Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96025 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2145 : 24.10.09 - klo:17:53 »

Olen miettinyt mitä valittaisin. Ja nyt keksin.
Olen laihtunut  [:´(]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 24 287
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2146 : 24.10.09 - klo:17:57 »

Muru eikös se ole hyvä asia kun laihtuu paitsi siinä tapauksessa jos siihen ei ole tarvetta
niin sitten kyllä ihmettely on paikallaan.Ehkä lääkäriin kannattaisi mennä jos ei tunnu ihan
normaalilta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2147 : 24.10.09 - klo:18:01 »

Muru, mene heti lääkäriin jos ilman syytä paino putoaa!
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2148 : 24.10.09 - klo:18:13 »

Muru, mene heti lääkäriin jos ilman syytä paino putoaa!


Tuota olen tässä pähkäillyt. Mutta kun tässä olen sitä joutunut ihan liiankin kanssa tekemään.
Jotenkin "hävettää" kun TAAS pitäisi.

Mutta onhan tätä seurattava  [:-I]
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2149 : 24.10.09 - klo:18:29 »

Muru, mene heti lääkäriin jos ilman syytä paino putoaa!


Tuota olen tässä pähkäillyt. Mutta kun tässä olen sitä joutunut ihan liiankin kanssa tekemään.
Jotenkin "hävettää" kun TAAS pitäisi.

Mutta onhan tätä seurattava  [:-I]

Maanantaina soitat ajan, onko selvä, siinä mitään häpeämistä ole  [:-)]
Kirjattu

emo

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2150 : 24.10.09 - klo:20:05 »

Ei ole mun verenpaineet seurannassa.
Kotona on kyllä mittari ja kotioloissa näyttää siinä 80.

Mulle kai kehittyi raskausaikana valkotakkisyndrooma kun  jouduin sairaalaan korkean verenpaineen takia viikoiksi ja kotiin pääsy riippui aina paineista.
Ja onhan tuo lääkärissä käynti aina vähän jännää.

Muru,lääkäriin,mars. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2151 : 26.10.09 - klo:09:12 »

Vali vali.

Meille kun tulee ens vuonna tänne se kaupungin vesi ja viemäröinti, ja tuonne mettän taa tulee uusi omakotialue, niin PRHN*** ovat päättäneet, että sinne asuntoalueelle pääsee tätäKIN kautta, vaikka sinne pääsee ihan kätevästi edellisestäkin tienhaarasta. Ja ovat päättäneet LEVENTÄÄ tätä tietä. Kaupunki ottaa haltuunsa tilaa tonteilta tosta vaan.

Naapurilta lähtee pensasaita, toiselta puuaita ja sireenirivi, kolmannelta tosi komee sireenirivi, n 7-metrisiä sireenejä. Multa lähtee mun ihana sammaloitunut kivirivi [:´((] ja kuusi [:´((] ja metsämansikat [:´((] [HOT] Tuli postissa paperi, joka mun pitäis muka allekirjoittaa, että hyväksyn sen! Ehä mä nyt mitään sellaista allekirjoita, mitä en hyväksy! Täällä on kerätty nimilista ja pistetty valitus kaupungille, että kukaan ei sitä tiesuunnitelmaa hyväksy. Liikennekin lisääntyy sitte tällä meidän niin rauhallisella nurkalla ja ihan turhaan.

Maapohjasta ei makseta korvausta. :-O Multa lähtee 37 m2. "Istutuksista" (joita mulla on nuo ed. mainitut, ei siinä itse laitettuja ole) maksetaan mulle SUORASTAAN 65 euroo. Upeeta! [KIPPIS] [:-//] Hianoo!

En mä sitä papruu allekirjoita. Vetäsevät sen tien vielä tuosta yhden naapurin tontin LÄPI. Näin on suunnitelma. Aivan älytöntä ja turhaa!

Vähäks ottaa pattiin! Pitää jutskaa noitten naapureiden kanssa...

Olen puhunut. [:-I]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2152 : 26.10.09 - klo:09:16 »

ILMAN KORVAUSTA !  [:-//] Johan on, Sus ! Mielenosoitus tai jotain, lehteen iso juttu, pyytäkää TV paikalle !  :-O
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2153 : 26.10.09 - klo:09:18 »

ILMAN KORVAUSTA !  [:-//] Johan on, Sus ! Mielenosoitus tai jotain, lehteen iso juttu, pyytäkää TV paikalle !  :-O

Paprussa oli oikein mainittu lakipykälät numeroineen, joiden perusteella maapohjasta ei makseta korvausta. [:-//]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2154 : 26.10.09 - klo:09:25 »

No jo on puuhaa kaupungin taholta... [:-//] Eikun valituksia vaan kehiin. Etkä tietenkään allekirjoita...
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2155 : 26.10.09 - klo:09:34 »

EI VOI OLLA TOTTA!!!  [:-//] [:-//]
Valittakaa, valittakaa, että saatte ainakin aikalisää.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2156 : 26.10.09 - klo:09:38 »

Sus, ehdottomasti valituksia niin moneen suuntaan kun vain mahdollista.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2157 : 26.10.09 - klo:09:56 »

Täytyy tosiaan puhua naapureiden kanssa. Sen valituksen pani alulle silloin tuo mun vastapäinen naapuri, keräili täällä siihen nimilistan. Uskon, että sen allekirjoitti jokainen.

Jos kukaan ei sitä papruu allekirjoita, niin voikohan kaupunki ylipäänsä toteuttaa tätä. [?] Musta tässä on selvää älytyksen makua ilmassa, että tuossapa papru, allekirjoita! En usko, että kukaan täällä on niin tyhmä, että lähtee allekirjoittamaan. Eiköhän täältä valitukset lähde liikkeelle...
Kirjattu

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2158 : 26.10.09 - klo:10:43 »

Siinä vastinekirjelmässä pitää erityisesti korostaa luonto-/virkistysarvoja,asuntojen arvonalennusta,maiseman pilaamista yms.. ja loppuun on vielä EHDOTTOMASTI kirjoitettava, että "tulemme valittamaan kaikkiin mahdollisiin oikeusasteisiin/valitusinstansseihin asti ko. asiassa".

Noita kaupungin esittämiä kirjelmiä ei saamissään nimessä allekirjoittaa! Ilmiselvä vedätys menossä kaupungin puolelta. Teidän kannattaisi antaa kyllä jonkun kaavoitusasioihin perehtyneen tuomarin tutkia asiaa.
« Viimeksi muokattu: 26.10.09 - klo:10:49 kirjoittanut Sinisorsa »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2159 : 26.10.09 - klo:10:49 »

Kiitos vinkeistä, Sinisorsa!

Kun nyt löytyisi se aktivisti täältä... [:-I] Aktiivisena on ollut tuo mun vastapäinen naapuri... mut he ovat venäjän paluumuuttajia ja heillä on hiukan vaikeuksia suomenkielen kanssa, hitsi. Mä oon aika huono aktivisti. [:17]

No kunhan pääsen nyt puheisiin heidän kanssaan.

Pistän talteen nuo sinun neuvot.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.125 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.