Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95930 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1440 : 12.03.09 - klo:17:49 »

Kyllä on fiksu Piki.  [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1441 : 13.03.09 - klo:18:56 »

Muakin hämmästyttää nuo jätökset postinkantajalle, kumma kun jotkut ei ajattele nokkaansa pidemmälle  [:7]


Nyt tulee valitusta, oikeestaan pitäis olla tyytyväinen, kun 7-8 kk:n jälkeen pääsin hoitoon  :-O

Niin on päivä vierähtänyt terveyskeskuksen fys.os:lla, oikeestaan siellä meni tunti, mihin lie muu aika tärvääntynyt.
Viimekesäistä olkapään loukkaamistani alkoivat hoitamaan vihdoinkin. Kyllä sain taas selvittää. No joka tapauksessa sain kotihoito-ohjeet ja ajan ensiviikolle. Saatan päästä ohjattuun vesijumppaan johonkin neljän hengen ryhmään...nooh altaaseen vasta näiden kotijumppien jälkeen.
Edessä on monta liikettä ja toistoja ja taas toistoja... ja koneella ei sais rötköttää  [NO]
kas siinä kaikki  [:-)]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1442 : 13.03.09 - klo:19:16 »

Minua taas ärsyyttä koiran omistajana sitä että kun näitä emännän pieniä "mirrejä" päästään illaksi ulos ilman minkäänlaista valvontaa. [:10]

Meidän porras käytävään tulee usein jos oven avasee näitä "mirrejä" tekemään hätänsä. [:7]

Ei millään pahalla mutta meitä on näköjään myös näitä ilman vastuuta ajatteliva ihmisiä myös kissa puolella.
Kirjattu

emo

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1443 : 13.03.09 - klo:20:03 »

Mua kissanomistajana häiritsee myös ne naapurit jotka päästävät kissansa vapaina kulkemaan pitkin kyliä ja tekemään tarpeensa muiden kukkapenkkeihin tai hiekkalaatikoille.
Vme keväänä me katettiin yksi kukkapenkki jollain kivan värisellä kuorikkeella tai mitä haketta nyt olikaan,niin harvase aamu sai niitä puunkuoria haravoida takaisin penkkiin kun joku oli käynyt niitä heittelemässä ulos sieltä penkeistä.
Se siitä kivan näkösestä kukkapenkistä sitten [:-I]

Se on ihan sama onko se naapurin kissa,koira,lapsi tai vaikka lemmikkikäärme joka käy mun omalla pihalla tuhojaan tekemässä ja mulle lisähommia tekemässä.ärsyttävää se joka tapauksessa on.
Mutta eihän se tosiaan lemmikin tai lapsen vika ole vaan omistajan tai vanhempien.
Mulla on ja on ollut koira,kissoja ym muita karvattomia ja karvallisia eläimiä ja lapsi,joten en mitenkään pidä jotain toisen lemmikkilajin omistajia parempina tai huonompina.
Enkä myöskään eläimettömiä ja lapsettomiakaan sen huonompina tai parempina.
Ajattelemattomia ihmisiä löytyy ihan kaikista.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1444 : 16.03.09 - klo:12:31 »

kun näitä emännän pieniä "mirrejä" päästään illaksi ulos ilman minkäänlaista valvontaa. [:10]

Jep, sitähän voi "mirri" saada ties minkälaista pöllytystä. [:10]



Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1445 : 16.03.09 - klo:15:18 »

Vali-vali ei auttanut lääkärissä tänään. Vaikka kuinka kinusin 2 viikon lomamatkaa ei heltynyt. [:-DD]. Käden käski täydelliseen lepoon...ei kameraa, ei kuvausta, ei raskaita nostelua... ei saa tehdä mitään. Tulehduskipuvoidetta 2 kertaa päivässä kyynärpäähän. kuukauden päästä kontrollikäynti, jos ei parane, sitten puukkoa. [:-/]
Myytävänä kaks hyvää kameraa  [:-I] + romppeet. (niin ja kahvakuulat!)
Eikä tämä vielä riittänyt, vasemmas korvas muhii korvatulehdus...vähänkö masentaa. [:´(]
 
