Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95875 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1680 : 17.06.09 - klo:11:25 »

Eikös viisaammat sanokin, et tunnolliset työntekijät sairastvat lomallaan.
Mitäs meidän opet siihen sanoo?  [:-I] [:-)]

Kiitos, Kaarin !  [:-)]

Tänä aamuna taas soitti yks nuori kundi, puhui jotain murretta ja saarnasi henkeä vetämättä varmaan vartin, kunnes selvisi, että lehdentilausasialla hän. Jos olisin ollut dementoitunut vanhus, olisin varmaan taas yhtä lehteä "rikkaampi", onneksi en vielä ole, joten säästyin pakkomyynnin tulokselta. "Puoli vuotta ilmaiseksi, toinen puoli maksulla", ovelaa vai mitä ? Täytyy uusia soittokielto.
« Viimeksi muokattu: 17.06.09 - klo:11:30 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1681 : 17.06.09 - klo:11:33 »


Tänä aamuna taas soitti yks nuori kundi, puhui jotain murretta ja saarnasi henkeä vetämättä varmaan vartin, kunnes selvisi, että lehdentilausasialla hän. Jos olisin ollut dementoitunut vanhus, olisin varmaan taas yhtä lehteä "rikkaampi", onneksi en vielä ole, joten säästyin pakkomyynnin tulokselta. "Puoli vuotta ilmaiseksi, toinen puoli maksulla", ovelaa vai mitä ? Täytyy uusia soittokielto.

Ovat näköjään nyt palkanneet ulkomaalaistaustaisia myymään lehtiä. Mä olen viimeisen kuukauden aikana saanut 3 puhelua lehtimyyjiltä: kaikki puhuneet suomea murtaen. Eiliselle mä jo sanoin, että sä olet soittanut mulla jo kaksi kertaa aikaisemminkin ja tilanne ei ole muuttunut. Mä en tilaa lehteä. Se tyttöriepu oli ihan ihmeissään, että onko hän soittanut. No, en ole varma, oliko just tää vai sen sisko. Kaikilla kuitenkin samanlainen ääni!  [:-I]

Mistä se soittokielto hankitaan?

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1682 : 17.06.09 - klo:11:39 »

Kävin etsimässä.Tässä pari numeroo: 060013404 ja 060093404
Siis vastaus Kaijan kysymykseen...
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1683 : 17.06.09 - klo:11:39 »

Kaikkein eniten minua harmittaa sellaiset lehtimyyjät, jotka aloittavat siten, että koska olet ollut niin hyvä asiakas, saat nyt kolmen kuukauden lehdet ihan ilmaiseksi, sano vaan mikä lehti miellyttää, niin laitamme tulemaan. Vähän aikaa kun juttelee, niin se edellyttääkin sitä, että tilaat kyseisen lehden siitä eteenpäin  [:-//]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1684 : 17.06.09 - klo:11:42 »

Kaikkein eniten minua harmittaa sellaiset lehtimyyjät, jotka aloittavat siten, että koska olet ollut niin hyvä asiakas, saat nyt kolmen kuukauden lehdet ihan ilmaiseksi, sano vaan mikä lehti miellyttää, niin laitamme tulemaan. Vähän aikaa kun juttelee, niin se edellyttääkin sitä, että tilaat kyseisen lehden siitä eteenpäin  [:-//]

Tässä oli just kysymyksessä sama idea: ½ vuotta "ilmaiseksi", loppuvuosi maksulla !  [:-//]
« Viimeksi muokattu: 17.06.09 - klo:11:46 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1685 : 17.06.09 - klo:11:46 »

Kaarin: noin se taitaa olla :-))
Se soittoesto on voimassa kolme vuotta kerrallaan, mutta kestää
1 - 3 kk ennenkuin se astuu voimaan. Siihen mennessä ehtii hermot mennä aika monta kertaa.
Tuntuu olevan kaikkien soittelijoiden sesonkiaikaa tämä alkukesä.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1686 : 17.06.09 - klo:11:50 »

Huvittaa myöskin se, kun kiittävät hyvästä asiakassuhteesta.  Kuinka hyö voivat kiittää, kun kyseistä lehteä ei ole edes tullut. [:-/]

Oulusta soittaa mukava mies.  Olen tilanut häneltä lehtiä ihan sen takia kun ei tyrkytä ja asiallisesti juttelemalla myy. 
Olen myöskin myyntitavasta antanut hälle kiitokset.

