Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tarmokasta torstaita 6.3.2008  (Luettu 2533 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #45 : 06.03.08 - klo:11:35 »

Eilinen ilta meni mukavasti kun ystävän kanssa käytiin syömässä ja juteltiin kaikkia asioita 30-vuoden ajalta. [:-)] Siinä hurahti 3 tuntia ihan huomaamatta.
Tunnissa 10 vuoden asiat. :-))

Just noin!  [:-DD] Paitsi aika paljon asioita jäi vielä puimatta. Tarttee tavata uudestaan.

Tätä mä ihmettelinkin, että kolmessa tunnissa selvisitte. :-O Mä olin kerran vastaavassa tilanteessa, puimatta oli vain 10 vuoden asiat ja aikaa meni 8 tuntia. [:-DD] Koko se aika istuttiin raflassa. [:-DD]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #46 : 06.03.08 - klo:11:44 »

Eilinen ilta meni mukavasti kun ystävän kanssa käytiin syömässä ja juteltiin kaikkia asioita 30-vuoden ajalta. [:-)] Siinä hurahti 3 tuntia ihan huomaamatta.
Tunnissa 10 vuoden asiat. :-))

Just noin!  [:-DD] Paitsi aika paljon asioita jäi vielä puimatta. Tarttee tavata uudestaan.
Käytävä siis syventävät keskustelut. [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #47 : 06.03.08 - klo:11:51 »

Mutta minne katosi melkein kokonainen viikko?
Minun piti oikein allakasta tarkistaa, mikä päivä tänään on. Kun jotenkin ajattelin, että olisi vasta tiistai :-O

Kai se on uskottava, että tämä viikko on hujahtanut jonnekin mitään jälkiä jättämättä! Tai jos se onkin laitettu työaikapankkiin ja saan pitää sen joskus myöhemmin! [:-)]
« Viimeksi muokattu: 06.03.08 - klo:12:11 kirjoittanut Rouva Hömötiainen »
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #48 : 06.03.08 - klo:11:56 »

No johan nyt on! :-O Jo mun ruokinta pamahti suosituksi! Tavisten lisäksi sinne pamahti n. 8 järripeippoa! Joskus on ollut mut vaan yks tai kaks. Sen lisäksi siellä on 3  vihervarpusta, joka on mulle elis. Eilen tuli yksi, ja tänään kolme! En oo ikinä ennen ees nähnyt vihervarpusta. Ja johan onkin söpöliini, niin pikkanen ja nätti. [:36] Näiden lisäksi sinne tuli Kökö jota en oo nähnyt piiiitkään aikaan, aloin jo olla huolissani. Hihkun riemusta täällä!
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #49 : 06.03.08 - klo:11:59 »

Taisivat Susun lintuvieraat odottaa sitä että mennään miinukselle. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #50 : 06.03.08 - klo:12:03 »

Taisivat Susun lintuvieraat odottaa sitä että mennään miinukselle. :-))

No näköjään. Ja nyt tulivat oikein rynnäköllä. Siis siellä on nyt yhtaikaa järripeippo, viherpeippo, vihervarpunen, mustarastas, talitiainen, sinitiainen ja äsken myös käpytikka. Niin ja aiemmin tänään urpiainen.
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #51 : 06.03.08 - klo:12:08 »

Tuli tehtyä vähän niinko hukkareissu tallille. Lantalaa tyhjennettiin enkä viitsinyt
sitten lähteä kokeilemaan ajaa nätisti Hopolle kun koneet jyllää pihalla. Todennäköisesti
lenkistä olisi tullut vähemmän rauhallinen. Lisäksi lunta tulee koko ajan mikä tietää isoja
tilsoja kavioihin ja se taas sitten aiheuttaa liukastumista ja loukkaantumisriskin.
No, pojat pääsi telmimään pellolla ja tokihan Hopo ilahtui kun kävin edes katsomassa.

Kauhea keli ajella, olinkin tien tukkona kun ajelin niin varovaisesti. Mutta mitä sitä
turhaan kaahaamaan kun ei ole kiire? Lunta tulee edelleenkin, missä se kevät oikein on?  [?]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #52 : 06.03.08 - klo:12:08 »

Vaikka lunta tupruttaa, täälläkin aika sutina. Tintit kurkkii ikkunoista, mitäs se meinaa ja käpytikka pyörii tuulen myötä talitangossa.

Pitäis ovesta työntyä ulos, multareissu olis suunnitelmissa  [:-)]


Paree keittää neuvoa-antavat kaffet
« Viimeksi muokattu: 06.03.08 - klo:12:29 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #53 : 06.03.08 - klo:12:29 »

Siis kyllä mua nyt tänään hemmotellaan. Nyt tuli kaksi oravaa. Hyvin harvakseltaan käy yksi orava, siitä on miljoona vuotta kun oon nähnyt kaksi. Nyt tuli kaksi kisailemaan tuohon ja esittämään akrobaattitemppuja. Saan ihailla niitä keittiön ikkunasta 3 metrin päästä. [:36]

Ja arvatkaas vaan loppuiks mun kamerasta akut! [HOT] Ei oo vara-akkuja, nih. Mutta onneks ehdin kuvata vihervarpusia ihan mukavasti. Oisin kuvannut kyllä enemmänkin, mutta sit sanoi akut loppu slut.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #54 : 06.03.08 - klo:12:34 »

HERRAJJUMALA NYT MUN RUOKINNALLA ISTUU KAMALAN ISO HAUKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA AKUT LOPPU KAMERASTA. [HOT] [HOT] [HOT] [HOT] [HOT]

 [:´((] [:´((] [:´((]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #55 : 06.03.08 - klo:12:41 »

Voi hyvä laps, mikset sä oo hommannu vara-akkuja!  [NO]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #56 : 06.03.08 - klo:12:42 »

Kyllä väki väheni eikä pidot parantuneet... Voi p**r**kele sanonko ruman sanan. Se haukka oli 3 metrin päässä minusta ja oisin saanut kuvan jos ei akut ois loppuneet. [:-//]

Tais olla kanahaukka, mitä nyt kirjasta kattelin...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #57 : 06.03.08 - klo:12:42 »

Voi hyvä laps, mikset sä oo hommannu vara-akkuja!  [NO]

Siks ku mul ei (muka) oo koskaan rahaa. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #58 : 06.03.08 - klo:12:43 »

Voi hyvä laps, mikset sä oo hommannu vara-akkuja!  [NO]

Siks ku mul ei (muka) oo koskaan rahaa. :-))

Oon ihan varma, että jos mul ois vara-akut, nekin ois nyt olleet poissa latingista. [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tarmokasta torstaita 6.3.2008
« Vastaus #59 : 06.03.08 - klo:12:48 »

no joo, ja nyt mä testasin tota kameraa. Se tänään siis jo pimeni, nyt se suostui aukeemaan ja ottamaan kuvan. Mä oisin siis saanut sillä ainakin yhden tai muutaman kuvan mut en tajunnut yrittää. Nyt mä rupeen kyllä jo vollottamaan. [:-(] [:´((] [:-(] [:´((] [:-(]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.247 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.