Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95980 kertaa)

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3195 : 04.03.11 - klo:09:25 »

Toivottavasti pöpöt jättävät nopsaan Marlen ja Minnin rauhaan.   [:30]
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3196 : 04.03.11 - klo:10:05 »

Paranemista poteville!
Täällä ruvetaan olemaan reilusti voiton puolella, vaikka
eilen illalla ei sängyssä yskimisestä meinannut loppua tulla.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3197 : 04.03.11 - klo:21:46 »

Toipumisia mykoplasman kimpussa oireileville, flunssaisille, ja muille vaivasille. Mulla oireili ristiselkä, meni ohi. Kiukkuhermonkin kolautin pakastimeen kun jäi kengännauha oven rakoon. Koti on vaarallinen paikka!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3198 : 09.03.11 - klo:11:17 »

Kurja, kurjempi, mun olo... perjantaina alkoi flunssa kurkkukivulla ja koko ajan olo vaan pahenee... Pahinta on että töissä on yli puolet työntekijöistä samassa taudissa ja pomokin pois. Mistään ei saa sijaisia ja ollaan aika kovilla nyt. Töitä painaa ne jotka vielä pystyssä pysyy... [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3199 : 09.03.11 - klo:11:22 »

Kurja, kurjempi, mun olo... perjantaina alkoi flunssa kurkkukivulla ja koko ajan olo vaan pahenee... Pahinta on että töissä on yli puolet työntekijöistä samassa taudissa ja pomokin pois. Mistään ei saa sijaisia ja ollaan aika kovilla nyt. Töitä painaa ne jotka vielä pystyssä pysyy... [:-I]

Meillä on myös töissä yksi tapaus. Tietty just nyt, kun yksi kurssilla ja toinen talvilomalla... mennään vajaalla miehityksellä. Toivottavasti toipuu perjantaiksi, sillä silloin on muutama pekkasellakin ja jo etukäteen näytti pahalta!  :-O
Tän talvinen flunssa tuntuu olevan aika sitkeää... olen kuullut jopa kahden kuukauden sairastamisista!  [:67]

Kuumaa juomaa ja kipulääkkeitä!  [:-)]
Joskus muuten apteekissa sanoivat, että Ketorin olisi kurkkukipuun tehokkaampaa kuin Burana. En tiedä, onko totta!

« Viimeksi muokattu: 09.03.11 - klo:11:28 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3200 : 09.03.11 - klo:11:35 »

Kurja, kurjempi, mun olo... perjantaina alkoi flunssa kurkkukivulla ja koko ajan olo vaan pahenee... Pahinta on että töissä on yli puolet työntekijöistä samassa taudissa ja pomokin pois. Mistään ei saa sijaisia ja ollaan aika kovilla nyt. Töitä painaa ne jotka vielä pystyssä pysyy... [:-I]
Minusta on ihan hirveetä, että joudut puolikuntoisena vastaamaan noiden sairaiden työntekijöiden osuudet.  [:-(]
Mitä jos sulle tulee jälkisairauksia, eikä niitä hoideta, kuka vastaa?  Syytetäänkö sua, kun et pyytänyt saikkua?
Anteeks, kun puutun taas asiaan, mut harmittaa sun puolesta, zeener.  Eikä sulla varmaankaan ole hyvä olo.  [:-(]  Jaksamista, ei tässä voi meikä sulle muuta toivoa.  [:30]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3201 : 09.03.11 - klo:11:45 »

Tottakai mäkin olen oikeutettu jäämään saikulle ja olen sitä tänään pitkään harkinnutkin ja tiedän että niin mun pitäsisi tehdä, mutta kun tietää että muutkin on samassa jamassa ja tilanne on kuin on niin ei oma luonto anna periksi. Kukaan ei taatusti syyttäisi pois jäämisestä paitsi minä itse...
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3202 : 09.03.11 - klo:11:46 »

Tottakai mäkin olen oikeutettu jäämään saikulle ja olen sitä tänään pitkään harkinnutkin ja tiedän että niin mun pitäsisi tehdä, mutta kun tietää että muutkin on samassa jamassa ja tilanne on kuin on niin ei oma luonto anna periksi. Kukaan ei taatusti syyttäisi pois jäämisestä paitsi minä itse...

Ihanko totta sä olet töissä tuossa kunnossa? Entäs jos sä ajat kolarin, kun toikkaroit kipeänä auton kanssa?  :-O

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3203 : 09.03.11 - klo:12:33 »

Kärsijille tsemppiä, onko tää ny sitä mykoplasmaa...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 283
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3204 : 09.03.11 - klo:16:42 »

Voimisia poteville...
toivottaa aloitteleva potija [:-)] kurkku älyttömän kipeä ja päätä särkee sekä koko kroppaa,
että se kait enteilee taas kerran flunssaa.Entisestäkään en ole kunnolla toipunut.Ehkä pitää taas lääkäriin kohta
turvautua.Ei se tällaiselta astmaatikolta ilman antibiootteja poistu.Kun pöpöt jää kaikkiin rööreihin muhimaan,
No ei tähän maailma kaadu.Itse voin kaatua sänkyyn. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3205 : 09.03.11 - klo:19:23 »

Pikaista paranemista Telkkiselle ja muillekin sairastaville. Flunssaa on nyt kovasti liikkeellä.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3206 : 15.03.11 - klo:16:51 »

Pakko oli kaivaa kunnon valitusketju esiin.  [:-(]
Koko talvena en ole sairastanut, nyt sitten tuntuu ottavan lujille. Viimeviikolla alkoi flunssa ja ei merkkiäkään helpottumisesta. Tuntuu että varpaisiinkin sattuu kun yskin.

Tietenkin tähän samaan rytäkkään oli sitten se silmäpolilla käynti, onneksi jaksoin mennä, sinne ei kannata aikoja mennä peruuttelemaan, ties koska olisi seuraava aika ollut.
Käynnistä jäi toiveikas mieli. Jospa en sitten kuitenkaan verkkokalvoleikkaukseen  joutuisi. Seuraava käynti joskus syksyllä, eli tarkkailussa olen. Mikäli näössä tapahtuu nopea huonontuminen, saan soitella heti.

Tässäpä tulikin valiteltua, painun pehkuihin potemaan, palaan jos paranen.

Kaikille muille pönttölän potilaille toivottelen jaksamisia !
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3207 : 15.03.11 - klo:17:01 »

Annulixille myös pikaista paranemista.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 283
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3208 : 16.03.11 - klo:09:55 »

Annulixille paranemis toivotukset kohtalotoverilta. [:-)]
Tässä sitä kärvistellään, mutta ihan hyvä on olo kaikesta huolimatta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 394
  • Itä-Uusimaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3209 : 16.03.11 - klo:10:00 »

Sairastaville paranemisia.  [:30]
Mun yskä taitaa hellittää. Enää tulee ehkä kerran päivässä
hinkukohtaus.  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.121 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.