Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä  (Luettu 3181 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #45 : 08.03.08 - klo:11:37 »

Tuota "ketutuskäyrän" nousua minäkin aina ihmettelen. Yleensä siivoankin silloin, kun olen yksin, niin ei tarvi miehen tuta minun ketutustani.

Lumisade on alkanut.

Minun pitäisi mennä koiran kanssa lenkille, mutta kun ei millään viitsisi. Laiskottaa. Kahdelta on kampaaja. Leikataan hiuksia ja vähän värjätäänkin.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #46 : 08.03.08 - klo:11:45 »

Ketuttaa se, ettei jaksa siivota, vaikka selvästi pitäisi ! [:-I] No,punakynän heilutus ei vaadi niin paljon energiaa, paitsi tietysti jonkin verran ajattelemista.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #47 : 08.03.08 - klo:11:47 »

Jaskalle, ja kaikille muillekin sairastaville paranemista.
Aurinkoa päiväänne  [:45] [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #48 : 08.03.08 - klo:11:48 »

Tuota "ketutuskäyrän" nousua minäkin aina ihmettelen. Yleensä siivoankin silloin, kun olen yksin, niin ei tarvi miehen tuta minun ketutustani.

Mulla kans siivoaminen on sellaista pakkopullaa,että siihen pitääkin olla jonkinasteinen ketutus. 
Viimeviikonloppuna kun piti siivota juhlia varten,mä mesosin miehellekin,että sain sitten intoa siivoukseen.   :-O
Kun mies lähti kakkuja hakemaan mä laitoin Apulannan levyn soimaan täysillä ja sitten pesukone jylläsi tuvassa ja sit mä imuroin.
 Oli siinä kissoilla kestämistä.Tikru häviskin pitkäksi aikaa johonkin nurkkaan.    [?]  Tuli sitten varovasti esiin,kun rupesin pölyjä pyyhkimään.    [:-DD]
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #49 : 08.03.08 - klo:11:56 »

Naistenpäivää  [:-P]

Keli on mainio, kuten aina...satoi tai paistoi  [:-DD] Nyt kirkasta pilvessä ja -3,4 Aamulla ennen koiranhierontareissua ruokinnalla varsinainen vipinä. Paikalla ainakin tintin, varpuset, viherpeipot ja pari varistakin oli odottamassa vuoroaan.

Eilen näin ketun ! Luulin ensin närhien tappelevan metelistä päätellen  :-O Tarkemmin kuunneltuani se kuulostikin samalta, kun oman koirani kimeä metsästyshaukku, joten en oikein tiennyt mitä odottaa näkevänsä........ Metsästä ilmestyikin komia uroskettu, joka kiimaansa huuteli puolisoa  [:-DD] En ikinä ennen tuota päivää ole elävää kettua nähnyt muualla, kun keinoluolilla. Rohkeasti juosta jolkotteli siitä reilun 10m päästä. Onneksi olin kaapannut koiran kainaloon varuuksi, kun en tiennyt mikä elikko sieltä metsästä tulee (ilveksiä myös siellä päin tiedetään olevan).... Olipa pikku terrierissä piteleminen, ettei päässyt perään. Myöhemmin kyllä lenkitti itseään pitkin metsiä hajun perässä ...oli niin tohkeissaan etten muista milloin viimeksi  :-))
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #50 : 08.03.08 - klo:12:00 »

Nyt täytyy lähteä tuonne lumisateeseen. Ei kiva. Pitäkäähän lystiä  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 874
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #51 : 08.03.08 - klo:12:04 »

ei täälläkään siistimisjutut kovinkaan innosta...

taas hiutaleita ja -0,9
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #52 : 08.03.08 - klo:12:06 »

Multa siivoaminen onnistuu parhaiten vihaisena. Pitää olla suuttunu jostakin, ni energiat irtoaa. [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 874
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #53 : 08.03.08 - klo:12:11 »

Kohta varmaan pois pöntöltä kun pitäisi olla vieraan tulossa parin kolmen tunnin päästä [:-)]
« Viimeksi muokattu: 08.03.08 - klo:12:22 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #54 : 08.03.08 - klo:12:28 »

Naistenpäivää pönttölän likoille täältäki.    [:28]

Pitääki tänää huvittelukierroksel muistaa hymyillä kaikille mummoille!   :-))

Takas tulen taas aamuyöllä, ku kaikki naiset on jo päättäneet päivänsä!    [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 874
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #55 : 08.03.08 - klo:12:30 »

joskus jossain mainoksessakin sanottiin päättäkää päivänne "xxx" kahvilla, ei kuulemma mainos ollut kovin pitkään esillä kun ottivat pois  [:-DD]

Nyt ihan muuten vaan annos jäätelöä [:-)] [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #56 : 08.03.08 - klo:12:32 »

Mulla myös verenpaine nousee vaarallisiin lukemiin siivotessa ja mä olen ihan  [:-//]

Viikko mennyt, eikä lintuja näkynyt ruokinnalla. Nyt Pasi nosti yhden automaatin ja toisen rasvatangon "houkuttelevasti" puuhun esille ja ensimmäinen sinitintti näkyykin jo löytäneen ne  :-)) :-)) :-))

Ja nyt pyörähti utelias talitintti!

Joo, ja suora lähetys jatkuu... nyt kävi talitintti jo ansarissa sisällä. Eli meidän olisi heti pitänyt laittaa osa eväistä ansarin ulkopuolelle!  [:-)]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 874
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #57 : 08.03.08 - klo:12:34 »

Hyvä että asiakkaat löysi lopultakin perille  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #58 : 08.03.08 - klo:12:35 »

Levitelkää eväitä vähän pitkin pihaa, että tirpit löytävät ylipäänsä pihan! :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 8.3. Kansainvälinen naistenpäivä
« Vastaus #59 : 08.03.08 - klo:12:36 »

Kohta varmaan pois pöntöltä kun pitäisi olla vieraan tulossa parin kolmen tunnin päästä [:-)]

Meinaatkos sen pari kolme tuntia sitten siivota?
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.245 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.