Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95901 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2835 : 05.08.10 - klo:23:03 »

Ja vuoden vaihteessa sitten nousee sähkö ja poltto öljy kun Katainen haluaa niihin kunnon verotuksen.
Ja ketähän nuo kirpaisevat eniten. Tällaista pinituloista tietty. Kun ei kotia voi lämmittämättäkään jättää.

Kotkassa myös nousi kiinteistövero prosentti. Se ei ole maan keskitasoakaan vaan siitä paremmasta päästä.
Mutta en edes muista paljonko se oli viime vuonna, että tyytyväisenä maksan taas tämänkin veron.
Kotka nousuun  . . . . .  [:-DD]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2836 : 09.08.10 - klo:19:48 »

Mfinuufn ifskhi kheshäflunsha. Sniff.. kuinkas se niin keskellä kesää. Outoa, kun talvikin meni flunssatta. No, pari buranaa naamariin, nii eiköhän tuo huomiseksi tokene.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2837 : 09.08.10 - klo:19:55 »

Mfinuufn ifskhi kheshäflunsha. Sniff.. kuinkas se niin keskellä kesää. Outoa, kun talvikin meni flunssatta. No, pari buranaa naamariin, nii eiköhän tuo huomiseksi tokene.
Voihan harmi.  [:-(]
Jotenkin tuntuu että poteminen kesällä on vielä inhottavampaa kuin talvella.
Toipumisia !  [:1]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2838 : 09.08.10 - klo:20:00 »

Toivottavasti Mese burana auttaa ja kesäfluu tokene nopsaan   [:30]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 219
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2839 : 09.08.10 - klo:20:21 »

Mese...jalat lämpimään sinappijauhe veteen, tekee flunssalle eetvarttia [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2840 : 09.08.10 - klo:23:02 »

Hoi te muut joilla on plantaarifaskiitti (kiva sana), kuinkas kauan kärsitte ennenkuin menitte uudelleen lääkärille? Kaksi kertaa olen siis käynyt ja molemmilla kerroilla vaan särkylääkereseptit... eli kärsinkös nyt sitten loppuikäni vai pitäisikö vielä jossain välissä lääkärissä käydä. Kinttu on ihan yhtä kipeä kun ennenkin, ei mainittavaa paranemista. Ilman särkylääkkeitä olen nyt elellyt ja koittanut sitä venytellä. 
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2841 : 09.08.10 - klo:23:18 »

Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2842 : 10.08.10 - klo:00:58 »

Tääl on kaikenlaista:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=plantaarifaskiitti&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Kiitti Marle, nuo on tullut selailtua ja asiaa pähkäiltyä... sanotaan että paraneminen voi kestää kaksikin vuotta, että kärsinkös nyt sen kaksi vuotta vai kuinka  [:-DD]
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2843 : 10.08.10 - klo:06:55 »

Zeenerille  [:5] eip osaa muuta kuin toivoa, että vaiva paranisi mahdollisimman pian.
Itse kävin eilen taas olkapään vuoksi fysikaalisessa on ollu vähän herjena nyt kesän ajan  [:-(] onneksi ihisellä on kaksi kättä, niin voi toisella hieman toista nostaa, kun ei itse oikien kärsi  :-)) Mulla on nyt hoitona oikein tehojumppa ja sitten katsotaan kk päästä tarviiko jotain muuta hoitoa  [:-I] Jotain puhui mahdollisesta jäätyvästä olkapäästä. No eilen jumpattu sitten olantakaa ja tänä aamuna ei meinannu kärsiä laittaa vaatteita päälle  [:-(]
No loma alkaa maanantaina ja ei oikien kivaa, kun on käsi tässä kunossa [:-I]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2844 : 10.08.10 - klo:07:03 »

