Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95908 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2655 : 25.05.10 - klo:14:02 »

Eiköhän mennä porukalla juomaan?  Ainakin lasillinen vettä ja loput juomingit maun mukaan.  [KIPPIS]

Oliskii mukavaa jossain kesäterassilla porukalla istuskella [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2656 : 25.05.10 - klo:14:04 »

Toi janontunnejuttu on kyllä jännä. Mulla on aina jano. [:-I] Oon jo pelännyt sokeritautiakin, mutta äitee on mitannut mun sokerit pariin otteeseen ihan männä kuukausina ja aivan normaalit olleet.

Mulla on nyt parina yönä krampannut pohkeesta kanssa, vaikka magnesiumia vetelen päivittäin. Liekö sitten hellekauden "ansiota".

Toivottavasti Kaarinin vaivan syy selviää nopeesti! [:72]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2657 : 25.05.10 - klo:14:05 »

Juu, kyllä mä kukkia muistan juottaa, omat juomiset tahtoo joskus unohtua. Tänään kun tulin ostoksilta, niin kurkkua kuivasi sen verran että juomisen muistaminen oli helppoa.  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2658 : 25.05.10 - klo:15:55 »

Jesss, verikokeen mukaan kaikki on OK.  [:-)] [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2659 : 25.05.10 - klo:16:05 »

Tännekin [KIPPIS] [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2660 : 25.05.10 - klo:16:10 »

Hienoa että Kaarinilla kaikki ok.  [KIPPIS]
Varmasti helpotti kun ei tarvi olla epätietoisuudessa.  [:-)]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2661 : 27.05.10 - klo:16:36 »

3 viikkoa on jalka ollut kantapään sivusta kipeä, tänään uskaltauduin lääkäriin, jokin tulehdus siellä on jossain jännejutussa (meillä ei lääkärin kanssa ollut selkeää yhteistä kieltä  [:-DD] ), no kipulääkkeet määräsi ja lepoa  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2662 : 27.05.10 - klo:17:10 »

3 viikkoa on jalka ollut kantapään sivusta kipeä, tänään uskaltauduin lääkäriin, jokin tulehdus siellä on jossain jännejutussa (meillä ei lääkärin kanssa ollut selkeää yhteistä kieltä  [:-DD] ), no kipulääkkeet määräsi ja lepoa  [:-)]
Ei kai vaan sama vaiva kuin minullakin ?
Siis:Plantaarifaskiitti, kantakalvon tulehdus.
Itse sain tulehduskipulääkkeen, ohjeen venytellä jänteitä, eli taivuttaa nilkkaa niin että jalkapohjan jänteet venyvät ja fysioterapeutilta lainaksi sukan jolla jalka pysyy nilkasta inhottavasti taivutettuna yölläkin. Tänään viimeinen lääke ja kiltisti olen sitä mokomaa sukkaa pitänyt öisin. Ei mitään merkkejä paranemisesta.  [:-(]
Katsotaan nyt miten käy.  [?]
Toivottavasti Sinulla on jokin helpommin hoituva vaiva.  [:72]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2663 : 27.05.10 - klo:17:36 »

Joo, ei taida tää olla niin paha, 10 päivän kuuri tulehduskipulääkkeitä ja lepoa, jos ei 2 viikon päästä oo kunnossa niin kuvataan. Jostain jänteen kiinnityskohdasta se puhui. Oli tosiaan hyvin charmantti vanhempi mieslääkäri jostain lähi-itä/egypti akselilta ja ei menty tieteellisiin nimiin  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2664 : 27.05.10 - klo:17:50 »

Toivotaan että helpottaa.  [:72]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2665 : 27.05.10 - klo:18:18 »

Sittenhän meitä on jo monta kantapäävaivasta...mulla ens torstaina ortopedin vast.otto, saa nähä löytyykö yhteistä kieltä  [:-DD]. Jalka mulla alkaa jo kestää kävellä, mutta ei oikein kyykistellä edelleenkään. Turvotusta on ja kipua iltaa kohti enemmän eli rasituksesta vaivaantuu.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2666 : 27.05.10 - klo:18:40 »

zeener, suositteliko kenkiisi pohjallisia?
Paranemista kantapäällesi.  [:5]

Ilmoittaudun myös Kivuliaat kantapäät joukkoon.
Suositeltiin kenkiin laitettavakis pohjalliset.  Piti teettää ortossa, mut en ole vielä niitä hommannut.
Pitää pohje saada ensin kontikseen.  Ihan pikkasen kipeytyi äskeisellä kauppareissulla.  On siis aihetta  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2667 : 27.05.10 - klo:18:58 »

Pasilla oli myös pari päivää kantapäässä jotakin. Eilen aamulla oli tosi vaikeaa päästä liikkeelle ja mä olisin suositellut lääkäriä + saikkua, mutta Pasi nappasi 600mg Buranaa ja lähti töihin. Illalla jalka oli ihan ok!
Kerran sillä on ollut joku jalkapohjankalvon tms tulehdus ja silloin se vaati lääkekuurin ja köpöttelyä keppien kanssa. Onneksi ei sellaista tällä kertaa. Mutta noita kantapäävaivoja on näköjään liikkeellä ihan epidemiaksi asti  [:-I]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2668 : 27.05.10 - klo:19:09 »

Niin ja oishan vesi muutenkin terveellistä, mutta pitkäveteistä juotavaa.
Se vaan ihmetyttää, kun kramppaa vaan toista jalkaa ja samasta paikasta.
Nooo, ajan kanssa se selviää.  [:-I]

Jos ei pelkkä vesi maistu niin voihan sitä juoda vaikka laimeaa mehuakin, vaikka sokeritonta Fun Lightiä niin ei tule kaloreita.
http://www.funlight.fi/p2-tuotteet.html

Mä olen muuten paraskin puhumaan tosta juomisesta, kun en itse meinaa muistaa juoda päivän mittaan mitään ja sitten on hirmu jano kun menee kotiin :-O [:-DD] Menenpä muuten juomaan.

Mun täytyy TAAS suositella hiilihapotuslaitetta, jolla mauttomasta raanavedestä saa hyvää juotavaa! Mulla on kotona aina käden ulottuvilla huoneenlämpöistä hiilihapotettua vettä ja mä juon sitä todella paljon. Hyvää!  [:-P]
Meillä on Wassermaxx-merkkinen, mutta mä huomasin, että ne tyhjät pullot olisi halvempia Soda Streameriin. Niitä kun täytyy silloin tällöin uusia. Muovipulloa ei voi pestä koneessa ja se ajan mittaan tietty hiukan likaantuu.

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2669 : 27.05.10 - klo:19:12 »

zeener, suositteliko kenkiisi pohjallisia?
Paranemista kantapäällesi.  [:5]

Heheeeee, ei tosiaan suositellut, koko käynti kesti 2 minuuttia tyyliin: mitä sinä, näytä jalka, se tulehdus jänne, ota lääke, ei liiku paljon, jos kipeä vielä kaksi viikko, tule ja otetaan kuva, kiitos näkemiin  :-))

Mutta kiitti tsempeistä  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.071 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.