Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95937 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2310 : 15.12.09 - klo:22:07 »

No nii,nyt sitten tuli kutsu Töölöön sairaalaan tutkimuksiin.Mutta arvatkaapa koska sinne on aika?
Joopati joo,18.03.2010,että jos tätä menoo jatlkuu niin k.....a olen näiden särkyjen kanssa  [:-I]
Ei paljo naurata,ei tosiaan  [:-(]
Pianhan sinä pääsit, mulle uhkaili 6kk jonoa. Mää kyllä puren buranaa(800) niin että tuo viimeinen silmä on kohta ruvella.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 345
  • Säkylä ** älykäS
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2311 : 15.12.09 - klo:22:09 »

Eilen sain kuulla lääkäriltä tuomioni, vielä pari vuotta voin täällä roikkua ja sitten se on loppu tämä mun elämäni, koittakaa nyt hyvät ihmiset vielä kestää minua. [:-(]

 [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2312 : 15.12.09 - klo:22:27 »

No nii,nyt sitten tuli kutsu Töölöön sairaalaan tutkimuksiin.Mutta arvatkaapa koska sinne on aika?
Joopati joo,18.03.2010,että jos tätä menoo jatlkuu niin k.....a olen näiden särkyjen kanssa  [:-I]
Ei paljo naurata,ei tosiaan  [:-(]

Ei todellakaan kiva aika odottaa särkyjen kanssa  [:-(]
 [:1]


Eilen sain kuulla lääkäriltä tuomioni, vielä pari vuotta voin täällä roikkua ja sitten se on loppu tämä mun elämäni, koittakaa nyt hyvät ihmiset vielä kestää minua. [:-(]

Missä taudissa lääkärit tietää noin tarkkaan sanoa?  [:-(]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2313 : 16.12.09 - klo:09:52 »

Outo kurkun kuivuus oli eilen poissa. Tänään kurkkua karvastelee ja kuumeinen olo. Mittari näytti 35,3 ja 35,8.
No, eiköhän tämä tästä!  [:-)]

Oletteko muuten huomanneet, että sellaista henkilöä, joka aina keksii omia juttujaan (=valehtelee) on vaikea uskoa missään tilanteessa?  [:-I]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2314 : 16.12.09 - klo:09:57 »

Outo kurkun kuivuus oli eilen poissa. Tänään kurkkua karvastelee ja kuumeinen olo. Mittari näytti 35,3 ja 35,8.
No, eiköhän tämä tästä!  [:-)]

Toivottavasti et nyt vaan sairastu kun teillä on se reissukin ihan kohta.

Oletteko muuten huomanneet, että sellaista henkilöä, joka aina keksii omia juttujaan (=valehtelee) on vaikea uskoa missään tilanteessa?  [:-I]

Huomattu on, muutaman kerran kun valheesta jää kiinni, niin uskottavuus on kyllä totaalisesti menetetty.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2315 : 16.12.09 - klo:10:04 »

Näin on. Epäilys on AINA, kun kuuntelee sen ihmisen juttuja, jonka on valheesta kiinni saanut.
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2316 : 16.12.09 - klo:17:07 »

No nii,nyt sitten tuli kutsu Töölöön sairaalaan tutkimuksiin.Mutta arvatkaapa koska sinne on aika?
Joopati joo,18.03.2010,että jos tätä menoo jatlkuu niin k.....a olen näiden särkyjen kanssa  [:-I]
Ei paljo naurata,ei tosiaan  [:-(]

Ei todellakaan kiva aika odottaa särkyjen kanssa  [:-(]
 [:1]


Eilen sain kuulla lääkäriltä tuomioni, vielä pari vuotta voin täällä roikkua ja sitten se on loppu tämä mun elämäni, koittakaa nyt hyvät ihmiset vielä kestää minua. [:-(]

Missä taudissa lääkärit tietää noin tarkkaan sanoa?  [:-(]


Tässä minun sairauksessa, ei taudissa. [:-I]
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2317 : 16.12.09 - klo:17:10 »

No nii,nyt sitten tuli kutsu Töölöön sairaalaan tutkimuksiin.Mutta arvatkaapa koska sinne on aika?
Joopati joo,18.03.2010,että jos tätä menoo jatlkuu niin k.....a olen näiden särkyjen kanssa  [:-I]
Ei paljo naurata,ei tosiaan  [:-(]

Ei todellakaan kiva aika odottaa särkyjen kanssa  [:-(]
 [:1]


Eilen sain kuulla lääkäriltä tuomioni, vielä pari vuotta voin täällä roikkua ja sitten se on loppu tämä mun elämäni, koittakaa nyt hyvät ihmiset vielä kestää minua. [:-(]

Missä taudissa lääkärit tietää noin tarkkaan sanoa?  [:-(]


Tässä minun sairauksessa, ei taudissa. [:-I]

Sinunkin sairaudellasi on tautiluokitus, hei haloo  [NUT] [:-I]
« Viimeksi muokattu: 16.12.09 - klo:17:44 kirjoittanut Motteri »
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2318 : 16.12.09 - klo:17:11 »

Outo kurkun kuivuus oli eilen poissa. Tänään kurkkua karvastelee ja kuumeinen olo. Mittari näytti 35,3 ja 35,8.
No, eiköhän tämä tästä!  [:-)]

Toivottavasti et nyt vaan sairastu kun teillä on se reissukin ihan kohta.

