Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97055 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2925 : 22.10.10 - klo:16:33 »

En voi olla kirjottamatta, kun suututtaa sairaalan välinpitämättömyys.  Siskolle ilmotettiin 4vk sitten kontrollissa, että syöpä on levinnyt luustoon ja että sisuskalut on sökönä. Eikä tiedä pystytäänkö hoitamaan. Nyt sitten otettiin kaikki tutkimukset uusiksi ja tänään ilmottivat, että aprillia, sinussa mitään syöpää oo. Hyvässä kunnossa oot! Asia on tietysti hyvä hänen kannaltaan ja iloinen asia.  [:-)]

Vaan miltähän mahtaa tuntua siitä toisesta, jolle kerrottiin 4vk sitten hyvät uutiset ja ja nyt sanotaan, että aprillia, me katottiinkin yhen toisen potilaan papereita viimeks. Nyt sinun tilanne on melko toivoton!
Kyllä ne varmaan amputoi ihmiseltä väärän jalankin, jos ei ite oo hereillä pitämässä puoliaan!!!  [:-//]  Minä kyllä tekisin valituksen ja vaatisin korvauksia henkisistä kärsimyksistä.
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sylvia

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2926 : 22.10.10 - klo:19:35 »

Ai kamala ! Voiko olla totta  :-O. Siskostas varmaan tuntunut tosi ahdistavalta, vaikka nyt onkin iloisia uutisia. Kannattais kylla laittaa kunnon valitus
sairaalaan, sieltä pitäis löytyä potilasasiamies, joka auttaa valituksen tekemisessäkin.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #2927 : 22.10.10 - klo:20:51 »

Ai kamala ! Voiko olla totta  :-O. Siskostas varmaan tuntunut tosi ahdistavalta, vaikka nyt onkin iloisia uutisia. Kannattais kylla laittaa kunnon valitus
sairaalaan, sieltä pitäis löytyä potilasasiamies, joka auttaa valituksen tekemisessäkin.

Samaa mieltä !
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #2928 : 22.10.10 - klo:21:03 »

Aika karseelta kuullostaa Marleenan siskolle tapahtunut.
Tiedän vähän vastaavan kymmenen vuoden takaa sydänfilmistä, väärää tulostetta luettiin ystävälle ja melkein kuolemaan tuomittiin.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2929 : 23.10.10 - klo:05:50 »

Huomenia. En minä itke vaan kun tuo räkätauti ei ota lähteekseen. Kamala on kutitus kurkussa ja kipuakin.Nenässä henki kulkee mutta kuitenkin tukkoisesti. Sitten kun yskii niin mitään ei nouse sieltä pois. Taitaa olla tosi sitkee pöpö mussa [:-I] Suattaap tulla lääkärikeikka, suattaap ei. Sunnuntaina tule viikko siitä kun pöpöt alkoi mua ahdistelemaan. Tänään olis kyläpäiväkin kun yksi kun yksi hyvä ystäväni lähtee kotikonnuilleen takaisin - Kokkolaan  [:-(]  Pääkaupunkiseudusta tuli tarpeeksi.Onneksi on netti ja puhelin pitää yhteyttä [:-)] Nyt aamukahvit kitaan rintaa lämmittämään [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2930 : 31.10.10 - klo:19:30 »

SE on kurkku kun on kipijä!ja punanen. [:-(] [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #2931 : 31.10.10 - klo:19:55 »

On kuulemma liikkeellä seitsemän viikon flunssaa.
Tavoista poiketen olen minäkin potenut yskää ja nuhaa lähes koko syksyn.
Välillä olen luullut olevani kunnossa ja sitten se on iskenyt taas.
Nyt toivon, että tältä syksyltä nämä taudit ovat ohi.
Toivottavasti te muut selviätte alle seitsemässä viikossa :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2932 : 08.11.10 - klo:16:17 »

Valivali ketju ylös.

