Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95969 kertaa)

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1455 : 17.03.09 - klo:10:37 »

Pikaisia paranemisia kaikille muillekin vaivasille  [:30]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1456 : 17.03.09 - klo:14:01 »

Paranemisia poteville!

Mese, onko se paikallaan pidettävä käsi vasen vai oikee? (Nii ja kumpikätinen oot?) Tylsää kyllä jos/kun ei oikein mitään saa tehdä. Kuvaile pokkarilla. [:66] Kevyt... ja käytät sitä tervettä kättä, ees pientä lohtuu...

Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1457 : 17.03.09 - klo:14:09 »

Kiittän osaltani myötäelämisestä   [:-)]
- kerään adrenaliinia jotta jaksaisin valittaa muuallekin kuin tänne [:-DD] puhelinnumero jo näkösällä.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1458 : 17.03.09 - klo:21:29 »

Minulla on normaalisti verenpaine siinä 120/65. Vähän tuosta heittelee molempiin suuntiin, mutta yleisesti ottaen tosi alhainen. Tänään minulla oli kamala olo, ja mittasin paineeni. Oli 163/84. (Vähän henkisiä paineita, siitä nousu.)
Mutta mikä minua ihmetytti, on se, että kun mittasin, ei mittari näyttänyt mitään. Siihen tuli vain kaksi e-kirjaimen näköistä ja sitten meni nollille. Näin se teki kaksi kertaa peräkkäin. Onko teillä koskaan käynyt näin? Kun sammutin ja taas panin uudelleen päälle, se näytti normaalisti lukemat.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1459 : 17.03.09 - klo:21:51 »

Paranemisia poteville!

Mese, onko se paikallaan pidettävä käsi vasen vai oikee? (Nii ja kumpikätinen oot?) Tylsää kyllä jos/kun ei oikein mitään saa tehdä. Kuvaile pokkarilla. [:66] Kevyt... ja käytät sitä tervettä kättä, ees pientä lohtuu...


Vasen onneksi on--- olen oikeakätinen  [:-)]...mutta riepoo kun niin nätti auringonpaistekin olis ollut. Ei pääse hiihtämäänkään. Kolme närhiä tuli kuin kiusalla aamulla tuohon lähes pihalle.. No, toinen päivä jo illassa "ykskätisenä". Kummaa ainetta tämä piroxikamiini, jää kalvoksi iholle ja sitten ikäänkuin "kesii" pois...

Nii, ja kiitos myötäelämisestä!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1460 : 17.03.09 - klo:22:22 »

Minulla on normaalisti verenpaine siinä 120/65. Vähän tuosta heittelee molempiin suuntiin, mutta yleisesti ottaen tosi alhainen. Tänään minulla oli kamala olo, ja mittasin paineeni. Oli 163/84. (Vähän henkisiä paineita, siitä nousu.)
Mutta mikä minua ihmetytti, on se, että kun mittasin, ei mittari näyttänyt mitään. Siihen tuli vain kaksi e-kirjaimen näköistä ja sitten meni nollille. Näin se teki kaksi kertaa peräkkäin. Onko teillä koskaan käynyt näin? Kun sammutin ja taas panin uudelleen päälle, se näytti normaalisti lukemat.

Onpas sinulla matala verenpaine. Ne e-kirjaimet tarkoittaa varmastikin "error" eli virhe. On mulle niin käynyt montakin kertaa. Uusi yritys vaan sitten, niin yleensä alkaa onnistua. En tiedä mistä johtuu... mulla ainakin sydän sykkii joskus epätasaisesti, voiskohan mittari siitä joskus mennä sekaisin, en oo varma.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1461 : 18.03.09 - klo:04:54 »

Kiitti vastauksesta  [:-)]. Niin ja toipumista kaikille poteville!
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1462 : 18.03.09 - klo:09:17 »

Luin jostain, että jos mittauksen aikana sydänlyönnit ei ole säännölllliset se ei näytä silloin lukemaa. Mä ostin talvella halvan rannemittarin ja se näyttää niiin alhaista, että en oikeen luota siihen.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1463 : 18.03.09 - klo:16:53 »

Minulla on aina joskus rytmihäiriötä. Mitatessa en tosin sitä huomannut, mutta taisin olla muutenkin niin jännittyneessä olotilassa, että en pieniä häiriöitä huomannut.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1464 : 18.03.09 - klo:17:22 »

Samaa olen minäkin tiedostanut, et jos on epäsäännöllinen syke, niin mittari ei näytä oikein.
Toinen mahdollisuus näyttää väärin on, ettet ole antanut mittarin nousta tarpeeks korkealle.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1465 : 18.03.09 - klo:17:36 »

Meillä on sellainen napista painettava, siis itse ei pumpata.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1466 : 18.03.09 - klo:19:25 »

 [:-(] rassaa...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1467 : 18.03.09 - klo:19:27 »

[:-(] rassaa...
Voi harmin harmi! Mistähän apu vaivaan löytyisi...
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1468 : 18.03.09 - klo:19:29 »

Paranemista poteville!
Ja muistakaa, kun mittaatte verenpainetta digitaalisilla mittareilla, niin mittauksen aikana ei saa puhua eikä liikkua eikä mielellään katsoa tulosta mittauksen aikana!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1469 : 18.03.09 - klo:19:32 »

[:-(] rassaa...
Voi harmin harmi! Mistähän apu vaivaan löytyisi...
nyt ei auta muu kuin aika  [:-I] [:-)], selvennykseksi, että rassaa, kun ei voi kunnolla kirjoitella, lukea kuitenkin sujuvasti  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.13 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.