Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä  (Luettu 3163 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #75 : 08.03.08 - klo:14:05 »

Yhdet tutut olivat pari vuotta sitten ostaneet omakotitalon ja ehtineet muutaman kuukauden asua siinä, kun kerran soi keskellä yötä ovikello. Talon entinen isäntä oli lähtenyt kuppilasta taksilla, eikä osannut sanoa muuta kuin tämän vanhan osoitteen.  [:-DD]
Päästivät poloisen sohvalle nukkumaan ja kyllä sieltä oli aamulla noussut nolo  [:17] mies!  [:-DDD]

Tää on kyl [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 873
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #76 : 08.03.08 - klo:14:08 »

Noin torkut ehkä piristivät vähäsen ja toivottavasti nyt jaksaa olla haukottelemata loppu illan  [:-)]
Hiutalointi loppunut eikä lunta tainnut senttiäkään täällä. Mittarissa nyt 0,4 plussaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #77 : 08.03.08 - klo:14:11 »

Junista puheenollen, yks tuttava matkusti junalla Hesasta Kouvolaan. Juna pysähtyi jossain, oisko nyt ollut Riihimäki. Kai siellä ilmoitettiin kuinka kauan juna seisoo, kun hää läks aseman kioskille ostamaan jotakin. Kun hän saapui takasin seisakkeelle, ni juna läks justiisa! Hää refleksinomaisesti lähti juoksemaan junan perään (niinkuin se jotakin auttais)... kaikki kassit ja kamat junassa... mut se juokseminen AUTTOI.

Meni tovi, ni juna PERUUTTI TAKAISIN hakemaan hänet. :-)) Joku virkailija asemalla oli kait havainnut tilanteen. :-))

Myöhemmin hän kirjoitti kiitoskirjeen VR:n hyvästä palvelusta Ilta-Sanomiin, kirjoitus julkaistiin. [:-)]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #78 : 08.03.08 - klo:14:12 »

Tiädätteks että pääsiäiseen on alle 2 viikkoa - ja tänään ostin jo valmiiksi ensimmäisen
lontoon rae -suklaalevyn. Pääsiäiseen mennessä keittiön kaapin ylähyllylle on kertynyt
iso pino mun lempikarkkeja. Juu, kyllä ne säilyy siellä. Se voi tietenkin olla että mun pääsiäinen
alkaa hiukan aikaisemmin....  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 873
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #79 : 08.03.08 - klo:14:14 »

Pitäisikö nyt toivottaa pikaista pääsiäistä  [:-I] :-))   Täytyy toivoa että kaapin hylly kestää karkkien painon
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #80 : 08.03.08 - klo:14:14 »

Pellavansiemenistä tulee muutes nättiä "pääsiäisruohoa", sellaista pitsimäistä. Voi kylvää ihan ruokakaupan pellavansiemenistä. Vinkiksi. [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #81 : 08.03.08 - klo:14:14 »

Ahaa, muisti palaa pätkittäin: kerran Pälkäneellä nousin bussiin, jossa luki Lahti, mutta sehän kääntyikin Tampereelle ! :-O No, kiireesti soittamaan kelloa ja asia selvisi, olivat unohtaneet Lahdessa vaihtaa osoitteeksi Tampere. Ja vielä ehdin oikeaankin autoon, hehe... [:-DD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #82 : 08.03.08 - klo:14:15 »

Tiädätteks että pääsiäiseen on alle 2 viikkoa - ja tänään ostin jo valmiiksi ensimmäisen
lontoon rae -suklaalevyn. Pääsiäiseen mennessä keittiön kaapin ylähyllylle on kertynyt
iso pino mun lempikarkkeja. Juu, kyllä ne säilyy siellä. Se voi tietenkin olla että mun pääsiäinen
alkaa hiukan aikaisemmin....  [:-DD]

Johan se on tänäkin vuonna aika aikaisin.. :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #83 : 08.03.08 - klo:14:19 »

Tiädätteks että pääsiäiseen on alle 2 viikkoa - ja tänään ostin jo valmiiksi ensimmäisen
lontoon rae -suklaalevyn. Pääsiäiseen mennessä keittiön kaapin ylähyllylle on kertynyt
iso pino mun lempikarkkeja. Juu, kyllä ne säilyy siellä.

Koskas ne virpojat tulee verottamaan sun varastoja?  [:-I]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #84 : 08.03.08 - klo:14:20 »

Tiädätteks että pääsiäiseen on alle 2 viikkoa - ja tänään ostin jo valmiiksi ensimmäisen
lontoon rae -suklaalevyn. Pääsiäiseen mennessä keittiön kaapin ylähyllylle on kertynyt
iso pino mun lempikarkkeja. Juu, kyllä ne säilyy siellä.

Koskas ne virpojat tulee verottamaan sun varastoja?  [:-I]

En mä niille ovea avaa, mä syön itse kaiken.  [NUT]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #85 : 08.03.08 - klo:14:21 »

ai nii ne virpojat pitäis muistaa... [:-I] en muista kuiteskaa...
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #86 : 08.03.08 - klo:14:22 »

ai nii ne virpojat pitäis muistaa... [:-I] en muista kuiteskaa...

Mä otan yleensä ovikellon sulakkeen irti  [:-I] Mä en erikoisemmin tykkää kerjäävistä, vieraista lapsista  [:17]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #87 : 08.03.08 - klo:14:23 »

Avasin just verhot, taivaalta tulee kamalia isoja hiutaleita.  [:-/]
Nythän piti olla kevät.  [?]
Mutta, satoi tai ei niin työt kutsuu.  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 873
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #88 : 08.03.08 - klo:14:23 »

Kohta pönttö kiinni, voi olla että illalla tulee kurkittua jossain välissä vähäsen, erään palloilun seurantakin voi jäädä väliin. Mukavaa lauantain jatkoa kaikille  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #89 : 08.03.08 - klo:14:28 »

Onneksi ei ole käynyt virpojia SAA herkutella KAIKKI pääsiäisnamit itse ...  [:-P]

Hiutalointi ulkona loppumassa, 0,5 plussaa ja nyt päivän hunajateekupposelle ja vois tehdä pesuhuoneen padan alle tulet ja jos pesaisisi hiukka saunaa kun jäi jouluna pesemättä   [:-I]      jossainvaiheessa myös koirulin kanssa lenkille. heips  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.208 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.