Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95881 kertaa)

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1665 : 14.06.09 - klo:22:08 »

Meillä syödään joka päivä suolapähkinöitä.

100g suolapähkinöitä on rasvaa 76g ja suolaa 1065.1 mg,
en tiedä mitä sairauksia sinulla epäillään, mutta tuo suolamäärä ei ole kenellekään terveellinen.

Itse syön liikaa sokeria, mutta sillä ei kai ole samoja terveyshaittoja kuin suolalla  :-))
 



Vaikka meillä syödään joka päivä suolapähkinöitä se ei tarkoita sitä että me joka päivä syödään niitä 100 grammaa kerralla.

Mulla ei ole koskaan tullut jano kun niitä suolaisia syön, muta heti kun syön jotain makeata niin tulee kaamea jano, ja silloin vettä menee muutama litra päivässä.
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1666 : 14.06.09 - klo:22:08 »

Mie toivon kaikille parempaa elämää....mut, mie taisin nyt romahtaa masennuksen ja surun puoleen, mie en jostain syystä pääse eroon veljein kuolemasta, ihan pelottaa mennä nukkumaan, mie näen hänet arkussa ja juttelen hälle,,,olenko nyt ihan oikeesti sekoomassa...varsinkii kun olen yksin vaunulla..ulkona on kylmää, tulee ja vettä tihuttaa...on paha olo ja rintaakii pikkasen koskee...onha miulla täällä turvaverkko, jos jottai tapahtuu voin soittaa...jutellaan???---kos?
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1667 : 14.06.09 - klo:22:13 »

Mie toivon kaikille parempaa elämää....mut, mie taisin nyt romahtaa masennuksen ja surun puoleen, mie en jostain syystä pääse eroon veljein kuolemasta, ihan pelottaa mennä nukkumaan, mie näen hänet arkussa ja juttelen hälle,,,olenko nyt ihan oikeesti sekoomassa...varsinkii kun olen yksin vaunulla..ulkona on kylmää, tulee ja vettä tihuttaa...on paha olo ja rintaakii pikkasen koskee...onha miulla täällä turvaverkko, jos jottai tapahtuu voin soittaa...jutellaan???---kos?

Voi mummeli tuo on sitä surua, josta minä en ainaskaan koskaan päässyt eroon kun mun poikani kuoli. [:-(]

Suren hänen kuolemansa vieläkin. [:´(]

Toivottavasti sinulla on täällä enemmän ystäviä kun minulla on. [:-I]
 Ja he tukevat sinua surusi hetkellä. [:-)]
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1668 : 14.06.09 - klo:22:15 »

Vaikka meillä syödään joka päivä suolapähkinöitä se ei tarkoita sitä että me joka päivä syödään niitä 100 grammaa kerralla.

Mulla ei ole koskaan tullut jano kun niitä suolaisia syön, muta heti kun syön jotain makeata niin tulee kaamea jano, ja silloin vettä menee muutama litra päivässä.

Käsittääkseni ei tarvitse suinkaan syödä 100g päivässä, nuo määrät nyt vain ilmoitetaan suhteessa 100 grammaan.

Mie toivon kaikille parempaa elämää....mut, mie taisin nyt romahtaa masennuksen ja surun puoleen, mie en jostain syystä pääse eroon veljein kuolemasta, ihan pelottaa mennä nukkumaan, mie näen hänet arkussa ja juttelen hälle,,,olenko nyt ihan oikeesti sekoomassa...varsinkii kun olen yksin vaunulla..ulkona on kylmää, tulee ja vettä tihuttaa...on paha olo ja rintaakii pikkasen koskee...onha miulla täällä turvaverkko, jos jottai tapahtuu voin soittaa...jutellaan???---kos?

