Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.3.08 Sunnuntai.  (Luettu 2247 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #45 : 09.03.08 - klo:12:15 »

Tarviiks Hömis huopaa?

On nimittäin Tiitu Reppuhousun korvien alla nyt sellaiset paakut, että kohta pakko saksilla vähän nips naps. Siellä on molempien korvien alla semmoset 5x5 cm valmiiksi huovutettua  paksua huopaa. Voin pistää postissa, jos tartteet. [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #46 : 09.03.08 - klo:12:15 »

No nyt näyttivät naapurin kaksoset palaavan ulkoilulenkiltään vaunuissaan.

Kiitos kun ilmoitit, Jaska! [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #47 : 09.03.08 - klo:12:17 »

Lähdenpä tästä kyläilemään, joka täten tiedoksi saatettakoon.  [:-DD]

Suloista sunnuntain jatkoa jokaiseen pönttöön.  [:-)]

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #48 : 09.03.08 - klo:12:24 »

Tarviiks Hömis huopaa?

On nimittäin Tiitu Reppuhousun korvien alla nyt sellaiset paakut, että kohta pakko saksilla vähän nips naps. Siellä on molempien korvien alla semmoset 5x5 cm valmiiksi huovutettua  paksua huopaa. Voin pistää postissa, jos tartteet. [:-DD]

Kiitos, Sus, meillä on sitä itselläkin. Taitaa olla nuo Reppuhousut sellaista villavaa sukua! Meidän Reino ei ole antanut nyt kovin harjailla, mutta seuraavaksi sitten saksien kanssa kimppuun! [:-DD]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #49 : 09.03.08 - klo:12:26 »

Hyvää naistenpäivän jälkeistä sunnuntaita :-))
Ja Lisalle ja perheelle oikein paljon onnea pienen tytön syntymästä  [:34] [:34]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #50 : 09.03.08 - klo:12:29 »

Tarviiks Hömis huopaa?

On nimittäin Tiitu Reppuhousun korvien alla nyt sellaiset paakut, että kohta pakko saksilla vähän nips naps. Siellä on molempien korvien alla semmoset 5x5 cm valmiiksi huovutettua  paksua huopaa. Voin pistää postissa, jos tartteet. [:-DD]

Kiitos, Sus, meillä on sitä itselläkin. Taitaa olla nuo Reppuhousut sellaista villavaa sukua! Meidän Reino ei ole antanut nyt kovin harjailla, mutta seuraavaksi sitten saksien kanssa kimppuun! [:-DD]

Tiitu RAKASTAA harjaamista. Se oikein oma-aloitteisesti työntyy harjaa vasten, kun näkee sen. :-)) Mut toi saksihomma tulee oleen hankalaa, pitäis olla kolme kättä, että kahdella vois pitää kissaa kiinni... siks mä oonki tätä hommaa lykänny ja lykänny... :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #51 : 09.03.08 - klo:12:40 »

Neljä kättä olis parempi:
kaksi pitelisi kissaa ja yksi pitelisi karvatuppoa ja yksi leikkaisi saksilla!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #52 : 09.03.08 - klo:12:42 »

Neljä kättä olis parempi:
kaksi pitelisi kissaa ja yksi pitelisi karvatuppoa ja yksi leikkaisi saksilla!

TOTTA!

Mitenhän mä selviin tosta puuhasta, kun raajoja on vaa kaks, tai onhan niitä neljä, mut jalat ei kauheesti auta...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #53 : 09.03.08 - klo:12:44 »

Nyt mä keksin, taidan hyökätä sen kimppuun kun se nukkuu, ja sit mahdollisimman nopeesti niks naks.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #54 : 09.03.08 - klo:12:51 »

Höh, nyt se on tehty. Tyyppi vaan käyskenteli rauhallisesti keittiön pöydällä ja kehräsi koko session ajan. :-O
Ehkä se paikka on kutissut (varmasti on) ja tuo näprääminen tuntuikin hyvältä. [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #55 : 09.03.08 - klo:13:02 »

Nysse adsli sippas lopullisesti, jollain wlanillä olen kannettavalla verkossa, kenenkähän laskuun mennee  [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #56 : 09.03.08 - klo:13:03 »

Nysse adsli sippas lopullisesti, jollain wlanillä olen kannettavalla verkossa, kenenkähän laskuun mennee  [:-I]

Onks sulla oma modeemi vai vuokramodeemi? Mulla on vuokramodeemi, sipannut kaksi kertaa (toisella kertaa sen käräytti salamanisku), molemmilla kerroilla sain veloituksetta uuden.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #57 : 09.03.08 - klo:13:04 »

Nysse adsli sippas lopullisesti, jollain wlanillä olen kannettavalla verkossa, kenenkähän laskuun mennee  [:-I]

Onks sulla oma modeemi vai vuokramodeemi? Mulla on vuokramodeemi, sipannut kaksi kertaa (toisella kertaa sen käräytti salamanisku), molemmilla kerroilla sain veloituksetta uuden.

ai nii sää tarkoititkin vissiin sitä wlan-laskua...
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #58 : 09.03.08 - klo:13:21 »

JEEEE!!! Meillä kävi hömötintti pihassa syömässä. Mä toivoinkin, että toi pienen pieni metsäkaistale toisi pihaan "metsätiaisia"  [:-)]
Pikkuvarpusia täällä ei taida olla yhtään, kun ei tajuttu Keravalta ottaa mukaan. Jotenkin noi tintitkin tuntuu laulavan hiukan eri murteella.

Jaska

  • Vieras
Vs: 9.3.08 Sunnuntai.
« Vastaus #59 : 09.03.08 - klo:13:27 »

Kaija: Ne pikkuvarpuset majailevat täällä eteläisessä Järvenpäässä !  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.182 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.