Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96816 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2205 : 11.11.09 - klo:21:40 »

Mielenaurinkoa ja paranemisia kaikille poteville  [:1]   
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2206 : 11.11.09 - klo:21:56 »

Meselle erityisen paljon:  [:1]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2207 : 11.11.09 - klo:22:42 »

Kurja juttu, mese. Ja on tietty kestänyt jo aivan liian pitkään. Jos leikkaamaan joudutaan, niin toivottavasti siitä on apua.

[:1]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2208 : 12.11.09 - klo:08:51 »

meselle ja Zeenerille ja kaikille muillekin parantumis toivotteluja

[:1] [:48] [:48] <-- lääkettä   [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #2209 : 13.11.09 - klo:17:18 »

Kehtaanko mä edes vali-valittaa, kun oikean käden (lue: hiirikäsi) ranne ja kyynärpää on jo toista viikkoa aika huonossa kunnossa  [:-/]

Tosi tyypillistä; pekkaspäivät tuhlattu ja nyt sitten saattaa olla sairaslomaa edessä...  [:-DD]
Ei vaan, eiköhän tällä jouluun ja talvilomaan pärjäile. Mulla vaan on yleensä jännästi sairaslomat ajoittuneet loppvuoteen, kun pekkasia ei ole enää ollut  [:-)]

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2210 : 13.11.09 - klo:17:58 »

Paranemisia kaikille poteville  [:30]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2211 : 16.11.09 - klo:10:39 »

Sanottakoon nyt heti alkuun. En vihaa koiria, päinvastoin. Haukunta talossa (en tiedä huoneistoa) on kestänyt nyt lähes kaksi tuntia ja mulla alkaa mennä hermo. Eihän se koiran vika ole jos se pitkästyy. Kyseessä saattaa myös olla pentu joka ei osaa olla yksin ja haukkuu koska sillä on tylsää.

Täällä on aikaisemmin ollut rauhallista ja siksikin on vaikea tottua jatkuvaan meteliin.

Tämmöistä valivalia mulla.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2212 : 16.11.09 - klo:11:12 »

Sanottakoon nyt heti alkuun. En vihaa koiria, päinvastoin. Haukunta talossa (en tiedä huoneistoa) on kestänyt nyt lähes kaksi tuntia ja mulla alkaa mennä hermo. Eihän se koiran vika ole jos se pitkästyy. Kyseessä saattaa myös olla pentu joka ei osaa olla yksin ja haukkuu koska sillä on tylsää.

Täällä on aikaisemmin ollut rauhallista ja siksikin on vaikea tottua jatkuvaan meteliin.

Tämmöistä valivalia mulla.

Noissa tapauksissa kannattaa kyllä olla heti yhteydessä koiranomistajaan, voi olla että jos kukaan ei hänelle kerro että koiransa haukkuu, niin hän ei tiedä koko asiaa. Asiallinen kirjelappu allekirjoituksella varustettuna postiluukusta sisään ja toivottavasti ongelma korjaantuu. Ja toivottavasti koira ei syö lappua :-)). Tai sitten voi tietysti pyytää isännöitsijää ottamaan asian hoidettavaksi.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2213 : 16.11.09 - klo:11:26 »

Kun vain tietäisin omistajan ja huoneiston. Pitää yrittää selvittää. Täällä elementtitalossa kaikuu ikävästi, vaikea päätellä, mistä räksytys tarkalleen kuuluu.  [:-)]
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #2214 : 16.11.09 - klo:11:29 »

Tiedän niin tuon Pyriksen tunteen.
Vaikka rivarissa asutaan eikä muita ääniä naapurista kuulu,niin kyllä koiran haukunta kuuluu.
Naapurimme vielä yleensä jättää koiransa kylppäriin kun lähtee jonnekkin.
Ja sieltä se haukunta vasta kuuluukin,varsinkin kun meidän makkari on heidän kylppärinsä vieressä.
Kaikuu se haukunta kyllä koko huoneistoon ja on monesti meidät aamuisin herättänytkin.
nykyään on haukunta huomattavasti vähentynyt,eivät varmaan enää lukitse koiraa kylppäriin niin usein.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2215 : 16.11.09 - klo:11:38 »

Kun vain tietäisin omistajan ja huoneiston. Pitää yrittää selvittää. Täällä elementtitalossa kaikuu ikävästi, vaikea päätellä, mistä räksytys tarkalleen kuuluu.  [:-)]

Että olis taas Sherlockille töitä :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2216 : 16.11.09 - klo:11:39 »

Juu.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #2217 : 16.11.09 - klo:14:21 »

Meidän Onniparka haukkuu kun jättää yksin. MEIDÄN ihan OMA vika  [:17] Ei siis koskaan voida Onnin elinaikana muuttaa kerrostaloon. Vaikka tässä sellainenkin on käynyt mielessä kun ketään tään talon asukkaita ei kiinnosta pihatyöt, paitsi minua.
Kun olen aina ollut kotona Onnin ottamisen jälkeen ei tullut opetettua "omaisriippuvaista" koiraa koirien tavoille. Nyt se taitaa olla aika vaikeaa jo.

Onnilla on myös "hauska" tapa haukkua saalista jonka kiikuttaa meidän jalkoihimme. Samalla kupsuttaa mattoa siinä edessä ja haukkuu  [:67]  Ja vaikka Onni on pieni koira, sillä on komea ääni. Siitäkään ei ole kielletty kun se on Onnin juttu.  Eli EI kerrostaloon  [:21]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2218 : 16.11.09 - klo:17:44 »

Kyllä itse henkilökohtaisesti olisin ikionnellinen jos minulle naapuri kertoisi, että Vera haukkuu
yksin ollessaan.Ja sen olen kaikille tietoon tuonutkin, että tulkaa kertomaan rohkeasti jos häiriöitä
ilmenee..joten rohkaisen Pyristäkin kertomaan..juuri niinkuin sanoit..että ei häiritse ja pidät koirista kovin,
mutta ihan tiedoksi koiranomistajille mikä kotona on tilanne kun porukat häippäsee..vaikka sitten nimetön
tai nimellinen lappu postiluukusta sisään.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2219 : 16.11.09 - klo:18:47 »

Oottelen vielä huomiseen, mikäli sama toistuu, niin teen asialle jotain.

Nyt on talossa rauhallista, joten koira ilmeisesti ei enää ole itsekseen ikävystymässä.

[:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.303 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.