Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95927 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 50 982
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3705 : 30.04.13 - klo:16:38 »

Ihan jokaiselle paranemista. Oli se vaiva sitten missä tahansa.  [:30]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3706 : 02.05.13 - klo:08:52 »

Tuo mun juurihoitohammas on taas arka puremiselle, siis maanantaisen ronkkimisen jäljiltä. Edellisten hoitokertojen välillä ei oireillut ollenkaan. Madeiran reissullakaan ei tuntunut yhtään, vaikka sitä vähän jännitin, että mitäs sitten jos siellä kipeytyy. Onneksi tää ei nytkään särje, mutta mitään kovempaa ei oikein voi purra.  [?]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 219
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3707 : 02.05.13 - klo:10:16 »

No jo on harmia hampaan kanssa. Se ei ole mitenkään mukava tunne kun joutuu pureskelemaan ruokaa ja hammas koko ajan muistuttaa olemassa olostaan. Tsemppiä Tiina [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3708 : 02.05.13 - klo:11:15 »

Kiitos! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3709 : 02.05.13 - klo:17:27 »

Viikon kuluttua multa lähtee kaksi poskihammasta, ne kun ovat aiheuttaneet jo vuosia mulle harmia ja ei niihin mikään hoitokaan enää tepsi. Pelolla odotan laskua :-O jo etukäteen. Kävin tänään lääkärissä kuulemassa koetulokset. Sokeri hiukkasen koholla, siis hiukkasen 6.3. Muutoin kaikki muut arvot viitearvojen sisäpuolella. Selkäkipua lukuunottamatta olen tuloksien mukaan priimakunnossa [:-)]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3710 : 03.06.13 - klo:18:24 »

Keuhkotohtorilla tuli tänään käytyä, hyvänä uutisena että astmaa ei ainakaan vielä ole, huonona se että oireita edelleen on. Jatketaan piiputtelua toiset 3kk ja lisäksi vatsalääke kuukaudeksi.

Huomenna sitten toiseen lääkäriin josta tiedän jo etukäteen kuuluvan vähän tylsempiä uutisia.  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 219
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3711 : 04.06.13 - klo:10:41 »

Jaksuja Zeenirille, Hyvä juttu ettet ole astma diagnoosia saanut vaikka oireita onkin.

Tsemppiä toiseen lääkärireissuun [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3712 : 04.06.13 - klo:11:23 »

Zeenerille  [:30]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3713 : 06.06.13 - klo:15:06 »

Kiitti tsempeistä, kumma juttu että syksyllä olin vielä terve kuin pukki, nyt on tautia ja tabua vaikka muille jakaa...

No nyt mä vasta ymmärrän miksi ihmiset valittaa Kelasta, jonottelin siellä tovin kuumassa aulassa ja kuuntelin toisten vuokraongelmista (siellä ei ollut minkäänlaista yksityisyyttä vaikka oli muka "ovet" , kaikki kuului läpi. Sitten pääsin itse ja esitin asiani... no heti poikapoloinen huomasi että lääkäri oli unohtanut laittaa raksin mitä lomake koskee... no olihan se kirjoitettuna siinä mutta kun ei ollut raksia. Aikansa pähkäiltyään suostui laittamaan eteenpäin, mutta saa nähdä meneekö läpi kun ei ole sitä raksia. Sitten alkoi kauheasti kyselemään mun asumisjuttuja ja työjuttuja, mä vähän ihmettelin mitä se niillä tiedoilla tekee. No kyseli kuulemma siksi että jos ois vaikka keksinyt mulle jotain tukia  [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD]  Mä sanoin että kiitos vaan mutta en mä nyt tarvitse mitään tukia... Monta kertaa piti asiat selittää vaikka mun mielestä ois riittäny että oisin antanut lapun sille ja thats it  [:-I]

No sitten menin terkkariin samanlaisen lapun kanssa (jossa oli muuten raksi oikeassa paikassa) ja taas piti moneen kertaan selittää asia joka mun mielestä oli ihan itsestään selvä. Tuntui siellä olevan vaikea tajuta että joku on käynyt yksityisellä lääkärillä hoitamassa asiat kuntoon ja nyt vaan antaa paperit  [:-)]

No sitten menin apteekkiin, kuullakseni että lääkärin määräämää lääkettä ei ole enää olemassakaan, no onneksi korvaavaa sentään oli, mutta meinas jo alkaa tuskan hiki (hellehiki jo olikin) otsalle. Piti oikein dosetti ostaa ettää pysyy tabuissa kärryillä.

