Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96033 kertaa)

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3015 : 16.12.10 - klo:11:07 »

Tsemppiä sairastaville.  [:30]
Toivottavasti Tahmatassu on saanut hyviä uutisia. [:30]


Ei saanut hyviä  uutisia  [:´(]  monisoluinen ärhäkkää laatua oleva syöpä vasemmassa keuhkoputkessa,
leikkaus ei tule kysymykseen, odotan kutsua Ouluun, sinne on lähete lähetetty kiireellisenä tapauksena.


Toivottavasti, toivoin että täällä olisi ollut jo tietoa...


En päässyt illalla nettiin ollenkaan, jotain häikkää opeeraattorin linjoissa   [:-(]



Voi sentään  [:30]
Onneksi sinulla on oikea asenne, se auttaa.
Voimia...
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3016 : 16.12.10 - klo:11:27 »

Se on kyllä totta. Monilla on positiivinen asenne ja taisteluhalu vaikuttanut parenimis ennuteisiin joten vielä kerran Tahmatassu..TSEMPPIÄ!
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3017 : 16.12.10 - klo:11:49 »

Ihana asenne sulla, tahmatassu3 (mistä toi hauska nimi?? :-))).  Tsemppiä jatkossakin.  [:30]
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3018 : 16.12.10 - klo:12:27 »

Voimia Tahmatassulle hoitoihin.  [:1] [:30]
Kyllä tuolla asenteella ärhäkätkin pöpöt lähtee karkuun.  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3019 : 16.12.10 - klo:12:38 »

Tahmatassu, tsemppiä ja paljon voimahaleja lähetän sulle!  [:30] [:30] [:30]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3020 : 16.12.10 - klo:12:58 »

No nii,nyt minä olen kotona ja tää oli pikkujuttu Tahmatassu3 sairauteen verrattuna,jaksamista sinulle.Ja asenne vähän sama kun minulla yleensä sairauksissa.
Tuolla olkapäässä olikin sitten kaksi jännettä poikki ja ultralääkäri kuvaa ottaessaa melkein kolme vuotta sitten sano että jänne on poikki mutta Diacorin ortopedi ei siihen uskonut.Elikkä olisin aikoja sitten päässyt näistä kivuista,mutta näin tällä(kin) kertaa vaan kävi.... [:-)]

Ja nyt vaan eteenpäin,sano mummo lumessa.Otin just pari pilleriä ja menen Miukun viereen nukkumaan...
illalla pitäisi sitten ottaa side pois ja mennä veden alle hoitamaan tota leikkaus arpea....
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3021 : 16.12.10 - klo:13:06 »

Puniksen kädelle pikaista paranemista.  [:30]  Kauniita unia Miukun kehräävässä viekussa.  [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3022 : 16.12.10 - klo:13:25 »

Punikselle tsemppiä ja olkapään parantelemista kaikessa rauhassa. Kyllä tympäsee, kun tulee sellainen, mitäs minä sanoin olo.  [:-I]  Lääkäreiden kunnia-asiana kun tuntuu joskus olevan toistensa diagnoosien kumoaminen. Onneksi nyt on vika löydetty ja vaiva alkaa paranemaan.  [:-)]  [:30]

Tahmatassulle kaikesta huolimatta, tai juuri siksi Mielenaurinkoisia ajatuksia ja paljon voimahalauksia tuleviin koitoksiin. Tehokkailla hoidoilla ja sisulla saa ihmeitä aikaan. Niinkuin Positiivarit sanovat: Asenne ratkaisee aina!     [:-)]   [:30]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3023 : 16.12.10 - klo:14:48 »

Puniksen olkapäälle pikaista paranemista. On siinä täytynyt olla kovat kivut  :-O
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 287
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3024 : 16.12.10 - klo:16:01 »

Tahmatassulle voimia tuleviin hoitoihin.Usko siirtää vuoria ja sinullahan tälläinen usko tuntuu olevan. [:30]

Punarinnalle toipumis tsempit. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3025 : 16.12.10 - klo:18:47 »

Toissapäivänähän mä olin "nilkkalääkärissä" siis arvauskeskuksen yleislääkärillä. Äsken tulin kotiin ja kirjekuori oli odottamassa mua. Siinä sitten luki että vaivani hoidetaan Peijaksen sairaalassa Vantaalla!? No HYKSillä on paikkoja siellä. Odotin vaan että pääsen Töölönsairaalaan kun siellä olin ollutkin. Odotusaika on kuukausia kuitenkin maksimissaan 6 kk. No odotellaan sitten vaan kirjettä tai soittoa ja jos nilkka pahenee niin sitten uusi yritys saada pikemmin apua.
Oltiin tänään veljen ja siskon kanssa vielä isän juttuja järjestelemässä. Siskolle tuli soitto sairaalasta/sossulta jossa äiti on että hänet siirretään palvelutaloon, jossa hänellä on se  huone, odottamaan paikkaa samaan taloon jossa isäkin on.. Siskolle vaan oli luvattu että äitiä ei siirretä enää mihinkään sieltä missä nyt on. Siitä sitten alkoi puhelinrumba jossa mun toinen sisko ja veli ja pikkusisko yrittivät vakuuttaa sossun että aiti ei pärjää yksin palvelutalossa koska ei osaa edes painaa hälytintäkään jos apua tarvitsee. Varmana kaatuu uudelleen ja pahimmassa tapauksessa taas murtuu luita. Sen verran puheluista oli apua että sossu lupasi ottaa uudelleen huomenna äidin asian käsittelyyn. Katsotaan ja odotellaan miten käy. Mä sanoin siskolle että otetaan yhteys "Karpolla on asiaa" ohjelmaan ja Iltasanomiin ym. medioihin ja johan on kumma jos ei oikeudenmukaisuus voita. Kyllä lupaukset on pidettävä!
Kirjattu

Sylvia

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 369
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3026 : 16.12.10 - klo:22:06 »

Tahmatassulle taistelutahtoa ja sylillinen haleja  [:1]. Punikselle toipumista.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3027 : 16.12.10 - klo:22:25 »

Tahmatassulle voimia tuleviin hoitohin  [:30] tuolla asenteella syöpä lannistetaan  [:5]

Punikselle paranemishalit  [:30]

Marlellekin tsemppiä  [:30]  ja toivottavasti kutsu leikkaukseen tulee nopsaan.  [:-)]
Kirjattu

tahmatassu3

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 755
  • Ylivieska
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3028 : 16.12.10 - klo:22:28 »

Tahmatassulle taistelutahtoa ja sylillinen haleja  [:1]. Punikselle toipumista.

Lämpimät kiitokset taas kerran kaikista haleista ja tsempeistä ja taistelutahtoahan nyt
riittää kun "vastustajakin" on tiedossa.

Puniksen kädelle toipumista.




  
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3029 : 16.12.10 - klo:22:58 »

Marle, toivotaan, että kaikki asiat järjestyvät parhain päin.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.336 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.