasit jääneet sinne. No toivossa eletään, että postilaaatikkoon nyt lähiaikoina kolahtaisivat