Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96018 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3120 : 12.01.11 - klo:11:15 »

Minusta on näköjään tullut oikea valittaja,mutta sanonpa kuitenkin...en tonne päiväketjuun viitsinyt valittaa.
Kävin maanantaina otattamassa pienen verenkuvan terkkarissa ja tänään olisi pitänyt saada tulos.
Mutta,aamulla labrasta soitti nainen että pitää tulla uudelleen kun se oli se verinäyte unohtunut heidän kaappiin ja sitten onkin mennyt pilalle.Mutta sanoi kuitenkin että voin ottaa semmosen jonotus numeron joka on tarkotettu päivystys potilaille(?).
No sitten kun menin ni pääsinkin heti,eli siellä oli pitkä jono mutta pääsin siitä ohi ja kun menin niin näytteen ottaja hyvin äkäsesti kysyi että miksi tulit päivystysnumerolla.Arvaakas tekikö mieli tirvasta ohtaluuhun.No kauniisti hampaita purren selitin tilanteen ni ei se senkummemin reakoinut.
Kyllä minä vähän (kehuin) niiden toimintaa.... [:-//] [:-//]
Ihan pakko kommentoida  [:-)], pikkasen nauratti, vaikkei kyllä mikään naurunasia olekaan. Joo, mikään ei ole hyvä, teet niin tai näin. Mulla ois päre palanut jo tuossa vaiheessa kun ne määtti sen näytteen. Ite tekevät virheitä ja sitten kiusataan vielä potilaita.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3121 : 12.01.11 - klo:14:29 »

Kyllä minuakin nauratti tuo Puniksen kirjoitus  [:-DD]
Asia ei.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3122 : 12.01.11 - klo:14:35 »

Samoin mua. :-))
Varsinkin, kun on nähnyt Puniksen topakkuuden puheissaan, niin ei voi kuin nauraa. :-))
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3123 : 14.01.11 - klo:12:00 »

Nyt mä onnistuin litistämään keskisormeni! Tämä tapahtui kun latasin pannuhuoneen uuniin puita ja sormi jäi kai puun ja kattilan suuluukun väliin. Ei käynyt ees kipeesti, mutta nyt siinä möllöttää iso musta pahkura. Ja on kipee. Noo, pientähän tää on isojen vaivojen rinnalla mutta esim. i, k ja muutama muu kirjain tuottaa tuskaa!!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3124 : 14.01.11 - klo:16:22 »

Hiukan on minullakin sellainen vali-vali olo.
Kävin eilen silmälääkärillä, ihan vaan tarkastuskäynnille menin kun edellisestä on jo kulunut pari vuotta.
Aiemmin, varmaan viitisen vuotta sitten, silloinen lääkäri oli näkevinään kaihin alkua. Eilen sitten kävikin ilmi ettei kyse ole kaihista, vaan verkkokalvon alueen sairaudesta.
Lääkärin vaihtoehdot olivat, seurataan tai hän kirjoittaa lähetteen TAYS:iin silmäpolille tarkempiin tutkimuksiin. Ilmoitin ehdottomasti haluavani lähetteen koska jos on aihetta leikata, se on syytä tehdä kun riskit ja hyödyt on kartoitettu. Ihan varmaa on, ettei kalliiseen laikkaukseen päädytä aiheetta.
Tässä nyt sitten ootellaan. Mikään akuutti hätä ei ole ja jonot ovat kuulemma pitkät.
Olenhan nyt sitten kuitenkin mukana numerona tilastoissa.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3125 : 14.01.11 - klo:16:46 »

Kyllä minuakin nauratti tuo Puniksen kirjoitus  [:-DD]
Asia ei.


