Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä  (Luettu 3137 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #150 : 08.03.08 - klo:21:38 »

Oonhan minä tämän jo kertonutkin, mutta tulipa taas mieleen:

joskus vuosia ja vuosikymmeniä sitten - olin tyttäreni kanssa autoilemassa. Poliisi pysäytti ja puhallutti. Nollalukemat oli.
Tyttäreni istui takapenkillä. Poliisi totesi: nolla on!
Siihen tyttäreni tokaisi:

"Tulepas illalla kotiin puhalluttamaan!"
Oltiin nimittäin Alkon edessä ja jotain juomaa oli tullut ostettua! [:-DD]

Tää oli paha!  [:-DDD]

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #151 : 08.03.08 - klo:22:02 »

Meillä taas yläkerran juoppo bilettää ja stereot pauhaa, on se niin kummallista kuinka alko vie kuulon [:-/] Sitten tsirra vei vanhemman ihmisen äsken happinaamari päällä sairaalaan, tiedä mitä oli käynyt, kauan ne autossa askarteli hänen kanssa. Varmaan annettiin ensiapu. Hän kyllä itse käveli autoon. Mä olen autiopaikalla kun ensimmäisestä kerroksesta näkee melkein kaiken. Toivottavasti toi möykkä ei aiheuttanut sitä [:-/] [:-I]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #152 : 08.03.08 - klo:22:06 »

Onneksi meidän talossa ei ole bilettäjiä. Iltaisin yleensä klo 21 jälkeen on
ihan hiirenhiljaista.
Taitaa olla aika mennä nukkumaan. Huomenna tarkoitus istua koko päivä koneen
vierellä väkertämässä opinnäytetyötä.  [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #153 : 08.03.08 - klo:22:10 »

Täällä OLI hiljaista monta vuotta ennen kuin asunnon omistaja-isä antoi asunnon juopon poikansa asuttavaksi [:-(] No, onneksi ja toistaiseksi se ei ole joka viikonloppuista. Korvatulpat korviin ja hyvin menee [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #154 : 08.03.08 - klo:22:17 »

Entisessä elämässä seinänaapurina oli kosovolaisperhe, jolla kolme lasta. Niiden jälkeen siihen muutti kosovolaisperhe, jolla neljä lasta. Niillä oli lautasantenni partsilla ja iskä joutui laittamaan telkkarin täysille, että kuuli jotakin lasten metelin yli  [:-I]

Sitten siihen muutti 3 opiskelijapoikaa Otaniemestä.  [:-/] Kerran jättivät cd-soittimen toistamaan samaa biisiä kerta toisensa jälkeen, kun lähtivät ulos  [:-/] Kerran taas siellä oli bileet ja puolen yön jälkeen sanottiin ihan nätisti parvekkeelta toiselle, että jos laittaisivat musan hiukan hiljemmälle, kun ollaan menossa nukkumaan. Joo, sammuttivat musan, mutta alkoivat pelata jotain formula-peliä just makkarin seinän takana. Eivätkä kuulleet, kun hakkasin puhelimen luurilla seinään!  [:-//]
Muistin yhden kundin nimen ja soitin numerotiedusteluun ja sitten sille kundille. Se ei ollutkaan paikalla, vaan kuppilassa, mutta aika pian sen jälkeen meteli hiljeni.

Noista meteleistä saa ja kannattaa valittaa!  [RULES]

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #155 : 08.03.08 - klo:22:25 »

Kyllä maalla on mukavaa, naapureihin puoli kilsaa ja jopa kilsakin... ei melua, ei meteliä. [:-)]

Missä Jarmo?
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #156 : 08.03.08 - klo:22:26 »

Kerran valitin ja kundi käyttäytyi aika uhkaavasti kun tultiin portaissa päittäin. Sillä oli naama veressä ja hanskat paketissa. No onneksi sen naisystävä lemppas sen ulos. Se oli Kallion aikaa. Mä olen  päättänyt olla välittämättä kun se ei ole seinänaapuri vaan yläkerran yläkerrassa, joten murisen itsekseni ja jätän valittamisen seinänaapurien huoleksi. Mutta jos joku laittaa listan kiertämään niin siihen osallistuisin. Nää nykyihmiset on siitä kummallisia että hiljaisen ja metelistä kärsivä on se jonka pitäisi muuttaa mettään että möykät saisivat jatkaa möykkäämistään. Jotenkin kierrähtänyttä ajattelua [:-I] Pitäisi vaan suviata ja joustaa...
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #157 : 08.03.08 - klo:22:27 »



Missä Jarmo?