Tytär myöskin tilas lehden samaiselta kaverilta. [:-)]
Kirjattu

Hirsjärvet

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 882
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1687 : 17.06.09 - klo:11:50 »

Tänään herättiin kanssa Talo ja Koti lehden myyjän soittoon. Sanoin, että kattoisitte nyt edes sen verran niitä rekistereitänne, ettette soittelisi ihmisille joille sama lehti tulee kestotilauksena. Jumalaare.... [:-/]

Tietysti voisi laittaa puhelimen yöksi äänettömäksi, mutta ei voi, kun meillä on Joren äidin turvapuhelin soittona kännyköihin. Jos äidille tulee joku hätä, niin meillä soi ja pystytään toimimaan. Pitäisi varmaan itsekkin hommata tuo markkinointikielto. [:-I]

Tällä viikolla on soittanut ainakin viisi tai kuusi lehti-ihmistä. Kohta ei jaksa olla ystävällinen, pistän kiinni kun eivät usko puhetta.
« Viimeksi muokattu: 17.06.09 - klo:11:54 kirjoittanut Hirsjärvet »
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1688 : 17.06.09 - klo:11:53 »

Asiakkuusmarkkinointiliitto

Puhelintarjonnan rajoituspalvelusta löytyvät tarpeelliset tiedot.

Eivät soittele mulle, uusin sen taas kolmeksi vuodeksi viime kesänä.
Kirjattu

Hirsjärvet

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 882
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1689 : 17.06.09 - klo:11:56 »

Kiitti pyrikselle vinkistä. Vilkaisen tuota.

Tosiaan huvittaa jaaritukset hyvästä asiakkuudesta. Jos on asiallinen myyjä ja hyvä tarjous, voin ottaakin. Mutta jos aletaan vänkäämään ja vetkuttamaan, tulee loppu lyhyeen.
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1690 : 17.06.09 - klo:11:58 »

Soittokielto tehty, ootellaan tulosta...
Ehkä tää ns. lama on saanut ihmiset lopettamaan lehtitilauksia, mainostajat eivät enää tuota entiseen malliin jne .En muista, milloin olisi tullut näin paljon mainossoittoja aikoihin. Kun kännykkä oli uusi keksintö, taisin ainakin paikallislehteen innoissani antaa numeron ja siitä olen kärsinyt.  [:-(]
Kirjattu

Kassu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 939
  • Miuku-kisun eno ;-)
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1691 : 17.06.09 - klo:13:18 »

Mulle ei ole pitkiin aikoihin soiteltu, kun en ole paljon noita lehtiä tilaillut ennenkään. Varmaan sitten "huono asiakas".  :-))

Mutta pitäisi noiden myyjien joka tapauksessa osata kunnolla suomea! (Murteen puhuminen taas on persoonallista, jos siitä vain saa selvää, esim. raumaa ei kaikki taida oikein ymmärtää... [:-)])
Kirjattu
Sei nett zu Tieren - Du könntest selbst eins sein... [:10] 

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1692 : 18.06.09 - klo:08:44 »

Kaikkein eniten minua harmittaa sellaiset lehtimyyjät, jotka aloittavat siten, että koska olet ollut niin hyvä asiakas, saat nyt kolmen kuukauden lehdet ihan ilmaiseksi, sano vaan mikä lehti miellyttää, niin laitamme tulemaan. Vähän aikaa kun juttelee, niin se edellyttääkin sitä, että tilaat kyseisen lehden siitä eteenpäin  [:-//]

Mä sanon heti tuon alkulitanian jälkeen että laita mikä lehti vaan kun kerran ilmaiseksi saa  [:-DD]
Sitten kun selittää että tilatakin pitää minä hämmästyn, että en ole tottunut maksaan lahjasta.
Puhelu päättyy nopsaan   :-))

Kerran oli ruoka juuri lautasella kun soitti, sanoin mutta kun menee vain hetki  [:-I]
minä söin kaikessa rauhassa samalla kun selitti  [:-DD]
Sitten vaan sanoin, että ei kiitos.

Joku toinen taas ymmärtää että soitti sopimattomaan aikaan ja sovitaan että soittaa toiste.

Kaikkein huvittavin lehtimyyjä hoki etunimeäni joka neljänteen sanaan, kuuntelin aikani ja sitten kysyin hänen etunimeään.
Kuultuani kerroin että vaikka tykkään etunimestäni marko, niin silti marko, en tykkää että sitä hoetaan marko jatkuvasti ymmärräthän sen marko...
Jostakin ihmeen syystä myyjä alkoi nauramaan  [:-DD]

« Viimeksi muokattu: 18.06.09 - klo:08:48 kirjoittanut Varpunen »
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1693 : 18.06.09 - klo:08:49 »



Mä sanon heti tuon alkulitanian jälkeen että laita mikä lehti vaan kun kerran ilmaiseksi saa  [:-DD]
Sitten kun selittää että tilatakin pitää minä hämmästyn, että en ole tottunut maksaan lahjasta.
Puhelu päättyy nopsaan   :-))
  [:-DD]


Tätä kokeilen joskus kun sille päälle satun  :-))
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1694 : 18.06.09 - klo:09:21 »

Tein vuosi sitten markkinointikiellon, mutta siitä huolimatta on tullut myyntipuheluja.
Sanon heti kättelyssä, että minulla on suoramarkkinointikielto voimassa. Eräs yritti urputtaa,
että minun pitäisi olla yhteydessä operaattoriin......  mitähän vielä?
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.137 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.