Ja mikä hassuinta, hankin todennäköisesti silmälasit aivan turhaan, tää mun sairaus onkin pullistellut jotenkin mun silmiä tai jotain sinnepäin ja taittovirhe on saattanut tulla siitä, eli kun saadaan lääkkeet puremaan niin näkö saattaa taas muuttua. Itseasiassa olinkin todennut että vaikka alkuun nin laseilla superhyvin, nyt en nääkään niin hyvin ja ilman nään samalla tavalla kun laseilla.

Oon ny viikon aikana käynyt työterveyslääkärillä, labroissa, hoitajalla ja erikoislääkärillä, ens viikolla vielä pari käyntiä. Ei ois hauska maksaa noita itse, mm. 15 min erikoislääkärillä 80e. Onneksi on superupea työterveyshuolto ja niiden hoitovakuutus mikä maksaa koko höskän.

No tässähän nyt oli valitusta kerrakseen, ei kun eteenpäin vaan...
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3714 : 06.06.13 - klo:15:20 »

No jo on pientä ihmistä riepoteltu! [:-I]
Mulle tuli tuskan hiki pelkästään lukemisesta.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3715 : 06.06.13 - klo:15:25 »

Näinhän se on että eteenpäin vaikka syrän märkänis ja luut hajois. Tsemppiä zeeneri. Dosetti se mullakin on käytössä :-))
Itsellä tuo selkä vaivaa edelleenkin ja lonkka kipuilee. Siinä on myös leposärkyä mitä selässä ei ole. Panacodin oli tänään
ihan Peestä. Ei apua. Pitäis varmaan ottaa tuhdinpi satsi mutta sitten poksahtaa maksa [8-)] Kestettävä on.

Mulla on yksi tuttu joka on ammatiltaan tanssija, klassisesta baletista aina moderniin. Hää on saman ikäinen kuin mä
ja odottaa molempien lonkkien leikkauseen syksyllä. Huomaa että lonkat on sököt kävelytyylistä; vaappuu kuin ankka.
Mulla ei ihan tuollaisessa jamassa vielä ole. Toivottavasti ei piiiiiitkään aikaan.

Kaikille kipuileville ja sairastaville  [:30]
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3716 : 06.06.13 - klo:16:28 »

zeenerille tsemppiä ja jaksuja  [:30], kuten myös toisille kipuileville ja poteville  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3717 : 12.06.13 - klo:11:58 »

Nyt en valita, vaan kerronpa yhen jutun. Menin apteekkiin särkylääkettä hakemaan ja silmään pisti magnesiumsitraatti+b6 vitamiinivalmiste. 10 euroa purkki, pitääpä kokeilla. Ai hitsi, maanantaina ostin ja nyt jo tuntuu! Jäykkyys mm. polvesta on puolittunut, turvotus jaloista vähentynyt ja nukuttikin paremmin. Ihmelääke! Lueskelin noita magnesiumjuttuja ja nimenomaan tuo magn.sitraatti + joku vitamiini on hyvä yhdistelmä. Pitää syödä muutama purkki ja katsoa mitä se tekee. Suonenvetoakaan ei ole tuntunut enää.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3718 : 12.06.13 - klo:15:23 »

Mulla on tuota sitraattia. Siinä ei kyllä ole mitään oheis vitamiinia muassa. Pitäisköhän alkaa napsia tuota B-vitskua. Tosin juon lasillisen Beroccaa joka  (miltei) päivä. Jospa se riittäisi. Ainakin Berocca on minulle se "piristyspilleri". Ei tarvitse untakaan kellon ympäri kuten muuten.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3719 : 13.06.13 - klo:23:21 »

Ostin tuota mesen mainitsemaa magnesiumsitraatti+B6 valmistetta, kun mullakin tuo vasen polvi kenkkuilee. Ans kattoo mitä tekee vai tekeekö mitään, tänään otin ekat.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.118 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.