Oletteko muuten huomanneet, että sellaista henkilöä, joka aina keksii omia juttujaan (=valehtelee) on vaikea uskoa missään tilanteessa?  [:-I]

Huomattu on, muutaman kerran kun valheesta jää kiinni, niin uskottavuus on kyllä totaalisesti menetetty.


Huomattu on, oliskohan se kysymys tosta Liljankukka3@hotmail.com:sta.
Joka käyttää nimeä Liljankukka Koskikara. :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 345
  • Säkylä ** älykäS
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2319 : 16.12.09 - klo:17:12 »

Ilo huomata kuinka joulun lähestyessä tässäkin ketjussa pönttöläiset ovat keskenään sopuisasti

[:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2320 : 16.12.09 - klo:17:19 »

Ilo huomata kuinka joulun lähestyessä tässäkin ketjussa pönttöläiset ovat keskenään sopuisasti

[:-I]


Eihän tämä keskustelu johdu  mistään jouluun liittyvästä, me akat vaan rupatellaan keskenäämme. [:-)]


Tautiluokitus on, mutta ei ole F.
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2321 : 16.12.09 - klo:17:49 »

Väsyttää, paleltaa ja ...   [:-I] :-))

Jarmo, minusta se sopii hyvin vali vali ketjuun jos ei tykkää valehtelijoista.
Epärehelliset ihmiset ovat muutenkin hyvin hyvin ikäviä ihmisiä joita varmaan kukaan ei halua lähelleen.
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2322 : 17.12.09 - klo:03:11 »

Väsyttää, paleltaa ja ...   [:-I] :-))

Jarmo, minusta se sopii hyvin vali vali ketjuun jos ei tykkää valehtelijoista.
Epärehelliset ihmiset ovat muutenkin hyvin hyvin ikäviä ihmisiä joita varmaan kukaan ei halua lähelleen.



Voisitkos niin ystävällisesti kertoa meille kaikille rehellisille pönttöfoorumin jäsenille ketä henkilöä tarkoitat tuolla vihjailullasi että täällä foorumissa esintyy henkilö joka  valehtelee ja on epärehellinen. :-O

En minäkään tykkää ollenkaan epärehellisistä ihmisistä enkä valehtelijoista. [:-)]
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2323 : 17.12.09 - klo:07:27 »


Outo kurkun kuivuus oli eilen poissa. Tänään kurkkua karvastelee ja kuumeinen olo. Mittari näytti 35,3 ja 35,8.
No, eiköhän tämä tästä!  [:-)]

Toivottavasti et nyt vaan sairastu kun teillä on se reissukin ihan kohta.

Oletteko muuten huomanneet, että sellaista henkilöä, joka aina keksii omia juttujaan (=valehtelee) on vaikea uskoa missään tilanteessa?  [:-I]

Huomattu on, muutaman kerran kun valheesta jää kiinni, niin uskottavuus on kyllä totaalisesti menetetty.


Huomattu on, oliskohan se kysymys tosta Liljankukka3@hotmail.com:sta.
Joka käyttää nimeä Liljankukka Koskikara. :-))

Miksi minulta kysyt, kun itse tunnut tuntevan  [:-I]
Ja eikö meillä ollut ihan yleistä paheksuntaa valehtelijoita kohtaan, ei keneenkään kohdistuvaa?
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2324 : 18.12.09 - klo:18:56 »

Voihan valivali!
Mulla on jalassa ollut suonikohjut. Niitä tutkittiin työterveyshuollossa: ei ole mitään syytä vielä lähteä operoimaan - eivät ota kunnalliseen.

No, sitten jalka turposi ja viimein poksahti : tuli säärihaavat. Kukaan ei voinut hoitaa kun ei ollut se oikea lääkäri. Pääsin sitten ihotautilääkärille, joka tuskin katsoi jalkaa ja passitti verisuonikirurgille.
Samaan aikaan otsassa alkoi kauhea ihottuma - määritys ilman tarkempaa tutkimusta: taliköhnäihottuma.
Nyt on sekä jalka pahempi että ihottuma vallan kauhea.

Kävin eilen yksityisellä ja sain säärihaavaan hoidon, joka ehkä nyt tepsii. Hintaa tuli vain 150 euroa!
Ihottuma paheni viime yönä - en tiedä mitä nyt teen. Naama aivan punaisena.

Jotenkin tuli mieleen, että entivanhaan se kunnanlääkäri olisi hoitanut sekä haavan että ihottuman ihan tuosta noin vaan.
Onkohan tuo erikoistuminen mitä erilaisimpiin sairauksiin jo mennyt liian pitkälle. Potilasta pompotetaan toiselta toiselle!

S
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.079 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.