Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96017 kertaa)

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1800 : 10.07.09 - klo:16:29 »

No, ompas Mesellä ollut melkoinen koettelemus hampaanpoistossa, onneksi kaikki on ohi, eikä ainakaan se hammas enää ole kipeä  [:-)]

Toivottavasti Telkkinen sun käsi vielä saadaan kuntoon, vaikka uudella leikkauksella tai jollakin muulla operaatiolla ...  [:30]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1801 : 10.07.09 - klo:17:44 »

Vielä tuosta hampaasta! Jutskasin siinä lekurin kans että miksi amalgaamista tulee ongelmajäte kun se otetaan pois hampaasta. Kun se on suussa se on parasta paikka-ainetta. Ei osannu vastata, eikä aikonut alkaa poistamaan mun amalgaameja. Mulla ne murenevat aina silloin tällöin joko syön tai sylkäisen ulos paikkapalasen. Paljonkohan elohopeaa olen "nauttinut".

Mä en osaa pelätä amalgaamin elohopeaa. Muovipaikat ei ole mulla pysyneet yhtä hyvin ja niiden laittamisen jälkeen saattanut olla hammassärkyäkin.  [:-I]

Hyvä kun mese kuitenkin olet pöntöllä, etkä juossut metsään.  [:-)]

Varmasti oli ikävä kokemus, onneksi siitä hampaasta ei enää ole harmia. Toivottavasti Burana on jo auttanut.  [:-)]

Minun amalgaamini alkavat olla niin vanhaa ikäluokkaa, että mureneminen kuuluu jo melkein asiaan. Nyt on muutamia muovisia laitettu tilalle. Vielä aikaa ei ole kulunut kovin pitkään, joten katsellaan pysyvätkö vai ei. Tuo Kaijan mainitsema särky, itsekin ihmettelin kun hampaan piti olla jopa juurihoidettu, sittenkin särki ja viilteli. Se kesti kuitenkin vain muutaman päivän, senjälkeen ei ole oireillut. Olihan mukava kuulla etten ollut luulotautinen. :-))
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 396
  • Itä-Uusimaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1802 : 10.07.09 - klo:18:26 »

Paranemisia kaikille sairastaville  [:30]

Mä en jaksa enää edes valittaa. Aamulla kun herään, niin jos
vaikkapa vas. jalan keskivarpaaseen ei satu, niin se on jo jotain se .
Löytyy edes yksi kohta mihin ei satu  [NUT]  :-))
Mä alan pikkuhiljaa epäilemään, että sain sen aivoverenvuodon jälkeen fybron.
Tai sitten oon vaan edelleen niin huonossa kunnossa.  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1803 : 10.07.09 - klo:20:15 »

Kaikille paranemisia ja tsemppiä! [:30] [:5]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1804 : 10.07.09 - klo:23:14 »

Hienoa mese, et selvisit hengissä!  [KIPPIS]  Se oli sen hampaan loppu, jesss!  [KIPPIS]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1805 : 10.07.09 - klo:23:35 »

Täällä meneillään vusoisadan perheriita ja mä taidan muuttaa asuntovaunuun ainakin huomiseksi, jolloin on Pasin nuoremman tyttären rippijuhlat. Kutsuvieraiden joukossa on tietty rouva-ex-rouva...  No, se on yhdessä sovittu juttu, eli riita tulee ihan lasten kasvatuksesta. Tai kasvatuksen puutteesta  [:-/]

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1806 : 11.07.09 - klo:00:04 »

Kaijalle tsemppiä huomiselle  [:72]
Ihan on tuttua juttua omasta perheestä nuo ajat. Onneksi jo takanapäin.. 
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1807 : 11.07.09 - klo:00:07 »

Kaijalle tsemppiä huomiselle  [:72]
Ihan on tuttua juttua omasta perheestä nuo ajat. Onneksi jo takanapäin.. 

Mulla ei mitään hätää. Olen jo alkanut pakata kamaa vaunuun vietäväksi. Vaunu on tuossa pihalla  [:-I]
Vesisäiliö vaan tarvii täyttää, että saa vessan toimimaan. Isompi hätä se on Pasilla, kun pitää hoitaa tarjoilut. Se, että mä olen tänään raivannut kämpän esittelykuntoon, on ihan sivuseikka  [:-/]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1808 : 11.07.09 - klo:09:04 »

Kaijalle  [:1] [:30] [:72] [:72] [:72] Koita jaksaa.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1809 : 11.07.09 - klo:09:39 »

Kaijalle tsemppiä ...  [:30]   [:72]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1810 : 11.07.09 - klo:13:14 »

Voi Kaija sua.
Ite päätät asiasi, mut mä en tekis tuota temppua.

Koita nyt jostain kerätä voimia elämään tässä ja nyt.

Olet fiksu ihminen ja varmasti olet kaikkesi tehnyt tyttöjen kasvatuksessa.
Eikä vastuu ole ollut sinun, vaan teidään kolmen.

Olet Pasin vaimo, joten paikkasi on hänen rinnalla.  Yhdessä tuette toinen toistanne nuissa juhlissa, eikä x-vaimolla ole asioihinne nokankoputtamistä.

Tsemppiä sulle!!  [:5]

Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1811 : 11.07.09 - klo:13:17 »

Täällä on varsin mallikkaasti Pasi hoitanut pöydän kattamiset ja kinkkupiirakoiden tekemisen  [:-)]
Mä en ole tehnyt tänään muuta kuin pedannut sängyn ja järjestellyt loput pyykit pois näkyviltä. Niin ja istunut pöntöllä!  :-))

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1812 : 11.07.09 - klo:13:40 »

Kaija, mielestäni Kaarin sanoi asian aivan nappiin. Omasta kodistaan ei tarvitse lähteä minnekään. Tsemppiä!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1813 : 11.07.09 - klo:13:44 »

Kaija, mielestäni Kaarin sanoi asian aivan nappiin. Omasta kodistaan ei tarvitse lähteä minnekään. Tsemppiä!

Juu, kyllä mä päätin pysytellä täällä. Mutta nyt on kuitenkin vetovastuu hommasta siirretty sille, jolle se kuuluu.  [:5]

Yleensä homma on mennyt aina niin, että Pasi seurustelee pihalla ja mä raadan keittiössä. Kerran Pasin isä tuli jo aika varovasti katsomaan, miten mä selviän seitsemästä ruokalajista  [:-DD] kun Pasi vaan hengaili grillin vieressä odottamassa, että mä tuon öljyn, sudin, talouspaperin, grillattavat ja pihdit. Niin ja mielellään grillimestarille yhden kylmän  [KIPPIS]
No, ihan oma vika, kun olen opettanut huonoille tavoille!  [:-I]

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1814 : 11.07.09 - klo:13:49 »

Mut tuohan lienee ihan normaalia miehisessä ruoanlaitossa ! Jos mies ( meillä siis ) grillaa, mä laitan kaikki valmiiksi samalla tavalla, keittelen perunat ja valmistan salaatin ja sitten ruokailtua kiitellään miestä hyvästä ruuasta !  [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.281 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.