Zeenerille  [:5] eip osaa muuta kuin toivoa, että vaiva paranisi mahdollisimman pian.
Itse kävin eilen taas olkapään vuoksi fysikaalisessa on ollu vähän herjena nyt kesän ajan  [:-(] onneksi ihisellä on kaksi kättä, niin voi toisella hieman toista nostaa, kun ei itse oikien kärsi  :-)) Mulla on nyt hoitona oikein tehojumppa ja sitten katsotaan kk päästä tarviiko jotain muuta hoitoa  [:-I] Jotain puhui mahdollisesta jäätyvästä olkapäästä. No eilen jumpattu sitten olantakaa ja tänä aamuna ei meinannu kärsiä laittaa vaatteita päälle  [:-(]
No loma alkaa maanantaina ja ei oikien kivaa, kun on käsi tässä kunossa [:-I]
Kannattaa sit mennä lääkäriin ennen loman alkua ja jos saapi sairaslomaa ilmoittaa heti esimiehelle ja pyytää loman siirtoa. Jos lomalla sairastuu, seitsemän ekaa päivää menee omaan piikkiin ja esimiehelle on ilmoitettava heti.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2845 : 10.08.10 - klo:08:27 »

Vasemmassa polvessa on jotain jännää... portaissa kulkeminen ei meinaa sujua.
Kurkku kipuilee ja kuumeinen olo. Ilman muuta kannattaa kulkea sateessa vähissä vaatteissa  [;-)]

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2846 : 10.08.10 - klo:09:34 »

Hoi te muut joilla on plantaarifaskiitti (kiva sana), kuinkas kauan kärsitte ennenkuin menitte uudelleen lääkärille? Kaksi kertaa olen siis käynyt ja molemmilla kerroilla vaan särkylääkereseptit... eli kärsinkös nyt sitten loppuikäni vai pitäisikö vielä jossain välissä lääkärissä käydä. Kinttu on ihan yhtä kipeä kun ennenkin, ei mainittavaa paranemista. Ilman särkylääkkeitä olen nyt elellyt ja koittanut sitä venytellä. 

Minulla tilanne helpottui noin kuukaudessa. Käytin öisin sellaista "tukisukkaa" jolla varpaat pakotettiin hiukan ylöspäin ja sinne jalan alle tuli venytystä. Ensin tuntui ettei ole apua, tilasin jo ajan lääkärille, sitten alkoi helpottaa kipu joten peruin ajan.
Ei se minulla vieläkään entisensä ole, tuskin tuleekaan, kuitenkin sen kanssa jo pärjää. Venytyksiä teen edelleen, sehän on se ainoa hoitokeino.

Toivotaan että sinullakin helpottaisi.  [:1]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 219
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2847 : 10.08.10 - klo:12:08 »

Minulla ko vaiva..plantaarifaskiitti kesti varmaan puolitoista vuotta ellei kauemminkin.
Sain siihen fysikaalista hoitoa ja hierontaa sekä niitä lukuisia tulehduskipulääkekuureja,
ja kortisoonia.Varmaan fysikaalinen hoitoineen oli se paras hoito ja sain kotihoito-ohjeet
joita edelleenkin säännöllisesti teen.Joskus vaiva yrittää tulla takaisin mutta omahoidolla
olen sen luultavasti pystynyt pitämään pois ja hyvillä lenkkareilla on ehkä jokin osuus asiaan.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2848 : 10.08.10 - klo:16:29 »

Hoi te muut joilla on plantaarifaskiitti (kiva sana), kuinkas kauan kärsitte ennenkuin menitte uudelleen lääkärille? Kaksi kertaa olen siis käynyt ja molemmilla kerroilla vaan särkylääkereseptit... eli kärsinkös nyt sitten loppuikäni vai pitäisikö vielä jossain välissä lääkärissä käydä. Kinttu on ihan yhtä kipeä kun ennenkin, ei mainittavaa paranemista. Ilman särkylääkkeitä olen nyt elellyt ja koittanut sitä venytellä. 
Toista vuotta meni mullakin, nyt alkaa olla siinä vaiheessa että kestää jo kävellä. Kantapääkorotukset ja kovapohjaiset kengät, ei mitään "Crocseja" Tennispallo jalan alle.
Sain kylmä-, sähkö-, ultraäänihoitoa, kortisonipiikkejä, lämmintä kättä, buranaa, panadolia, merisuolaa, kaikkea mahollista hoitoa. Ei ne mitään auttaneet, rahaa vain paloi. Aika on paras parantaja...

Ja nyt on nii ällö flunssa ku olla voi... buranan voimalla mennään. Taitaa olla eka flunssa vuosikymmeniin...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2849 : 10.08.10 - klo:16:44 »

Toivottelen paranemista kaikille sairastaville!
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.13 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.