Jarmolla on vieras, joka haittaa pönttöilyä!  [:-I]

Pasi on vapautumassa vankilasta ja luultavasti matkalla kotiin!  [:36]
Mulla on ollut iiiihan hirveeeee ikävä, mutta olenpa saanut pönttöillä nonstoppina ilman omantunnontuskia!  [:-DD]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #158 : 08.03.08 - klo:22:30 »

jätän valittamisen seinänaapurien huoleksi. Mutta jos joku laittaa listan kiertämään niin siihen osallistuisin. Nää nykyihmiset on siitä kummallisia että hiljaisen ja metelistä kärsivä on se jonka pitäisi muuttaa mettään että möykät saisivat jatkaa möykkäämistään. Jotenkin kierrähtänyttä ajattelua [:-I]

Samassa paikassa, mistä äsken kirjoitin, oli yhdellä naisella "ihastuttava" avomies, joka mm hakkasi tätä naista. Seinänaapurit keräsivät nimilistan ja se mies saatiin ulos talosta. Mutta aika pian sillä naisella oli seuraava juoppo äijä asuinkumppanina. Onneksi hiljaisempi eikä väkivaltainen!

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #159 : 08.03.08 - klo:22:35 »

Hmmm... voiko adsl modeemikin mennä rikki...tai siis kun että ei toimisi oikein kunnolla. Nyt mun "nopeus" on luokkaa 150 kbit/min...höh!

voihan sekin rikki mennä, mut jos vika onkin jotenkin yleisissä yhteyksissä siellä... [:-I]

vähän vain ihmettelin... kun käpäsin velipojan luona sen koneella luki että nopeus 100 Mbps ja mulla lukee vain että 10 Mbps ja periaatteessa samallaiset on adslit meillä... että onkohan tuo nyt oikein mulla. Hidas tää on ollu jo vähän aikaa... mut ei näin hidas koskaan.

Ettei sulla olis pöpöä siellä koneessasi. Se voi hidastaa.
Siis muuallakin kuin  siinä omassa  :-O  (se nella)
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #160 : 08.03.08 - klo:22:36 »

Oikein antaumuksella luin tään ketjun.  Johan oli hauskoja juttuja. 
Tainahan on ovelasti tehnyt.  Keränyt kaapin päälle nannaa ja sit pääsiäisenä herkuttelee.
Ei ois minulta moinen onnistunut.

JaTa koreen kisu-veistoksen on tehnyt, oikee mutterihäntä!!  :-))

Hömikseltä hauska Alkon-juttu!  :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #161 : 08.03.08 - klo:22:38 »

jätän valittamisen seinänaapurien huoleksi. Mutta jos joku laittaa listan kiertämään niin siihen osallistuisin. Nää nykyihmiset on siitä kummallisia että hiljaisen ja metelistä kärsivä on se jonka pitäisi muuttaa mettään että möykät saisivat jatkaa möykkäämistään. Jotenkin kierrähtänyttä ajattelua [:-I]

Samassa paikassa, mistä äsken kirjoitin, oli yhdellä naisella "ihastuttava" avomies, joka mm hakkasi tätä naista. Seinänaapurit keräsivät nimilistan ja se mies saatiin ulos talosta. Mutta aika pian sillä naisella oli seuraava juoppo äijä asuinkumppanina. Onneksi hiljaisempi eikä väkivaltainen!

Kuulostaa ihan samanlaisilta naapureilta kuin mulla oli, tai ne oli nurkkanaapureita, muija sai tilalle juopon joka oli hiljaisempi.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #162 : 08.03.08 - klo:22:44 »

jätän valittamisen seinänaapurien huoleksi. Mutta jos joku laittaa listan kiertämään niin siihen osallistuisin. Nää nykyihmiset on siitä kummallisia että hiljaisen ja metelistä kärsivä on se jonka pitäisi muuttaa mettään että möykät saisivat jatkaa möykkäämistään. Jotenkin kierrähtänyttä ajattelua [:-I]

Samassa paikassa, mistä äsken kirjoitin, oli yhdellä naisella "ihastuttava" avomies, joka mm hakkasi tätä naista. Seinänaapurit keräsivät nimilistan ja se mies saatiin ulos talosta. Mutta aika pian sillä naisella oli seuraava juoppo äijä asuinkumppanina. Onneksi hiljaisempi eikä väkivaltainen!

Kuulostaa ihan samanlaisilta naapureilta kuin mulla oli, tai ne oli nurkkanaapureita, muija sai tilalle juopon joka oli hiljaisempi.

Joo, ja tän naapurin muijan tytärtä mun kävi sääliksi. Kerrankin se istui rappukäytävässä sen oloisena, ettei tee mieli mennä kotiin!  [:´((]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #163 : 08.03.08 - klo:22:48 »

Pasi tuli kotiin  [:36] Mä taidan laittaa koneen kiinni!  [:-)]
Mukavaa illan jatkoa jokaiseen pönttöön!  :-))

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #164 : 08.03.08 - klo:22:49 »

Samoin teille!  [:38]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.261 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.