Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97227 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3795 : 08.01.14 - klo:16:32 »

Kaikille sairastaville paranemista ja parempaa oloa.

Nyt mua vaivaa unettomuus. 1pilleri ei auta ja jos 2 ei auta kokeilen 3.nyt ne on otettu ja jään odottamaa miten akan käy.
En tiedä, mihin aikaan aamulla heräät, mutta itselläni on ihan pakko laittaa kello soittamaan joka aamu seitsemän maissa, eikä sittenkään aina meinaa uni tulla ennen kahtatoista. Jos heräisin joskus 9-10 aikoihin, niin valvoisin varmaan johonkin 2-3:n. Nyt, kun ei ole tuota työrasitusta, niin ei väsytä siten kuin töissä ollessa. Joskus (harvoin) tulee kyllä väsymyspuuskia illallakin.

Vaikka menisi yökukkumiseksi saatan herätä klo, 05.00 tai 06.00 tai 07.00 jolloin on pillerien aika. Sitten menen uudelleen bunkkaan ja nukahdan tai torkun tuonne 10.00 - 12.00 välille jolloin nousen ylös. Joten ei ihme että uni ei ota tullakseen vaikkakin saatan jolloinkin tuntea väsymystä tuossa 23.00 aikoihin ja ei muuta kuin töllö kiinni ja nukkumaan mutta - uni ei tulekkaan, tuijotan aikani pimeätä kattoa ja hermostun, menen unipurkille ja sieltä apuja. 1 voi auttaa tai sitten 2.  Orja mä oon  ja orjaksi jään  [8-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3796 : 08.01.14 - klo:16:38 »

Tuo on kyllä kurjaa, kun ei saa unta. Auttaisiko lukeminen, -tylsä sellainen, vai piristytkö lisää?
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3797 : 08.01.14 - klo:17:04 »

Mä luen kyllä jonkin verran ennen nukkumaan menoa. Nyt  on menossa National Geograhpic-lehti joten tylsääkin sieltä löytyy ainakin kun olen päättänyt lukea sen kannesta kanteen  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3798 : 08.01.14 - klo:19:36 »

Ei ole unettomuus ollenkaan kivaa. Yöaika se on kun akut ladataan. Itsekin olen nyt muutaman ajan unettomuudesta kärsinyt. Pää on aamulla kun ylös nousee ihan turtana, kun on pyörinyt kaiken yötä sängyssä.
Marlelle  ja muillekin unettomille myötäelo [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3799 : 08.01.14 - klo:20:00 »

Samoin minulta jokaiselle [:30]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3800 : 18.01.14 - klo:17:23 »

Hitsi kun on taas tänään huipannut. Ei voi juurikaan laittaa päätä alaspäin, tai alkaa keikuttaa ja tulee huono olo. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3801 : 18.01.14 - klo:17:49 »

Kurjaa tuollainen huimaus. Mikähän sen oikein aiheuttaa? Tämä nyt tuli mieleen, että voisikohan se sinun kaatuminen jotenkin vaikuttaa niin, että sen aiheuttama tärähdys olisi jotenkin vaikuttanut tasapainoelimiin ja että jokin tietty asento (nukkuminenkin) saa huimauksen aikaan. Se varmaan menee ajan kanssa ohi, vaikka toivonkin, että sinun ei tarvitsisi kärsiä tuollaisesta vaivasta tämän enempää  [:30]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3802 : 18.01.14 - klo:17:58 »

En mä kyllä usko, että nämä huimaukset niistä mun kaatumisistakaan johtuu.
Tässä meni monta päivää, varmaan toista viikkoa, ettei huimannut ollenkaan, ei pitkälleen mennessä eikä ylös noustessa. Mutta nyt taas pitää sängystä noustessa ensin istua hetkinen ihan rauhassa sängyn reunalla ennen kuin uskaltaa lähteä liikkeelle.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3803 : 18.01.14 - klo:18:45 »

Voisiko Tiina huimauksesi johtua niskan seudulta. Eilen olit kortti askartelussa ja niska on ollut kovilla siinä,
joten olisiko mahdollista jotain kulumaa tai sellaista vaivaa sinun niskoissasi. [:30] Ikävää kun rajoittaa
jokapäiväistä olemista.

Minulle ko. vaivat ovat tuttuja juuri niska ongelmista johtuen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #3804 : 18.01.14 - klo:19:27 »

Eihän sulla Tiina ole uusia silmälaseja? Tai vanhat menneet tehottomaksi?
Ei nestehukkaa?
Mä melkein kyllä varaisin lääkärin ja kysyisin neuvoa?  [:-(]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3805 : 18.01.14 - klo:19:40 »

Tiina, onko sun verenpaine kontiksessa?
Jos se menee liian alas, kun nouset ylös?
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3806 : 18.01.14 - klo:20:55 »

Ei oo silmälaseissa vikaa ja verenpaine on ennemminkin koholla kuin liian matalalla, verenpaineeseen on lääkitys.
Eilen huomasin itsekin, että tuli juotua liian vähän, mutt senkin olen korjannut ja eilen ei tosiaan huipannut yhtään.
Tuo telkkisen ehdottama niskajumi olis ehkä mahdollinen, mutta epäilen sitäkin, koska olen nyt viimeaikoina sauvakävellyt ja tehnyt keppijumppaa ja kuminauhajumppaa.

Ja lääkäriin en tietty tällaisen pikkuvaivan takia mene, en ainakaan ennenkuin kaverit on noin sata kertaa kehoittaneet menemään :-)).
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3807 : 18.01.14 - klo:20:57 »

Olen siis edelleen sitä mieltä itse, että tämä on sitä asentohuimausta, se joku sakka korvassa seilaa ees taas ja aiheuttaa huimausta.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3808 : 19.01.14 - klo:07:30 »

Mä melkein kyllä varaisin lääkärin ja kysyisin neuvoa?  [:-(]
Minä suosittelisin samaa,  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3809 : 20.01.14 - klo:00:45 »

Voihan unettomuus. Mä voisin valvoa vaikka viikon yhteen menoon. Ei väsytä, ei yhtään mutta 1-2 nappia saattaa auttaa. Väsymystä mä en tunne juuri koskaan nykyisin, ainakaan illalla/yöllä joten valvotaan vielä hetkinen.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.33 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.