Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95896 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3375 : 24.11.11 - klo:14:52 »

Jatalle jaksamista niiden äitisi asioiden kanssa. Samantapaisia kokemuksia täälläkin, olin pankissa perunut yhdet suoraveloitettavat vastikkeet kuolinpesän tililtä ja kuitenkin ne oli veloitettu marraskuun alussa. Piti sitten soitella ja lähetellä kans sähköpostia, että sain rahat takaisin. [:-/]
On tässä taas tullut opittua, että se on harva asia kun menee eka kerralla oikein, oli sitten kyse pankista, virastosta tms. 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3376 : 24.11.11 - klo:15:09 »

Kiitos Tiina  [:-)].  Näitähän sattuu, mutta kun on muutenkin takkusta tavaraa niin rupeaa välillä kismittämään.
Olenkin jatkossa siirtämässä asioiden hoitoa mahdollisesti ulkopuoliselle.

Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3377 : 28.11.11 - klo:20:22 »

Pitänee tämäkin ketju herättää eloon. Tuli Kolestrolikääkitys kun arvo oli 7. Saa nähdä kuinka se sopii kun on kuullut lääkityksen sivuvaikutuksista aika monelta [:-I] Lääkärin sanoja lainatakseni "kakkostyyypin diapeteskin vilkuttelee" nurkan takana. Pittäis vähän rukata elintapojaan [8-)]
« Viimeksi muokattu: 28.11.11 - klo:20:25 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3378 : 04.12.11 - klo:20:51 »

Pakko tulla taas valittelemaan. Reissussa iski aika ikävä keuhko/kurkkupöpö. Kohta oon viikon vetänyt antibioottia, ensin tuntui auttavan, sitten on taas pahentunut. Mietin jo onko samaa kuin kuukausi sitten vai uusi pöpö  [:-I]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3379 : 04.12.11 - klo:21:38 »

Pitäisköhän valittaa hiukan...
Aamuisin iskee aina hirvittävä masennus - etenkin jos on sadepäivä ja Järvi ei hymyile.
Olen koettanut kuitenkin keskustella itseni kanssa, että valinta on nyt ihan meidän kahdenkeskinen. Vaivutaanko sängyn pohjalle vai ruvetaanko hakemaan jotain kivaa tekemistä....
Tekemiset on aika vähissä kun tuo sää on mitä on - mutta auttaiskohan se tieto, että pian sieltä taas rupeaa kevätaurinko pilkistelemään... [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3380 : 04.12.11 - klo:22:03 »

Mullakin yskä ollut jo puoli vuotta, jokohan sitä lähtis lekurilla käymään...alkaa pian ärsyttämään.

« Viimeksi muokattu: 28.12.11 - klo:21:16 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Luscinia

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 105
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3381 : 05.12.11 - klo:10:56 »

minunkin lähipiirissä reissulla oli paljon yskää, poskiontelovaivoja/yleensä räkätautia. Lääkitysta saivat kovasti lääkäriltä.
Asuntojen home on yksi merkittävä tautien aiheuttaja noilla main.......
Hyvää vointia ja toipumista sairastaville.....uni paras lääke on...lauletaan, onkohan noin....
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3382 : 05.12.11 - klo:11:04 »

Se mykoplasma kai aika monen keuhkoja rassaa ja panee yskittämään.
Vieläkin ihmettelen sitä, kun musta toistamiseen otetun kokeen tulos näytti negatiivista, niin kuitenkin jotain muuta oli löytynyt.  Siis mitä?  Kysyn vaan!
Ääneni on edelleen kähee ja puhetta saan melkein työntää.
Onkohan ilmassa jotain?  Meinaan kun kosteutta on kaikkialla.  Sais pakkanen tulla ja noppeesti tappamaan pöpöt! 
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 219
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3383 : 05.12.11 - klo:12:26 »

Taudin kourissa oleville paranemistoivotukset.

Voin melkein itse samaa kertoa olostani kun Kaarinkin. Näen ketä vaan tai puhun puhelimessa aina minulle joku sanoo,että onko sulla flunssa kun ääni on niin kähee ja yskin kaiken aikaa. Itse miellän sen tämän astman piikkiin.
Mene ja tiedä [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3384 : 05.12.11 - klo:14:31 »

Pakko tulla taas valittelemaan. Reissussa iski aika ikävä keuhko/kurkkupöpö. Kohta oon viikon vetänyt antibioottia, ensin tuntui auttavan, sitten on taas pahentunut. Mietin jo onko samaa kuin kuukausi sitten vai uusi pöpö  [:-I]


Kyllä nyt jo kannattaa mennä uudestaan lääkäriin. Toki sä työssäsi nuorten parissa saat kaikki mahdolliset pöpöt (mun duunikaveri, jonka vaimo on päiväkodissa töissä, on vähän väliä flunssassa), mutta ei tuo enää ole normaalia! Eli nyt kunnon lääkäriin! Voisko matkavakuutuksen piikkiin mennä ihan jonnekin yksityiselle, kun tauti on alkanut reissussa???  [:-I]

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3385 : 05.12.11 - klo:14:49 »

Pakko tulla taas valittelemaan. Reissussa iski aika ikävä keuhko/kurkkupöpö. Kohta oon viikon vetänyt antibioottia, ensin tuntui auttavan, sitten on taas pahentunut. Mietin jo onko samaa kuin kuukausi sitten vai uusi pöpö  [:-I]


Kyllä nyt jo kannattaa mennä uudestaan lääkäriin. Toki sä työssäsi nuorten parissa saat kaikki mahdolliset pöpöt (mun duunikaveri, jonka vaimo on päiväkodissa töissä, on vähän väliä flunssassa), mutta ei tuo enää ole normaalia! Eli nyt kunnon lääkäriin! Voisko matkavakuutuksen piikkiin mennä ihan jonnekin yksityiselle, kun tauti on alkanut reissussa???  [:-I]

Mulla kuuluu työterveys Diacorilla eli aina käyn yksityisellä. Onkin työpaikan ehdoton etu. Kyllähän mä reissussakin siis lääkärissä kävin kahteenkin kertaan, se meni matkavakuutuksen piikkiin. On kyllä tarkoitus mennä lekurille jos tää ei ala helpottaa. Kurkkukipu on loppunut mutta keuhkot on vielä tosi tukossa ja limaa yskin.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3386 : 05.12.11 - klo:22:29 »

Paranemisia kaikille pönttölän sairastaville.  [:1]
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3387 : 08.12.11 - klo:18:13 »

sairastaville paranemista  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3388 : 28.12.11 - klo:21:17 »

Mullakin yskä ollut jo puoli vuotta, jokohan sitä lähtis lekurilla käymään...alkaa pian ärsyttämään.


Yskä jatkuu ja jatkuu... jokohan se olis sitä tupakkayskää, tupakaton kausi jo kohta 2 kk.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3389 : 11.01.12 - klo:06:25 »

Hieman vali valia  [:-I]
Oikia polvi on turkasen kipiä, joka askeleella vihloo niin että teksi mieli peruuksilleen pudota   [?] Buranaa on nassuun heitelly ja kaikki maholliset salavat kokkeillu, mutta ei tunnu nyt auttavan  [:-I]
Lääkäriin tietysti pitäis mennä, mutta ootellaan joku toinen kolotus samaan syssyyn niin ei turhaan siellä ramppaa. [:-)]
siis oikeesti pelottaa mennä, kun en uskalla antaa niiden pistellä niitä piikkejään,  [?]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab
 

Sivu luotiin 0.118 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.