Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95902 kertaa)

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2880 : 20.08.10 - klo:17:17 »

Antaa vaan tän ketjun olla tämmöisenä kun se on...
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2881 : 20.08.10 - klo:20:02 »

Antaa vaan tän ketjun olla tämmöisenä kun se on...

Samaa mieltä.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2882 : 22.08.10 - klo:18:06 »

Nyt minä vali vali valitan....olin siinä mangneettikuvauksessa tänään ja enpähän muistanut että se ei ollut totisesti kivaa,mutta ei siitä sen enempää.... [:-I] :-O [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2883 : 25.08.10 - klo:11:49 »

Valivali mun polvi. Kolmatta viikkoa kipeä ja hiukan turvoksissa, enkä mä saa aikaiseksi soittaa työterveyteen. Itseasiassa mä melkein arvaan: 3x600mg Buranaa ja Mobilat-voidetta  [:-DD]

Pasi on mulle rähjännyt, että mene nyt lääkäriin, ettei se mene pahemmaksi -ja mahdollisesti pilaa talvilomasuunnitelmia- mutta mulla on nyt tää myöhäinen iltavuoro, ketä kukaan ei haluaisi tehdä, enkä mä aio jäädä saikulle tällä viikolla, kun kuitenkin pärjään. Onneksi automaattivaihteinen auto, niin vasenta jalkaa ei tarvii siinäkään.

Tuntuu niin hullulta mennä lääkäriin. Mitä ne voi tehdä? Mä en ole satuttanut polvea, eikä se lomalla päässyt rasittumaankaan, kun en joutunut kiipeämään yhteenkään tunturiin (ihanan alava Pohjanmaa!)

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2884 : 25.08.10 - klo:11:57 »

Kaija, ettei polvessasi ole kuluma?  Mulle pistettiin, oliko se viiden viikon välein , polveen jotain uutetta, nimeä en muista mitä se oli, mutta auttoi.  Kosku loppui siihen.
Täällä on jollekin toiselle henkilöllekin samaa ainetta pistetty polveen ja muistaakseni auttoi.  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2885 : 25.08.10 - klo:12:01 »

Kaija, ettei polvessasi ole kuluma?  Mulle pistettiin, oliko se viiden viikon välein , polveen jotain uutetta, nimeä en muista mitä se oli, mutta auttoi.  Kosku loppui siihen.
Täällä on jollekin toiselle henkilöllekin samaa ainetta pistetty polveen ja muistaakseni auttoi.  [:-)]

Kukonhelttauutetta. Auttaa kulumiin. Itsellleni ei ole vielä laitettu.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2886 : 25.08.10 - klo:12:01 »

Kaija, ettei polvessasi ole kuluma?  Mulle pistettiin, oliko se viiden viikon välein , polveen jotain uutetta, nimeä en muista mitä se oli, mutta auttoi.  Kosku loppui siihen.
Täällä on jollekin toiselle henkilöllekin samaa ainetta pistetty polveen ja muistaakseni auttoi.  [:-)]

Ihan mahdollista, että on kuluma. Mä putosin hevosen selästä jäiselle tielle joskus 30 vuotta sitten ja polvi jäi hiukan niinkuin hoitamatta, kun äidin mielestä lääkärin mulle määräämät lääkkeet oli liian vahvoja. Mun piti opetella nouseen hevosen selkään väärältä puolelta, että pääsin ratsastamaan. Jumppatunneille kyllä vein saikkulapun  [:-DD]

Portaiden ALASpäin meno on aika hankalaa ja kyykistyminen. Välillä tulee sellainen olo, kuin polvi napsahtaisi hetkeksi lukkoon.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2887 : 25.08.10 - klo:12:07 »

Kaija, ai polvi on HIUKAN [:-I] turvoksissa. Kyllä se on aika paljon turvoksissa, ja kyllä mekin Parusin kanssa yritettiin tolkuttaa että lääkäriin vaan, mutta tää on itepäinen kun muuli [:-DD]. Ottaishan ne siitä polvesta varmaan ainakin jonkun kuvan, että näkis onko siellä joku ihan selkeä vaurio ja sitten hoito tulisi sen mukaan.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2888 : 25.08.10 - klo:12:08 »

Kaija, ettei polvessasi ole kuluma?  Mulle pistettiin, oliko se viiden viikon välein , polveen jotain uutetta, nimeä en muista mitä se oli, mutta auttoi.  Kosku loppui siihen.
Täällä on jollekin toiselle henkilöllekin samaa ainetta pistetty polveen ja muistaakseni auttoi.  [:-)]

Kukonhelttauutetta. Auttaa kulumiin. Itsellleni ei ole vielä laitettu.