Sinäkin prutukseni :-O

Tänään sain kyllä kelalta ohjeen jos ei nää asiat rupee hoitumaan niinkuin pitää...Ja tässä on sitten muutakin kun toi terkkari juttu...En viitti edes kaikkea kirjoittaa kun saattaapi taas herättää pahaa verta  [:-I]

Ja toivottavasti siellä annulixilla ei ole mitään kovin vakavaa,meillä ootellaan isännän kaihileikkausta,toinen silmä leikattiin viime vuonna.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3126 : 14.01.11 - klo:18:47 »

No joo, ihan ko kiusallaan perjantai-illan ratoksi äityi taas tuo vasen jalka juonittelemaan. Iskiashermo ihan sairaan kipeä. Ei tiedä miten päin taas tuota jalkaa pitäis, pitäiskö ku Nätti-Jussi käännähyttää taaksepäin koko jalka. Ei se anna maata, eikä istua, seisoakaan en jaksais. Yks hyvä asento on "roikottaa" sitä sohvanselkämyksellä, ite selällään. Mut siihen nukahtaa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3127 : 14.01.11 - klo:18:50 »

Mutta silleen pitää mennä, missä asennossa on hyvä olla  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 286
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3128 : 15.01.11 - klo:10:49 »

Meselle ja muillekin Jaksuja [:1]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3129 : 15.01.11 - klo:21:10 »

Jaksamista kaikille vaivojensa kanssa  [:30]

Itsellä lonkka niin kipeenä ettei tee mieli kävellä  [:-(]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3130 : 15.01.11 - klo:21:11 »


Itsellä lonkka niin kipeenä ettei tee mieli kävellä  [:-(]

Pystytkö istumaan? Eikun pönttöilyä vaan kipeän lonkan varjolla! Niin mä tekisin  [:-DD]

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3131 : 15.01.11 - klo:21:16 »


Itsellä lonkka niin kipeenä ettei tee mieli kävellä  [:-(]

Pystytkö istumaan? Eikun pönttöilyä vaan kipeän lonkan varjolla! Niin mä tekisin  [:-DD]

Voipi olla, että liika istuminen on tämän aiheuttanut...en tiedä  [:-I]
Viime viikolla kun olin koko ajan liikkeessä sisätiloissa ei vaivannut...nyt kaksi päivää töissä ja kotona illalla istumista niin huh huh  [NUT]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3132 : 15.01.11 - klo:22:25 »


Itsellä lonkka niin kipeenä ettei tee mieli kävellä  [:-(]

Pystytkö istumaan? Eikun pönttöilyä vaan kipeän lonkan varjolla! Niin mä tekisin  [:-DD]

Voipi olla, että liika istuminen on tämän aiheuttanut...en tiedä  [:-I]
Viime viikolla kun olin koko ajan liikkeessä sisätiloissa ei vaivannut...nyt kaksi päivää töissä ja kotona illalla istumista niin huh huh  [NUT]
Mulla ainakin kipeytyy lonkka liiasta istumisesta.
Olen asentanut tuolin istuimen vähän etukenoon, niin estää suorankulman tulemisen.  Ryhti kantsii pitää suorassa ja kun nousee istumasta, niin on hyvä tehdä reisivenytykset.  Noi auttaa mulla.
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3133 : 16.01.11 - klo:11:07 »

Kiitos Kaarin neuvoista  [:30]
Minä aina välillä kökötän ihan ihme asennoissa ja vissiinkin se on sitten syynä, että lonkka kipeytyy.
Olohuoneessa istuskelen nojatuolissa ja pikkupallilla...kun on toi läppäri ja langaton verkko käytössä, niin voi olla missä vaan.

Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3134 : 16.01.11 - klo:11:20 »

Kiitos Kaarin neuvoista  [:30]
Minä aina välillä kökötän ihan ihme asennoissa ja vissiinkin se on sitten syynä, että lonkka kipeytyy.
Olohuoneessa istuskelen nojatuolissa ja pikkupallilla...kun on toi läppäri ja langaton verkko käytössä, niin voi olla missä vaan.

Tuollaisissa asennoissa vähemmästäkin lonkka/t kipeytyy.  [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.076 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.