Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95991 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1980 : 30.08.09 - klo:19:00 »

Heti ku uskallan! :-O

Ottavat kyllä terveyskeskuslääkärillekin särkytapaukset nopeesti sisään, niin kävi viimeksikin.

Uskalla vaan, uskalsinhan minäkin...mikä lie mielenhäiriö tullu. Kerran se vaan kirpaisee, tai kahesti korkeintaan. Tuun kärpäleenä kattoon kattoon.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1981 : 03.09.09 - klo:10:32 »

Saaks vaihteeks valittaa ? Naapuritalossa tehdään nyt sitä remonttia, jonka maksumiehiksi mekin joudumme !
Ja sen kuulee, ryskis,räiskis, poraporaaa.....  [NUT]  [:67]
Meilläkin olisi asiointia vasta puolen päivän jälkeen, kun Työväenopiston toimisto avataan ja voi mennä ilmoittautumaan elokuvakerhoon.
Kait se on vaan ryhdyttävä puuronkeittoon ja kuunneltava Fogertya CD:ltä... [:-I]
« Viimeksi muokattu: 03.09.09 - klo:10:35 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1982 : 03.09.09 - klo:10:46 »

Nii... kyl mie sinne hampilääkäriin vielä meen... mie vaan harrastan nyt tätä kuuluisaa "lykkäystä", koska oon siinä ammattilainen. [:-I]

Mie paikkasin sen ite. Heeheti hee hee. Saa nauraa. No joo, mut ihan totta, multa löytyi tuota apteekista saatavaa väliaikaista paikka-ainetta. No se on lähinnä siksi, kun koloon menee kaikki ruuat. Harjasin oikein hyvin hampaat, purskutin pöpöt pois desinfioivalla suuvedellä ja paikkasin. Särky loppui! :-O

Mut meen mie meen mie lupaan lupaan...
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 283
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1983 : 03.09.09 - klo:10:58 »

Hyvä Sus..tee oikein miehen työ ja mene :-)) :-))
Ei ole kivaa remontti mekkalaa kuunnella,joten Jaskan valivalin kyllä ymmärtää.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1984 : 03.09.09 - klo:11:16 »

Sus!mulla oli toista vuotta samanlainen "väliaikainen" omatekemä, hyvin pelitti. Lopulta söin kai senkin, kun se oli kadonnut  [:-DD]. Sitten menin oikeaan lääkäriin. Kyllä se ensiavuksi käy...pitemmän päälle ei. Ei se tapa, vaikka kiduttaakin, se hampilääkäri. Tsempit.
Jaskalle kans tsemppii...tässä on Soneran porukka viikon upottanut kaapelia, ja äänet sen mukaiset. No en valita, yhteys tulee parempi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1985 : 03.09.09 - klo:11:29 »

Sus, hampilääkäriin ja heti  [:-)]
Nielet sen kuitenkinniinkuin Mesekin ja sit särkee  [:-(]

Mulla oli keväällä hammaslääkärin laittama tilapäispaikka varmaan kolme kuukautta.
Sain sen päivystyksessä ja sit sai odotella milloin pääsee jatkohoitoon omalle lääkärille.
Täällä on todella surkea tilanne, uusia potilaita ei edes kukaan ota ja vanhatkin joutuu odottamaan aikaa kauan.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1986 : 10.09.09 - klo:13:27 »

Valivali... juurihoidettua  [:-I] hammasta särkee. Ei vielä mikään hirveän katastrofaalinen tilanne. Hammaslääkäriin sain ajan 10.marraskuuta. No, voi olla, että joutuu särkyajan ottamaan ennen sitä. Toistaiseksi burana silloin tällöin on auttanut!

Tää on se hammas, joka meni joulukuussa palasiksi toffeeta syödessä ja nyt siinä on väliaikainen paikka. Oikea paikka vaatii nastan, eikä hammaslääkärikään ollut ihan varma, että kannattaako mokomaa romuhammasta niin laitella, kun saattaa hajota koska vaan uudestaan. Onneksi se on takahammas. Mä melkein luulen, että hammaslääkäri saa tehdä pienen ranneliikkeen pihtien kanssa  [;-)]

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1987 : 10.09.09 - klo:14:10 »

Nojoo taas nytkähti elämä eteenpäin...sain käsivaivaan kutsun keskussairaalan, tosin vasta lokakuun lopulla, mutta kuitenkin. Kahta sormea vetää edelleen turraksi ja kyynärpäässä vihloo, jos vähänkin jotain yrittää tehä.
Jalkaa on hoidettu säähköllä pari viikkoa, ens tiistaina treffit lääkärin kanssa. Saapas näkee, käväsin tuolla metsänlaidassa vähän kävelemässä, ei ollut kaksista meno. Astunko, enkö ja hiippailua sitten. Kauheasti oli sieniä!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1988 : 10.09.09 - klo:14:16 »