Sitä justiin, Marle, kiitos!  Täytyy ihan laittaa toi nimi korvantaa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2889 : 25.08.10 - klo:12:10 »

Kaija, ai polvi on HIUKAN [:-I] turvoksissa. Kyllä se on aika paljon turvoksissa, ja kyllä mekin Parusin kanssa yritettiin tolkuttaa että lääkäriin vaan, mutta tää on itepäinen kun muuli [:-DD]. Ottaishan ne siitä polvesta varmaan ainakin jonkun kuvan, että näkis onko siellä joku ihan selkeä vaurio ja sitten hoito tulisi sen mukaan.

Tuolla YHDELLÄ polvella mä saisin ainakin 5 viikkoa saikkua, mutta kun lääkärit on niin pirullisia, että ne haluaa verrata toiseen polveen  [:-DD]
No, samalla kerralla voisi tietty kysäistä, että miten mun kannattaisi edetä tuon järkyn suonikohjun kanssa.

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2890 : 25.08.10 - klo:12:11 »

"Muuli"  [:-DD]
Kaija, mene ihmeessä (hitsi kun naurattaa toi Tiinan muuli  :-))) sinne lääkäriin.  Saat oikeaa hoitoa siihen porveen, ennen kuin pahenee, niin et pääse kunnolla kävelemään.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2891 : 25.08.10 - klo:12:15 »

Mullakin oli vasen polvi tosi pitkään niin kipeä että en voinut esimerkiksi istua sohvalla polvet sivulla koukussa, polveen pisti ihan mahdottomasti siinä asennossa. Äskettäin huomasin että se ei enää olekaan kipeä, itsestään parantui tai sitten tuo 7kg painonpudotus auttoi asiaa.

Kaarin, en mä ketään muuta pönttökaveria uskaltais sanoa muuliksi, mutta Kaijan kanssa ollaan sen verran hyviä kavereita että sitä uskallan. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2892 : 25.08.10 - klo:12:19 »



Kaarin, en mä ketään muuta pönttökaveria uskaltais sanoa muuliksi, mutta Kaijan kanssa ollaan sen verran hyviä kavereita että sitä uskallan. [:-DD]

IIII-HA-HAAAAA!  [:-DD]

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2893 : 25.08.10 - klo:12:48 »

Nyt valivalia...

Tein äsken kanakastiketta. Heitin jääkaapissa olleen vajaan purkin maidotonta kasvirasvasekoitetta joukkoon.
Avasin toisen, päiväys 13.8 (pari päivää sitten ostettu)  [:-I] Kaadoin viemäriin, kun Otsokin syö samaa ruokaa. Otin jääkaapista vastaavaa toisen valmistajan tuotetta, jotka kaksi purkkia ostin eilen kaupasta, päiväys 15.7.  :-O Kohta kuuleevat kauapassa kunniansa hyllyjen tarkistamisesta  [:-/]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 358
  • Itä-Uusimaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2894 : 25.08.10 - klo:13:18 »

Valivali mun polvi. Kolmatta viikkoa kipeä ja hiukan turvoksissa, enkä mä saa aikaiseksi soittaa työterveyteen. Itseasiassa mä melkein arvaan: 3x600mg Buranaa ja Mobilat-voidetta  [:-DD]

Pasi on mulle rähjännyt, että mene nyt lääkäriin, ettei se mene pahemmaksi -ja mahdollisesti pilaa talvilomasuunnitelmia- mutta mulla on nyt tää myöhäinen iltavuoro, ketä kukaan ei haluaisi tehdä, enkä mä aio jäädä saikulle tällä viikolla, kun kuitenkin pärjään. Onneksi automaattivaihteinen auto, niin vasenta jalkaa ei tarvii siinäkään.

Tuntuu niin hullulta mennä lääkäriin. Mitä ne voi tehdä? Mä en ole satuttanut polvea, eikä se lomalla päässyt rasittumaankaan, kun en joutunut kiipeämään yhteenkään tunturiin (ihanan alava Pohjanmaa!)

Pyydä sen Mobilaatin tilalle voidetta nimeltä Felden. Mun kipeeseen polveen ainakin jonkinverran auttoi.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.115 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.