Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96923 kertaa)

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2550 : 10.03.10 - klo:09:53 »

Pirkule kun on vasemman lapaluun vieressä aamusta asti ollut joku kramppi tms. Määrätyissä asennoissa sattuu ja yskiminen tuntuu erityisen ilkeeltä. [:-(]

Vielä illallakin vaivas ikävästi toi kramppi, mutta sitten keksin kokeilla keppijumppaa ja se tehosi, kramppi laukesi.
Olin just kysymässä kuinka selkä voi, niin Tiina ehtikin itse vastaamaan  [:-)]
Hyvä kun helpotti ja sait apua vaivaan  [:-)] Olisko ollu joku lihasjumi kyseessä?
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2551 : 10.03.10 - klo:09:57 »

Joku lihasjumi se oli. Itseasiassa se tuli eilen aamulla kun pahassa asennossa kurkotin jotain, oikein tunsin kun se meni jumiin. Eikä hellittänyt koko päivänä vaikka yritin venytellä, mutta sitten illalla keppijumpan "helikopterit" sen laukaisi. [:-)] Vieläkin se lihas on vähän arka, mutta kipua ei enää ole. Pitäis vaan tota keppijumppaa tehdä joka ilta, niin ei ehkä tulisi noita jumeja niin helposti. 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #2552 : 10.03.10 - klo:10:05 »

Hei, mää oon alkanut käyttää "kipukoukkuna" sateenvarjon kahvaa. Se on ihan hyvä! Tiiättehän sen kipukoukun... Sateenvarjon kahvalla saa hyvin hierottua tuota hartioiden aluetta ja yläselkää. Mun piti eilen vinkata Tiinalle, unohin.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2553 : 10.03.10 - klo:11:24 »

Samaa mieltä Tiinan kanssa keppijumpasta, kun vain muistais... [:-I]
Hauska sateenvarjovinkki !  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2554 : 10.03.10 - klo:17:13 »

Keppi on kyllä oiva jumppaväline ja kyllä kuminauhakin.
Niillä saa venytykset hyvin tehty.  Muistaa vaan samalla hengittää kunnolla, niin venytykset tehostuu.
Hyvä, että Tiinan lihasjumi laukes.  [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #2555 : 11.03.10 - klo:20:44 »

Ihan pikkiriikkinen vali, tää uus työsysteemi on ollut aika rankkaa näin alkuun niin fyysisesti että psyykkisesti että nyt töiden jälkeen ei jaksa yhtään mitään. Ei edes kirjoitella tänne...
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2556 : 15.03.10 - klo:06:58 »

Pitkästä aikaa valivalia: vatsaa nipistelee,eikä voi kuvitellakaan mitään syövänsä, alkoi jo unessa. Pidetäänpä paastopäivä ! Harmi vaan,kun piti olla tapaaminen ex-työkaverin kanssa, täytyy perua...  [:-(]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #2557 : 15.03.10 - klo:07:22 »

Pitkästä aikaa valivalia: vatsaa nipistelee,eikä voi kuvitellakaan mitään syövänsä, alkoi jo unessa. Pidetäänpä paastopäivä ! Harmi vaan,kun piti olla tapaaminen ex-työkaverin kanssa, täytyy perua...  [:-(]

Voi, voi Jaska   [:1]  kunpa ei olisi liikkeellä olevaa norovirusta, jota itsekin olen tässä potenut, yök ...
Kamala tauti ja vie tosi heikoksi ja voimattomaksi  [:-(]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2558 : 15.03.10 - klo:07:25 »

Toipumista sairastaville ja toipilaille  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #2559 : 15.03.10 - klo:07:55 »

Toipumista sairastaville ja toipilaille  [:30]
Kiitos Evis, on ainakin syy vain lepäillä lomalla.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2560 : 15.03.10 - klo:10:11 »

Minulta myös lämpimiä ajatuksia sairastaville ja toivotan pikaista toipumista [:1]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2561 : 15.03.10 - klo:10:35 »

Lauantaina menin liukkaalla tiellä polvilleni ja nyt on toisessa polvessa mustelma ja vähän kipua, mutta onneksi ei sattunut pahemmin. Kävelysauvatkin oli käsissä mutta ei niistä asiassa juuri apua ollut, yhtäkkiä vaan huomasin olevani polvillani. Ja Repe seisoo vieressä ja haukkuu mua että mitä sä siinä kompuroit, oikeen piti sanoa että auta nyt hyvä mies mut ylös. [:-/] Joskus tuntuu että sen päässä ei liiku mitään.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #2562 : 15.03.10 - klo:10:47 »

Lauantaina menin liukkaalla tiellä polvilleni ja nyt on toisessa polvessa mustelma ja vähän kipua, mutta onneksi ei sattunut pahemmin. Kävelysauvatkin oli käsissä mutta ei niistä asiassa juuri apua ollut, yhtäkkiä vaan huomasin olevani polvillani. Ja Repe seisoo vieressä ja haukkuu mua että mitä sä siinä kompuroit, oikeen piti sanoa että auta nyt hyvä mies mut ylös. [:-/] Joskus tuntuu että sen päässä ei liiku mitään.

Jotenkin mä olen huomannut, että kun se pelästyy sun puolesta, se käyttäytyy tuolla tavalla!  [:-)]

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2563 : 15.03.10 - klo:10:56 »

Ne miehet,ne vaan on tommosia.....ainakii minun mielestä  [:-P]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2564 : 15.03.10 - klo:11:07 »

Tiina kirjoitti topakasti! 
Mies menee yksinkertaisesti lukkoon, kun nainen "kumartuu" hänen edessä.  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.