Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 95993 kertaa)

Aviala

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 559
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3930 : 04.03.22 - klo:15:30 »

Voi ei! Olen niin pahoillani Minnin puolesta!

Jos nyt jotain positiivista tästä, niin työmaalla ja lähipiirissä on selvitty yllättävän hyvin syöpäläisistä. Mutta Kaijan kanssa olen samaa mieltä, vaikka kuinka mainostetaan Suomen terveydenhuoltoa, niin en voi ihan allekirjoittaa sitä. Mutta luovuttaa ei saa!

Ja toivotaan ettei löydy autoimmuunisairauksia! No en kyllä kanssa sellasia perkeleitä!

Onneksi päivät pidentyy ja lumet sulaa. Tulee linnut, perhoset ja pörriäiset ihan kohta  [:-)]

Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 394
  • Itä-Uusimaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3931 : 05.03.22 - klo:08:15 »

Kiitos  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 283
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3932 : 05.03.22 - klo:10:03 »

Edelleen Minnille [:30]

Itse taistelen hankalan autoimmuunisairauden kanssa. Ylä- ja alamäkeä riittää [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 394
  • Itä-Uusimaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3933 : 06.03.22 - klo:08:03 »

telkkiselle  [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3934 : 06.03.22 - klo:08:25 »

Luin tuosta autoimmuunisairaudesta ja sekin on kyllä melkoinen riesa kenelle se tulee.

Telkkiselle ja muillekin sairastaville toipumista ja parempaa oloa!
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 283
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3935 : 06.03.22 - klo:09:26 »

Kiitos Minni ja Mesis [:-)]. Olen kyllä nykyään kaikille infektioille altis, että koronaa odotellessa.

Minnille edelleen  [:30] odottavan aika kun on niin pitkää.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3936 : 06.03.22 - klo:11:59 »

Toivotaan ettei korona iske. Täällä päin sanovat, että kun on kaikki rokotukset kunnossa, niin korona on kuin joku pieni flunssa.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 283
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3937 : 06.03.22 - klo:12:19 »

Toivotaan ettei korona iske. Täällä päin sanovat, että kun on kaikki rokotukset kunnossa, niin korona on kuin joku pieni flunssa.

Kiitos [:-)]. Kummityttö on 3 rokotusta saanut ja eilen sairastui koronaan tai oireet alkoi. 39 on kuumetta ja olo tosi kurja. En ole ollut tekemisissä hänen kanssaan, en ainakaan hänestä tautia saa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 395
  • Säkylä ** älykäS
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3938 : 06.03.22 - klo:14:35 »

 [:-)] Toivotaan kaikille mahdollisimman hyvää oloa ja niin terveenä pysymistä kuin mahdollista [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3939 : 07.03.22 - klo:07:38 »

Toivotaan ettei korona iske. Täällä päin sanovat, että kun on kaikki rokotukset kunnossa, niin korona on kuin joku pieni flunssa.

Kiitos [:-)]. Kummityttö on 3 rokotusta saanut ja eilen sairastui koronaan tai oireet alkoi. 39 on kuumetta ja olo tosi kurja. En ole ollut tekemisissä hänen kanssaan, en ainakaan hänestä tautia saa.
Tämä korona on kyllä siitä kummallinen, että joku voi sairastaa oikein kunnolla, -mutta toiselle ei tule oikein mitään oireita.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 283
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3940 : 07.03.22 - klo:14:10 »

Nyt on kummitytön sisarkin koronassa. Molemmat ovat suojanneet itsensä kauppareissuilla ym. ja käsidesit kaiken aikaa käytössä+ saippua. Asuvat eri kaupungeissa. Rokotukset kunnossa ja nyt kummallakin kova tauti päällä. Nuoria vielä ovat,ehkä selviävät. Jos tauti tulisi vaikka minulle, luulen se olisi menoa [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 394
  • Itä-Uusimaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3941 : 10.03.22 - klo:08:33 »

Eilen se puhelu tuli, mitä ens viikoksi odotin. Syöpää on  [:-(]

Ens viikolla johonkin miitinkiin sit ihmettelemään, että alkaako myrkyt, ja myöhemmin leikkaus, vai
mitä tapahtuu [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 283
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3942 : 10.03.22 - klo:08:51 »

Minni [:30]. Toivon sinulle voimia tuleviin hoitoihin, haluaisin jotain lohdullista sanoa sinulle, mutta sanoja ei ole [:34] pura tuntojasi omien voimiesi mukaan, täällä ja ihan missä vaan siltä tuntuu.

Ystäväni agressiivisen syöpässairauden rinnalla olen  yli 10 vuotta kulkenut. Hänelle hoidot ovat tehonneet joten se antaa uskoa hyvään hoitotyöhön.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 018
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3943 : 10.03.22 - klo:09:19 »

Minnille  [:30] [:1] [:30]
Telkkinen osasikin laittaa sanat ihan siten kuin itsekin ajattelin, joten paljon jaksamista ja tsemppiä toivottelen.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 395
  • Säkylä ** älykäS
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3944 : 10.03.22 - klo:11:16 »

Minnille  [:30]

jos vaan asuisin lähempänä niin ainakin lumitöissä ja lintujen ruokinnoissa voisin auttaa.
Onneksi Suomessa on kuitenkin lääketieteessä osaaminen korkealla tasolla.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.134 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.