Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96770 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2070 : 30.09.09 - klo:16:50 »

parannetaan k-kuumetta nyt kotona ja katsotaan miten tilanne kehittyy

Eli siitä tuli keuhkokuume, kun sä et viikko sitten totellut meitä ja huilannut ennen viikonlopun miitingiä?  [RULES]
Saitko antibioottia? Pillereinä vai suonensisäisesti? Onko vielä kuumetta? Paljonko saikkua? Toivutko Pyhäjärvi-ralliin mennessä?

Ennen pönttötapaamista kävin työterveyshoitajalla ja sanoi että flunssaa ja lämpöä on ollut liikkeellä ja ota särkylääkettä ja lämmintä, eli käyty oli vastaanotolla.
Lämpöä ei mitattu vielä kotona ja lääkettä antoivat sairaalassa jotain tippoja tuli suoneen ja jotain pillereitä ja nyt pillereitä kotona.
Muihin kysymyksiin ei osaa vastata vielä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #2071 : 30.09.09 - klo:17:00 »

Flunssaa poden...vissiin itäsuomalaista laatua tai sitten peräti rajantakaista siis tuliaisia Viipurista  [:-I]
Tänään kävin lääkärissä, joka kurkkasi kurkkuun ja kehotti lepäämään sekä hakemaan nenäsumutetta tukkoisuuteen.

Tunnollinen työntekijä sairastaa lomalla eli maanantai ja tiistai lomaa, tänään sitten jo sairaslomaa  [NUT]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #2072 : 30.09.09 - klo:18:43 »

Hyvä kun Jarmo pääsit sinne omaan kotiisi toipumaan. Nyt Sinulla onkin kärsivällisyyttä vaatiava vaihe edessä, nimittäin ihan oikeesti, siis aikuisten oikeesti, tarvitset nyt hyvän toipumisajan. Polkupyörälenkkilukemat on toistaiseksi syytä unohtaa. Onneksi Sinulla on mukavaa katseltavaa ihan omassakin pihapiirissä.
Itse olen sairastanut k-kuumeen lapsena useasti ja aikuisenakin tiesin oireet kertoa lääkärille. Siis nimimerkillä: "kokemusta on".
Lepoa ja leppoisaa mieltä Sinulle !
Kuten olen jo kertonutkin, olemme Obelixin koneen ja mokkulan varassa tulevat n. pari viikkoa, kirjoittelu voi olla satunnaista, pyrin kuitenkin lukemaan kuulumisia.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #2073 : 30.09.09 - klo:23:48 »

Paranemisia kaikille pönttölän sairastaville  [:30]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2074 : 01.10.09 - klo:11:02 »

Paranemisia poteville! Itse kävin taas jalkaan uutta hoitoa, ultraääntä, jopas nipisteli kivasti. Jokohan auttais, alkaa pikkuhiljaa kyrsimään tämä neliveto. Ei ole nilkka miksikään muutttunut 2 kk aikana, sama kipu samassa paikassa. Katellaan taas viis kertaa tätä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2075 : 01.10.09 - klo:17:30 »

Minä myös tahdon toivottaa voimisia jokaikiselle potevalle..

ja meselle,että sinnikkyyttä ja sitkeyttä,varmaan vaivasi vie pitkään
parantua kuten omakin.
Ei oikeastaan mitään parannusta ole tullut
ranteeseeni.Puristusvoimakin on vain 8 kun se terveessä kädessä on 25.
No on se alkupisteestä voimistunut kun silloin oli 4..ehkä tämä suomalainen
sisu vielä auttaa voimistumisessa.Siihen uskon.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2076 : 01.10.09 - klo:17:45 »

Paranemista toivottelen teille, kun en muutakaan voi. Suomalaisella sisulla pärjää pitkälle, -ja sitähän teillä tuntuu olevan.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #2077 : 03.10.09 - klo:19:19 »

Tää on ihan pikkuvali... otin taas rannetuen käyttöön kun tuo oikea käsi taas ilmoittelee olemassaolostaan... ei tainnut tykätä Säkylässä pelatuista pöytäjalispeleistä kun on siitä asti ollut kipeä  [:-I] [:-DD] No, pelit tuli voitettua sentään...
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2078 : 03.10.09 - klo:19:25 »

Minäkin löysin taas vanhan ranteenlämmittimeni. Hyvä olemassa, ennenkuin saan väsättyä hiirikäden lämmittimen Käspaikan ohjeen mukaan.  [:-)] Joka ilta olen voidellut v----renilla tai aispauerilla. Itsehankittu kremppa... [:-I]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2079 : 07.10.09 - klo:12:04 »

Nuha ja yskä jatkuu ja jatkuu vaan [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2080 : 07.10.09 - klo:12:35 »

Olisikoa aihetta turvautua lääkäripalveluihin kaikilla flunssaa potevilla  [:-I] ja pahoittelut mikäli tartunta on Säkylän tapaamisesta lähtöisin [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2081 : 07.10.09 - klo:12:38 »

Olisikoa aihetta turvautua lääkäripalveluihin kaikilla flunssaa potevilla  [:-I] ja pahoittelut mikäli tartunta on Säkylän tapaamisesta lähtöisin [:-(]

No eipä näistä tartunnoista voi ketään syytellä, minäkin olen päivittäin tekemisissä monien ihmisten kanssa jotka tuossa tiskin takana käyvät asioimassa. Kun flunssaa on liikkeellä, niin helpostihan se tarttuu. Ei tästä vielä lääkäriinkään ole tullut lähdettyä, kuumetta ei ole ja lääkärin neuvot olis ne vanhat tutut, Ibumaxia ja lämmintä juotavaa, ja niitä olenkin ihan omatoimisesti jo nauttinut.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2082 : 07.10.09 - klo:13:00 »

Tiina: ... ja lepoa, mutta sitähän ei yrittäjä tietenkään voi ottaa...Joten:  [:1]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2083 : 07.10.09 - klo:13:07 »

Tiina: ... ja lepoa, mutta sitähän ei yrittäjä tietenkään voi ottaa...Joten:  [:1]

Onneksi tämä mun työni ei ole kovinkaan fyysistä, kunhan tässä koneen ääressä istuskelen ja pönttöilen ja välillä myyn parit pölypussit [:-DD]. Tuskinpa kotonakaan jaksaisin koko aikaa petissä olla, kun olo ei tosiaan ole yhtään kuumeinen. Ja olen yrittänyt pukea lämpimästi työmatkoille.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #2084 : 07.10.09 - klo:13:51 »

Sitkeetä on tosiaan tää flunssa; kolmatta viikkoa mennään jo. Onneksi ei kuitenkaan ole ollut tosi huonoa oloa eikä kuumetta.

Sivu luotiin 0.216 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.