Mistäs aloittais? Mullahan muutti yksi kaveri pari viikkoa sitten ja oli siis auttelemassa muutossa. Pakkasin vaan pari isoa laatikkoa kamaa täyteen, en edes nostellut niitä. Sitten noukin lattialta kamaa pois. No, selkähän se siitä äityi ja kipeytyi.
Ajattelin sitten tänään mennä Itäkeskuksen terveysasemalle ja meninkin. Kauan odotin luukulle pääsyäkin. Siellä sitten selvisi että kaikki lääkäriajat varattu marraskuussa ja joulukuun listojakaan ei vielä koneella näkynyt. Mitäs nyt!? Marian päivystykseenkö?
Menin kuitenkin sitten Diacoriin ja sain ajan täksi illaksi. Lääkettä vaan menen hakemaan koska noi apteekin reseptivapaat ei mun vaivaan auta. Nyt sitten leikattu nilkkakin on vihotellut tosi ilkeesti. Sattuu välillä niin että ulvahdus pääsee. Töölööseen pitää saada lähete jos vaikka kuvaisivat sen että näkisi mikä siellä vinoilee. Voi olla että ei mikään, kipuilu vaan saattaa kuulua asiaan tai sitten ei. Mutta jos mahdollista niin voisivat yhden titaanilevyn poistaa, saattais auttaa.
Sitten ajattelin mennä verotoimistoon kun netissä luki että itiksessä sellainen on, vaan eipä ollutkaan. Sanoivat että Hakaniemessä olisi, vaan eipä ole sielläkään. Vuorikadulta löytyy eli huomenna sinne. Kyllä noita nettisivuja pitäisi päivittää ajantasaisiksi että saa oikeeta tietoa.

Tulihan vuodatettua [:-I]

No niin, nyt tuli Panacodia joten elämä voi jatkua siedettävämmin [:-)] Toisaalta 40 euroa meni sen takia että kunnallinen terveyskeskus täällä idässä on ihan kuralla [8-)]
« Viimeksi muokattu: 08.11.10 - klo:19:01 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #2933 : 22.11.10 - klo:17:18 »

Onkos teille kenellekkään koskaan tehty keuhkoputken tähystystä ja minkälaisia kokemuksia siitä on ?
Itse olen huomenna menossa siihen ja olen aivan  kauhuissani.  Ensinnäkin jo sen takia että kun minulle jo
lasten hammasharjakin on liian iso esine suuhun pantavaksi niin saatikka sitten sinne ruvettais jotain
putkia laittelemaan ja sitten ne tuntemukset itse toimenpiteen aikana.

Toki minä sen tiedän, että siellä on asiantuntijat asialla mutta eihän omille peloilleen voi mitään.
Toivon vain että siellä ois yhtä ihanat hoitajat kuin viime perjantain viipalekuvauksessakin.

Kertokaas jos jollain on kokemuksia.
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2934 : 22.11.10 - klo:17:35 »

En ole itse ollut keuhkoputkien tähystyksessä, mutta lukasin netistä siitä. Siellä oli, että jos potilas kovasti jännittää, niin siihen voi saada kevyen nukutuksen.
Tsemppiä Tahmatassu. Pidän Sinua virtuaalisesti kädestä tutkimuksen ajan.  [:30]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2935 : 22.11.10 - klo:18:57 »

Minun yhdelle ystävälleni on keuhkotähystys tehty.Hänellä niitä ei olekaan kuin yksi kappale.
Toinen on jouduttu poistamaan.
Hänelle se oli ihan simppeli juttu, mutta kaikkihan on niin yksilöllistä ettei kait kahta samanlaista
kokemusta ole.
Tsemppiä Tahmatassu3:selle reissuun. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #2936 : 22.11.10 - klo:19:07 »

Kiitos mesis ja telkkinen.

Kun ihminen on saanut elää yli kuusikymmentävuotiaaksi ilman sen kummempia sairauksia
niin sitten kun niitä tulee roppakaupalla on pakostakin pasmat sekaisin, ja epätietoisuus
rassaa, huomenna varmaan kuulen perjantaisen viipalekuvauksen tulokset.
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2937 : 22.11.10 - klo:19:09 »

Vatsalaukun tähystys on tehty, kyllä siinäkin letkua joutuu nielemään, mutta ei niin hirveää kuin etukäteen odotti.
Peukkuja operaatioon ja tuloksille
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2938 : 22.11.10 - klo:19:13 »

Ihan varmasti sisikunnassa liikkuu vaikka mitä ajatuksia.Se ei ole helpoin mahdollinen olotila.
Välillä tulee verrattua tälläisiä tilanteita Benji-hyppyyn.Tietää siitä jotain mutta ei kuitenkaan
tiedä sitä totuutta ennenkuin on se kokenut.Itse en ole sitä koskaan tehnyt enkä tee..mutta
muutama tuttu on hypännyt ja kertonut, miltä tuntuu hyppy ns..tuntemattomaan.

Vatsalaukun tähystys on minullekin tehty ja hengissä selvisin.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #2939 : 22.11.10 - klo:20:45 »

Itselle ei ole tehty keuhkoputken eikä vatsalaukun tähystystä.
Tsemppiä sulle tahmatassu3 tähystykseen ja toivottavasti tutkimuksista ja tuloksista selviää syy vaivoihin.  [:30]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.367 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.