Mä nyt TAAS kerran mainostan Pirkkaa, Yhteishyvää ja vastaavia unilääkkeenä. Mun on todella vaikea saada unenpäästä kiinni varsinkin jos aamulla on aikainen herätys. Noi auttaa!
Ja Anniinalle sen verran, että olisko sulla mahdollisuus saada joku mummi tai kummi muutamaksi peräkkäiseksi yöksi kaveriksi. Heräämään aamuvirkun Otson kanssa. Saisit itse levättyä rästejä pois. Ilmeisesti Jarillakin sellaisia aamuherätyksiä, että sen täytyy myös saada levätä. Muistelen sun kirjoittaneen jotain kahdelta töihin lähtemisestä. Olette kohta ihan puhki koko porukka. Paitsi Otso, jolla varmaan riittää virtaa!
eikös nuo muksut ole vielä sellaisia, että uuden asian oppimisvaiheessa (esim liikkeelle lähtö, konttaaminen, kävely) ne ei malta edes nukkua, kun haluaisivat vaan treenata!
Yhdellä palstalla kirjoitteli Italiassa asuva suomalainen alle vuoden ikäisen lapsen äiti, että hänen pitää varmaan maksaa jollekin sukulaiselle Suomesta lennot sinne, että saa muutamaksi yöksi lapselle hoitajan. Tämä poikanen antoi äitinsä nukkua kai kaksi tuntia yössä ja kun miehen piti käydä töissä ja turvaverkostoa ei vieraassa maassa ollut, niin äiti oli aika epätoivoinen ja kestämisen äärirajoilla.