Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96859 kertaa)

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2355 : 06.01.10 - klo:12:49 »

Marlelle toipumista  [:1]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2356 : 06.01.10 - klo:12:52 »

Minä haluan toivottaa myös pönttölän poteville toipumista..toivotaan, että kaikki
kääntyy jossain vaiheessa parhaitenpäin. [:1]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2357 : 06.01.10 - klo:14:08 »

Kiitos sympatioista. Nyt on hiukka parempi eli kaikki pysyy sisällä, vatsa vaan on kipeä. Kyllä se tästä [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #2358 : 06.01.10 - klo:14:37 »

[:1] Myötätuntoa kaikille vaivojen kanssa kamppaileville
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2359 : 12.01.10 - klo:16:25 »

Saapas nähdä, minkävärinen on huomenna polvi, minä kun kaatuilin, en suinkaan pihalla tai polulla, vaan työhuoneessa !  :-O Olin pukeutunut valmiiksi ulkoilua varten, etsiskelin vain sopivankokoista reppua,kun toinen reppu "hyökkäsi" kimppuuni, s.o. hihna takertui  jalkaan ja rysähdin pitkin pituuttani lattialle ! Mitään ei mennyt rikki, silmälasit eivät lentäneet, eikä ranne murtunut,polvi tuntuu nyt vähän puumaiselta. Alan kohta olla samanlainen kuin äitini vanhemmiten, tasapaino heittää pienestäkin, saati repun hihnasta. Äitini ei myöskään koskaan murtanut luitaan tai rikkonut silmälasejaan, mitä nyt oli valtavasti mustelmilla. Toivottavasti "hyvä" onneni jatkuu... [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2360 : 12.01.10 - klo:16:33 »

Jaskalle voi todeta..että onni onnettomuudessa..kun ei isompia vauriota tullut, ehkä...Jos vain mustelmilla
selviää niin tosi hyvä asia.Kylmähoitoa polveen ensiavuksi.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2361 : 12.01.10 - klo:16:37 »

Hyvä ettei Jaskalle käynyt pahemmin.  [:5]
Aina mustelmista selvitään. [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2362 : 12.01.10 - klo:16:38 »

Autsch! inhottavia  reppuja kun noin kaatelevat. Kylmää ja koholle... jos turpoaa, niin lääkärille.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2363 : 12.01.10 - klo:16:40 »

Miten mesen jalka on jaksellut? 
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2364 : 12.01.10 - klo:16:48 »

Jaskalla kävi tuuri  [:-)]
Mikähän sen tekee et vanhemmiten eli jo +40 tasapaino huononee?
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2365 : 12.01.10 - klo:16:50 »

Miten mesen jalka on jaksellut? 
Heikosti menee... perässä pitää vetää. Iskias vielä tullut lisäkaveriksi. 2 kk olen ootellu kirurgille, vielä menee kuulemma 2-3 kk. Kyllä tää ottaa jo nuppiin. Kävellä ei kestä kuin hyvä jos autoon ja autosta sisälle.  [:-(]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2366 : 12.01.10 - klo:17:07 »

En toivo kenellekään tuollaista, mutta varsinkaan sellaiselle, joka on tottunut paljon liikkumaan.
Risoohan se.  [:-/]  [:1]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2367 : 12.01.10 - klo:19:31 »

Ei minulla hätää,kylmäpussi löytyi pakasteesta ja tilanne OK tällä hetkellä ! Vaikka ikääkin on jo 60+... [:-DD]
Mesellä ne on pahemmat paikat  [:1] ,luonto lähellä ja kuitenkin niin kaukana. Voi hitsi !
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #2368 : 12.01.10 - klo:19:35 »

No voi teitä  [:1]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2369 : 14.01.10 - klo:10:07 »

Eilinen magneettikuvaus oli taas kerran karmaiseva kokemus  [:67] [HUH] [HUH] Täällä oli se rekkakuvaus, kun sairaalan kone taas kerran huollossa.... Ihan karmea loukutus ,pauke ja surina kuului koko puolen tunnin ajan, minkä olin siellä putkilossa. Kyllä meinas pakokauhu iskeä, mutta oneksi en silmiä avannut kertaakaan kun sinne työnsivät, kun vasta ollessani sieltä kokonaan pos. Kuulokkeet oli kyllä päällä ja sieltä tuli musiikkia, mutta ei siitää mitään slevää saanut oliko se rokkia vai sinfoniaa, kun muut äänet oli niin kovia  [:-I] No selvitty siitäkin kokemuksesta ja selkä  on nyt kuvattu[:5]
Vielä pakko kertoo, kun olin sinne lähdössä, niin luin lappusen  ettei saa olla mitään metalliesineitä kehossa. No mulla on muutama sormus ja yks niistä ollu aika hankala ottaa pois. Arvaatkaapa lähtikö se suosiolla?? Ja sitten oli jo kova kiirekin, etten myöhästy. Hain sangollisen lunta tiskialtaasen ja sinne sormi kylmenemään ja sitten fairya ja pyörittämään. Sain..kuin sainkin sen viimein pois mutta ny on sitten keskari-sormi aika turvokissa ja kipee  [NUT] [NUT]
Apua.. vielä on valittamista... ihan karmee päänsärky ja flukin taitaa iskeä... No sarvikuonoa jo heti herättyä käyttelin jospa vaikka auttaisi ja bura.... myös pahimpaan särkyyn.  [:-P] [:-P]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Sivu luotiin 0.501 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.