Ei kuolleelle puhuminen sinusta sekoavaa tee, minusta se on normaalia.
Sinä et saisi olla yksin, missä Papparainen on?
Muistele mukavia muistoja, hyviä hetkiä, jaksamista  [:1]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1669 : 14.06.09 - klo:22:19 »

Kiitos Klettermus... [:-(]
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1670 : 14.06.09 - klo:22:21 »

Papparainen on kotona, tai äitiään hoitamassa, kyl mie pärjään jahka vaan saan nukuttua.. [:-)]..mie en vieläkään tajua, miten on vaikeaa päästä asian yli....
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1671 : 14.06.09 - klo:22:24 »

Suru vie aina oman aikansa, välillä selviää lyhyemmässä aikaa..
Onko sulla nukahtamislääkkeitä tai vastaavia?
Suosittelen että otat jotain.
Kirjattu

mummeli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 339
  • Vantaa/varisto
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1672 : 14.06.09 - klo:22:38 »

On miulla...taijanpas ottaa yhen....yleensä joskus pärjään puolikkaalla, mut nyt on tosi huono olo, tai miksi tätä sannoo...ikävä/yksin olo/vettä sataa/kylmää/...kaikki, josta en tykkää....nyt, mie lopetan valituksen ja katselen telkkarii...kiitos paljon---pikkasen jo helpottaa... [:31]...kaikille halit...
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1673 : 16.06.09 - klo:09:01 »


Ei tää pönttölä edes taida olla oikea paikka näitä kysellä, eli mä poistan/ muokkaan tän viestin myöhemmn! Ei siis lainauksia!  [;-)]

Tästä on nyt muokattu se varsinainen asia pois. Kiitokset kaikille viestittäneille!  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 16.06.09 - klo:23:22 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1674 : 16.06.09 - klo:15:38 »

Kaija kirjoitti:..kun meiltä puuttuu miehiltä suljettu naisten vaivoja käsittelevä osio.
Tuota minäkin olen tänne kaivannut.  [:-)]
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1675 : 16.06.09 - klo:17:52 »

Valitanpa minäkin.
Oikea olkapää ja käsivarren yläosa tosi kipeitä. Ei tahdo käsi oikein edes nousta.
Syynä varmaankin alunperin hiiri, ikkunoiden pesu ja lopullisena niittinä
lautojen nostelu ja kantaminen tyttären saunatyömaalla.
Vasemmalla kädellä olen hiirtä siirrellyt. Hidasta on  :-)) eikä edes ihan helppoa.
Jottei tähän loppuisi on vasemman kantapään alla joku kävelyä haittaava kipupiste.
Luupiikistä lueskelin kaikenlaista, voipi olla joku sen tapainen. Täytyy yrittää kulkea kunnon jalkineissa
kaiken maailman kesärepsakkeiden sijasta.
Muuten kaikki ihan hyvin tätä kylmyyttä lukuunottamatta. :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1676 : 16.06.09 - klo:20:01 »

Laura: Olen aivan vakuuttunut siitä, että lomalla kaikki talven piilleet krempat puhkee kukkaan ! Minullakin on ollut tuntemuksia vasemmassa olkapäässä, vaikken ole mitään hirsiä edes siirrellyt ja ikkunoitakin pessyt aika säästeliäästi. Hammas tulehtui, no voi sanoa, onneksi kesällä, talvella se olisi haitannut työntekoa jne.
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1677 : 16.06.09 - klo:21:33 »

Taidat olla, Jaska, oikeassa. Voi meitä  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1678 : 16.06.09 - klo:22:03 »

Eikös viisaammat sanokin, et tunnolliset työntekijät sairastvat lomallaan.

Mitäs meidän opet siihen sanoo?  [:-I] [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1679 : 16.06.09 - klo:23:18 »

Kiitokset pönttökavereille, jotka jaitte kokemuksianne yksityisviesteillä ja puhelimitse!   [:31]
Kiitokset myös siitä, kun kunnioititte mun toivetta, ettekä lainanneet alkuperäistä viestiä!  [:30]
 

Sivu luotiin 0.115 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.