Paranemista sairastaville!
Tässä kun lukee, kuinka monenlaista kipua ja vaivaa ihmisillä saattaa olla, niin saan kyllä olla kiitollinen, kun olen kutakuinkin terve vielä tässä iässä.
Aina sanotaan, että kun syö terveellisesti, niin pysyy terveenä. No, minä elän tosi paljon kahvilla ja voileivällä, missä ei ole päällä muuta kuin flooraa, että tiedä sitten, onko tuossa väittämässä perää, tai sitten kahvi ja voileipä on terveellistä.  [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1989 : 10.09.09 - klo:17:38 »

Kaija kuule ! Onko todella pakko odottaa noin pitkään ?  :-O
Minulle on jäänyt vanha malli mieleen, kun vain tietynikäiset päästettiin kunnalliseen hoitoon, s.o. olen edelleen käynyt samalla ( yksityisellä ) lääkärillä vuodesta -92. Hoitoon pääsy on takuuvarmaa, mies on tuttu ja varmakätinen sekä huumorintajuinen. Merkkaa tänikäselle paljon ! Lasku on tietysti senmukainen, mutta aina siitä on selviydytty !
Tsemppiä vaan kaikille vaivaisille !  [:1]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1990 : 10.09.09 - klo:17:45 »

Kaija kuule ! Onko todella pakko odottaa noin pitkään ?  :-O


Mulla ei varsin ole hirveää hinkua sinne hammaslääkäriin  [:67]
Kyllä mä uskon, että hätätapauksessa apua saa sitten nopeastikin. Periaatteessa juurihoidettua hammasta EI PITÄISI särkeä, eli mä epäilen, että olisko hampaan kolossa tai ikenessä tai jossakin jotain, joka painaa eikä lähde hammaslankaimellakaan pois.

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1991 : 16.09.09 - klo:21:17 »

Viikkoon ei ole valitettu, minäpä korjaan asian: onko merkki ikääntymisestä, eläköitymisestä vai ilmojen muutoksesta, kun vanhat vammat alkaa vaivata ? Siitä on nyt pari viikkoa, kun törmäsin pimeässä makkarissa sängyn päätyyn eikä oikeastaan tullut kuin naarmu ja pieni kuhmu. Nyt se on sitten alkanut jomottaa, säären etuosa polven alapuolelta. Olen laittanut kylmävoidetta ja kipuvoidetta, pitäsköhän vielä kokeilla sitä hevosgeeliä vai mitä tytinää se nyt on ja vielä löytyy linimenttivoidetta, joka haisee aika vahvasti mummolta ... :-O Mies haistaa sen toiseen huoneeseen asti ! Sairaslomaa ei varmaan kukaan mulle anna ?
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1992 : 17.09.09 - klo:12:26 »

Semmottista valitan, kun ärsyttää jotkut taksikuskit, että onko niillä takapuoli liimattu penkkiin vai miksi siitä on niin vaikeaa nousta avaamaan asiakkaalle ovi. Tämä tuli taas tänään esiin kun laitoin iäkkään ja hitaasti liikkuvan äitini taksiin. Äidillä oli pikkureppu, kassi ja vielä kävelysauvatkin, mutta taksikuski (muuten nainen, vaikka ei sillä ole asiaan mitään vaikutusta) vaan istua jökötti paikallaan ja sieltä sisältä yrittää törkkiä auton ovea auki. Ihan oli viittä vailla etten avannut suutani ja sanonut mitä ajattelin sellaisesta asiakaspalvelusta. [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1993 : 17.09.09 - klo:13:38 »

Semmottista valitan, kun ärsyttää jotkut taksikuskit, että onko niillä takapuoli liimattu penkkiin vai miksi siitä on niin vaikeaa nousta avaamaan asiakkaalle ovi. Tämä tuli taas tänään esiin kun laitoin iäkkään ja hitaasti liikkuvan äitini taksiin. Äidillä oli pikkureppu, kassi ja vielä kävelysauvatkin, mutta taksikuski (muuten nainen, vaikka ei sillä ole asiaan mitään vaikutusta) vaan istua jökötti paikallaan ja sieltä sisältä yrittää törkkiä auton ovea auki. Ihan oli viittä vailla etten avannut suutani ja sanonut mitä ajattelin sellaisesta asiakaspalvelusta. [:-/]

Olisit sanonut. Ehkäpä olisi sitten seuraavaa osannut palvella asiallisesti.
Minulle on onneksi sattunut yleensä ammattitaitoisia kuskeja  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1994 : 17.09.09 - klo:14:23 »

Tiina, oisit veikkosella huomauttanut käytöksestä.  [:-/]
Täälläpäin, molemmissa kaupungeissa on kohteliaat taksit.  Ovi tullaan aukaisemaan, oli asiakkaalla kantamuksia tai ei.
Muutenkin ovat mukavia juttukavereita.  [:-)]

Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.134 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.