Valitampa tänne, kun en kehtaa päivänketjua pilata.
Laittauduin oikein vaikeimman kaavan kautta liikkeelle, kun mulla oli klo 13.00 lääkärinaika. No kun kaksine keppeineni sain hiivittyä sinne arvauskeskukseen, ni lääkäri tuli huoneestaan hyvin osaaottavan näkösenä ja sano: "Kuule kun se sun aika oli jo klo 12.00!!!" Sanoin, että ei muuten ollu kun klo 13.00. Mulla oli onneks se lappu mukana, mihin se vo. aika viikko sitten kirjotettiin. Ja siinä luki 13.00.
Kysyin, että mites mun puhkumisten kans, kun viikon oon puhkunu ja nyt piti vaihtaa lääkettä, kun entinen on vähissä. Otti kuitenkin minut huoneeseen ja sano, että huonossa hapessa oot n. 300 l/min puhalluksilla. Kirjotti erilaisen lääkereseptin ja sano, että pittää puhkua toinen viikko lääkkeen kans ja laittaa ne ylös. Hoitaja pyyteli anteeks, että hänen moka se väärä aika. Kyllä minä sen ymmärrän, jos vahingossa kirjottaa sen ajan väärin, mutta kun ensin tuntu, että minä oon mokannu.
Ja minun syyhän se olis ollu, jos ei ollu mulla sitä lappua mukana. Pahimmassa tappauksessa kun ak laskuttaa käyttämättömästä ajasta 33.50, ni kyllä se pistää pitämään puoliaan.
No sitten onnellisena köpytin sen uuen reseptin kans apteekkiin. Tuurihan ei ois minun, jos sitä lääkettä ois siellä apteekissa ollu... Tullee kuulemma maanantaina. Pahottelivat kovasti. Heillä on tavallisesti sitä 3 pakkausta aina varalla, mutta joku oli just nenän alta vieny sen viimesen. Voi norsun vee. Kun ei tiiä itkiskö vai naurasko itelleen, ni sillon on paras nauraa. Ja ilosesti