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1446 : 16.03.09 - klo:17:15 »

Ja mulla jatkuu poskiontelotulehdus, olen monasti luullut että on ohi, mut taas särkee pää ja poski.
Huomenna on selän takia lääkäri, pitäisikö pyytää antibiottiresepti varmuuden vuoksi.
Jos en saakaan paranemaan sarvikuonolla kuten ennen.
Selkä säteilee edelleen jalkaan, ei voi yhtään seistä paikallaan eikä kävellä kunnolla  [:´(]

Kyllä on fiksu Piki.  [:-)]

Juu on hän viksu poika, omasta, äitinsä ja kummitätinsä mielestä ainakin  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1447 : 16.03.09 - klo:18:18 »

Vali-vali ei auttanut lääkärissä tänään. Vaikka kuinka kinusin 2 viikon lomamatkaa ei heltynyt. [:-DD].

No jopas oli tylsä lääkäri.  [:-DD] Älä nyt kuiteskaan vielä pistä kameravarustuksiasi myyntiin. Kyllä varmaan niille tulevaisuudessa on käyttöä, malttia nyt vaan.

Se, ettei saa tehdä mitään, sisältääkö se myös pönttöilyn...se oliskin aika kauhiaa. [:67]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1448 : 16.03.09 - klo:18:33 »


Se, ettei saa tehdä mitään, sisältääkö se myös pönttöilyn...se oliskin aika kauhiaa. [:67]
semmoista lääkäriä olekaan, joka pönttöilyn kieltäis...onneks on tää toinen käsi vielä  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1449 : 16.03.09 - klo:18:36 »


Se, ettei saa tehdä mitään, sisältääkö se myös pönttöilyn...se oliskin aika kauhiaa. [:67]
semmoista lääkäriä olekaan, joka pönttöilyn kieltäis...onneks on tää toinen käsi vielä  [:-DD]

Juu, ei kameroita myyntiin, kun käsi on kunnossa niin kaipaisit kameroitasi! [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 219
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1450 : 16.03.09 - klo:18:47 »

Mese...päivä kerrallaan... ei tunnu niin kamalan ylitsepääsemättömiltä nämä kiellot...
tässä piristystä...

KANSANPERINNETTÄ

Hiiri metsähän menevi,
reppunen selässä,
pieni kelkkanen perässä.
Katti istui kannon päällä,
alkoi hiireltä kysellä.
Mihin menet hiiri pieni?
Menen metsään halkoja hakkaamaan
puita pinoamaan.
Entä jos puu päällesi kaatuu?
Kyllä mä mahdun maan rakoseen.
Entä kun nälkä tulee?
Kyllä mä kalvan katajan juurta.
Entä kun vatsas paisuu?
Kyllä mä pistän neulasella.
Entäs kun veri tulee?
Kyllä mä voitelen voikkosella.
Mistä sen voikkosen saat?
Nuoren lehmän nännyhestä.
Mistäs nuori lehmä sen saa?
Ihanalta mättähältä
- kauniin kukan nenästä!
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1451 : 16.03.09 - klo:18:50 »

Voi voi, noi kippee mese, elä myy kameroitasi, niin kauniita kuvia oot niillä ottanut, elä myy..... en kehtaakaan valittaa  [:-)]

- no jos vähän kuitenkii...vasen olkapää on niin kippee ja pitäis ohjeitten mukaan jumpata, ei vielä oo helpottanut ja vasen päkiä tekee mut ärhäkäksi  [:-/] jos osaisin pistäisin itte kortisonia piikillä, mut ku en osaa ja tuohon r-lääkäriin en luota yhtään. Ja tänään kuulinkin ettei hän ole edes talossa koko keväänä, kesällä kuulemma voi saada aikoja  [?]  anna mun kaikki kestää.  No tää oli sydämellä kirjoitettu  [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 358
  • Itä-Uusimaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1452 : 16.03.09 - klo:19:37 »

Sairastaville paranemisia  [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1453 : 16.03.09 - klo:22:46 »

Samoin täältä.  [:30] [:30]
 [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1454 : 17.03.09 - klo:08:22 »

Sekä meselle että Pihikselle.  [:30]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.224 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.