Kumma juttu. Luulis, että röntgenkuvaus ois äänetöntä. Rupesin vaan miettiin, että miksi se pitää meteliä.
Eiks tässä ollu kyse magneettikuvauksesta eikä röntgenistä
.
Mulle jäi ekasta magneettikuvauksesta kauhea kammo kun tunnen ahdistusta ahtaissa paikoissa. Sitten kun sanottiin että taas uudestaan pitää mennä magnettikuvaukseen niin ahdistus oli jo päällä ennen koneeseen työntämistäkin. Mutta sitten kun ne laittoi mut sinne masiinaan niin toinen kokemus ei sitten kuitenkaan ollut mikään kauhea, että kai sitä kaikkeen tottuu
. Mä kun olen vielä tällainen pullukka niin se putki on mulle ahtaampi kuin normaaleille ihmisille, ajatelkaas sitä.
Tänä päivänä en voi tajuta kuinka olen pystynyt nuorempana menemään jossain Kreikassa sellaisen ahtaan, muutaman kymmenen metriä pitkän tunnelin läpi, siellä oli vettä vielä pohjalla. Repekään ei suostunut sinne tulemaan mutta me muut turistit oppaan johdolla mentiin peräkanaa siitä läpi. Se oli joku nähtävyysjuttu, joku lemmentunneli muistaakseni ja tosiaan niin ahdas että kulkusuunta oli vaan yhteen suuntaan kun ei pystynyt ohittamaan. Mutta joitain paukapäitä sitten tuli kuitenkin vastaan ja ahtautumalla ihan kropat vastakkain pääsivät meistä ohi. En kyllä enää menis!